[SPRZEDAM] HD Sportster XL883R

Data: 2009-10-09 19:13:35
Autor: trobakowski
[SPRZEDAM] HD Sportster XL883R

Bezwypadkowy, Garażowany, Kupiony w polskim salonie, Pierwszy właściciel, Stan bardzo dobry
Rok produkcji: 2008, Data rejestracji: 02/2008, Przegląd: 02/2011, Ubezpieczenie: 03/2010, 2 873 km, Moc: 53 KM (39 kW), Pojemność skokowa: 883 cm3, benzyna, Rodzaj napędu: Pas napędowy,

http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1574103

--
ZX10
XL883R

Data: 2009-10-10 17:05:40
Autor: Kuba \(aka cita\)
[SPRZEDAM] HD Sportster XL883R
trobakowski wydusił z siebie te słowy:

Bezwypadkowy, GaraĹĽowany, Kupiony w polskim salonie, Pierwszy
właściciel, Stan bardzo dobry
Rok produkcji: 2008, Data rejestracji: 02/2008, PrzeglÄ…d: 02/2011,
Ubezpieczenie: 03/2010, 2 873 km, Moc: 53 KM (39 kW), Pojemność
skokowa: 883 cm3, benzyna, Rodzaj napędu: Pas napędowy,

http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1574103

taki do bani ten motor, ze na sezon przejeĹĽdza 1400km?

--
Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

Data: 2009-10-10 23:18:00
Autor: Jasio
Użytkownik "Kuba (aka cita)" napisał w wiadomości news:haq7s9$7lm$1inews.gazeta.pl...

http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1574103

taki do bani ten motor, ze na sezon przejeĹĽdza 1400km?

Ale miałeś kiedyś dwa motocykle, prawda?

--
Jasio
vx etz

Data: 2009-10-11 10:44:57
Autor: Kuba \(aka cita\)
[SPRZEDAM] HD Sportster XL883R
Jasio wydusił z siebie te słowy:

Użytkownik "Kuba (aka cita)" napisał w wiadomości

http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1574103

taki do bani ten motor, ze na sezon przejeĹĽdza 1400km?

Ale miałeś kiedyś dwa motocykle, prawda?

nie. Mam motocykl i samochĂłd.
Gdybym mial mieć dwa motocykle, zeby choćby jednym robic 1400km na sezon .. to przemyslalbym potrzebe posiadania tegoż sprzętu.

Jesli oczywiście kogoś stać - nie mam nic przeciwko, w koncu sa ludzie, ktorzy mogą mieć odłożone w garażu kilkadziesiąt tysięcy. Nie bardzo jednak rozumiem po co sprzedawać taki praktycznie nowy motor z tak małym przebiegiem.. no chyba, ze ktoś ma naprawde duzo pieniędzy i moze tracić dodatkowo raz na rok, czy na dwa lata różnice w wartości nowego salonowego i używanego dwuletniego.

Mniejsza z tym. Po prostu mnie to zaciekawiło, bo po prostu moje przebiegi wychodzą inaczej.

Data: 2009-10-11 14:35:13
Autor: trobakowski
Kuba (aka cita) wrote:
Jasio wydusił z siebie te słowy:

Użytkownik "Kuba (aka cita)" napisał w wiadomości

http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1574103

taki do bani ten motor, ze na sezon przejeĹĽdza 1400km?

jakiej odpowiedzi spodziewasz sie po tak postawionym pytaniu ?
sportster to raczej konstrukcja znana,

po prostu zmiana koncepcji

--
ZX10
XL883R

Data: 2009-10-11 14:36:58
Autor: trobakowski
Kuba (aka cita) wrote:
[...]

totez przemyśałem i oto wynik przemyśleń

--
ZX10
XL883R

Data: 2009-10-11 21:11:23
Autor: Kuba \(aka cita\)
[...]

dobra, sorki kolego. Nie mialem nic złego na mysli. Ot ... luźne przemyslenie.

ps. moze i niestosowne .. tak jak i cały ten "wątek"

Data: 2009-10-11 20:43:23
Autor: Magic
Kuba (aka cita) pisze:

Gdybym mial mieć dwa motocykle, zeby choćby jednym robic 1400km na sezon .. to przemyslalbym potrzebe posiadania tegoż sprzętu.

