HD Sportster 883 i olej w filtrze powietrza

Data: 2009-10-21 15:00:45
Autor: Kuczu
HD Sportster 883 i olej w filtrze powietrza
ZbiR pisze:
Witam,

Mam pewien problem z olejem w moim moto. Chciałem ostatnio wymienić
filtr powietrza. Rozkręcam obudowę, patrze a tam filterek cały
upaćkany w oleju. Skąd on tam się wziął i dlaczego ? Czy jest to jakaś
poważna awaria czy pierdoła ? Wymiana filtra na nowy bez usunięcia
problemu chyba nie ma sensu. Czy powinienem szybko gnać do serwisu czy
to "normalne" w HD ?

Z odmy. Olac, jezdzic.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2009-10-21 21:30:25
Autor: ZbiR
Kuczu pisze:
ZbiR pisze:
[...]

Olać jeździć ? Ale olej przez uszczelkę airboxa leje mi się na wydechy i na spodnie !!! No może trochę przesadziłem ale faktycznie co jakiś czas parę kropel wycieknie. Poza tym jak założę nowy filtr to się cały upaćka.

--

-- -- -- -- -- --
Pozdrawiam,

ZbiR

H-D Sportster XL883 '04

Data: 2009-10-22 08:54:01
Autor: newrom
HD Sportster 883 i olej w filtrze powietrza
On Wed, 21 Oct 2009 15:00:45 +0200, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:

Z odmy. Olac, jezdzic.

Albo z zsunietego/peknietego  wezyka. Tak przynajmniej bylo u kumpla
:) Sa tez super wypasione kity do montazu zbiorniczka na olej (albo
takiego rurka jak japsy maja w standarcie) :)

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

HD Sportster 883 i olej w filtrze powietrza