HD Sportster 883 i olej w filtrze powietrza

Data: 2009-10-21 05:17:07
Autor: ZbiR
HD Sportster 883 i olej w filtrze powietrza
Witam,

Mam pewien problem z olejem w moim moto. Chciałem ostatnio wymienić
filtr powietrza. Rozkręcam obudowę, patrze a tam filterek cały
upaćkany w oleju. Skąd on tam się wziął i dlaczego ? Czy jest to jakaś
poważna awaria czy pierdoła ? Wymiana filtra na nowy bez usunięcia
problemu chyba nie ma sensu. Czy powinienem szybko gnać do serwisu czy
to "normalne" w HD ?

Po wymianie oleju przejechałem ok. 5000km w tym sezonie. Łączy
przebieg moto to ok. 10000 km.

Pozdrawiam,

ZbiR
HD XL883 r.2004

Data: 2009-10-21 05:56:01
Autor: Artur Zabroński
On 21 Paź, 14:17, ZbiR <zbir...@gmail.com> wrote:
[...]

A mocno upaćkany? Nie wiem jak w HD ale olej w airboxie bierze się
przez odmę a po drodze jeszcze ma separator oleju który powinien
zabobiegać takim sytuacjom. Sprawdź może czy wszystko w okolicach
dolotu jest drożne.

--
Artur

Data: 2009-10-21 15:00:45
Autor: Kuczu
ZbiR pisze:
[...]

Z odmy. Olac, jezdzic.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2009-10-21 21:30:25
Autor: ZbiR
Kuczu pisze:
ZbiR pisze:
[...]

Olać jeździć ? Ale olej przez uszczelkę airboxa leje mi się na wydechy i na spodnie !!! No może trochę przesadziłem ale faktycznie co jakiś czas parę kropel wycieknie. Poza tym jak założę nowy filtr to się cały upaćka.

--

-- -- -- -- -- --
Pozdrawiam,

ZbiR

H-D Sportster XL883 '04

Data: 2009-10-22 08:54:01
Autor: newrom
HD Sportster 883 i olej w filtrze powietrza
On Wed, 21 Oct 2009 15:00:45 +0200, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:

Z odmy. Olac, jezdzic.

Albo z zsunietego/peknietego  wezyka. Tak przynajmniej bylo u kumpla
:) Sa tez super wypasione kity do montazu zbiorniczka na olej (albo
takiego rurka jak japsy maja w standarcie) :)

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2009-10-22 08:17:25
Autor: Tytus z fabryki
HD Sportster 883 i olej w filtrze powietrza
Siemka

*** "ZbiR"
Mam pewien problem z olejem w moim moto. Chciałem ostatnio wymienić filtr powietrza. Rozkręcam obudowę, patrze a tam filterek cały upaćkany w oleju.

Podobny problem wystepowal w duzym fiacie zwanym tez kanciakiem - rozwiazywalo sie go przez podlaczenie odmy bezposrednio do kolektora ssacego - wydmuchiwany olej byl po prostu spalany. Jak bylo juz go tak duzo ze silnik nie dawal rady przepalac (przy przebiegach pow 9kkm) niektorzy kierowali ta odme do specjalnego zbiorniczka pod maska gdzie zbierala sie ta oliwa (wersja eko) lub po prostu na ziemie...
he he he

P.S. Cos ostatnio wysypalo nam sie userow HD robiacych jakies nieprawdopodobne dla tej marki przebiegi...

Data: 2009-10-22 11:19:43
Autor: Kuczu
Tytus z fabryki pisze:

P.S. Cos ostatnio wysypalo nam sie userow HD robiacych jakies nieprawdopodobne dla tej marki przebiegi...

Harley zawital pod strzechy. A zawsze twierdzilem ze to nie sa motocykle dla technicznych dyletantow :)