To my¶l ... na drugi raz przed wysłaniem bzdurnego, nic nie wnosz±cego posta nt swoich przemy¶leń.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.

Data: 2009-10-12 11:12:39
Autor: Piotrek Roczniak
Dnia 11.10.2009 Kuba (aka cita) <yes.or.no@wp.pl> napisał/a:
Gdybym mial mieć dwa motocykle, zeby choćby jednym robic 1400km na sezon .. to przemyslalbym potrzebe posiadania tegoż sprzętu.

A żonę, dziewczynę, dzieci masz? Bo wiesz, ludzie czasem maj± i jak
uda im się wyrwać choć jeden dzień w tygodniu na jazdę dookoła komina to
się ciesz±. Nie wszystcy musz± być tacy zajebi¶ci jak Ty.

--
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!
:::::::::::::::: http://www.roczniak.net/ :::::::::::::::::::

Data: 2009-10-12 13:26:01
Autor: Magic
Piotrek Roczniak pisze:
[...]

O, a ja już my¶lałem że zasugerujesz że jak żony, dziewczyny czy dzieci też nieczęsto używa to może powinien sie pozbyć ?

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.

Data: 2009-10-12 13:31:12
Autor: Kuczu
Magic pisze:

O, a ja już my¶lałem że zasugerujesz że jak żony, dziewczyny czy dzieci też nieczęsto używa to może powinien sie pozbyć ?

Podoba mi sie Twoj tok rozumowania Magicu... :)

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2009-10-12 07:42:45
Autor: amos
HD Sportster XL883R
On 12 PaĽ, 13:31, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:
> O, a ja już my¶lałem że zasugerujesz że jak żony, dziewczyny czy dzieci
> też nieczęsto używa to może powinien sie pozbyć ?
> Podoba mi sie Twoj tok rozumowania Magicu... :)
Ciagnac analogie: a to nie jest tak, ze im rzadziej uzywana tym
wieksza frajda? :D

amos

Data: 2009-10-12 17:19:05
Autor: Kuczu
HD Sportster XL883R
amos pisze:

Ciagnac analogie: a to nie jest tak, ze im rzadziej uzywana tym
wieksza frajda? :D

To ze Ty nie uzywasz nie oznacza ze ona jest tak samo nieuzywana. Tego na klodke w garazu nie zamkniesz. Znaczy zamknac mozesz ale za to sie idzie do wiezienia.

Data: 2009-10-12 11:19:04
Autor: amos
HD Sportster XL883R
On 12 PaĽ, 17:19, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:

To ze Ty nie uzywasz nie oznacza ze ona jest tak samo nieuzywana. Tego
na klodke w garazu nie zamkniesz.

Tjaa. Szybko na ziemie potrafisz sprowadzic.
A mowila, ze mnie kochaaaaaa

amos

Data: 2009-10-14 10:10:24
Autor: Kuba \(aka cita\)
[SPRZEDAM] HD Sportster XL883R
Piotrek Roczniak wydusił z siebie te słowy:

Nie wszystcy musz± być tacy zajebi¶ci jak Ty.

ale mi teraz dowaliłe¶ ..

buuuuu, buuuu, ja chcceeee do mammyyy.

Data: 2009-10-14 10:14:16
Autor: Kuba \(aka cita\)
[SPRZEDAM] HD Sportster XL883R
Piotrek Roczniak wydusił z siebie te słowy:
(...)

swoj± drog± ciekawe czy zadałe¶ sobie trud przeczytania całego w±tku zanim odpowiedziales .. czy tylko pitolisz co Ci slina na język przyniesie w srodku w±tku?

Data: 2009-10-11 14:37:19
Autor: trobakowski
Jasio wrote:
[...]

dzięki ;)