HD Sportster 883 i olej w filtrze powietrza

Data: 2009-10-21 05:56:01
Autor: Artur Zabroński
HD Sportster 883 i olej w filtrze powietrza
On 21 Paź, 14:17, ZbiR <zbir...@gmail.com> wrote:
Witam,

Mam pewien problem z olejem w moim moto. Chciałem ostatnio wymienić
filtr powietrza. Rozkręcam obudowę, patrze a tam filterek cały
upaćkany w oleju. Skąd on tam się wziął i dlaczego ? Czy jest to jakaś
poważna awaria czy pierdoła ? Wymiana filtra na nowy bez usunięcia
problemu chyba nie ma sensu. Czy powinienem szybko gnać do serwisu czy
to "normalne" w HD ?

A mocno upaćkany? Nie wiem jak w HD ale olej w airboxie bierze się
przez odmę a po drodze jeszcze ma separator oleju który powinien
zabobiegać takim sytuacjom. Sprawdź może czy wszystko w okolicach
dolotu jest drożne.

--
Artur

HD Sportster 883 i olej w filtrze powietrza