HD Sportster dla wysokiego faceta?

Data: 2009-05-03 14:51:11
Autor: kosa
HD Sportster dla wysokiego faceta?
On 3 Maj, 11:28, Laphroaig <moj.lo...@vp.pl> wrote:
Ostatnio wypatrzylem w salonie hd sportstera Iron.
Zastanawiam sie tylko, czy dla faceta 182 cm wzrostu nie jest to zbyt
maly motocykl?

Mam podobny dylemat z Ironem. Tylko ja mam 10 cm więcej. :/
Jeszcze się nie przymierzałem.

--
yos

Data: 2009-05-04 17:19:43
Autor: Laphroaig
kosa wrote:

Mam podobny dylemat z Ironem. Tylko ja mam 10 cm więcej. :/
Jeszcze się nie przymierzałem.

Przy Twoim wzroscie to juz zdecydowanie preferowalbym wieksze motocykle.
HD podobno robi teraz jakis objazd z motocyklami testowymi wiec mozna sie poprzymierzac

--
pozdr
Laphroaig

HD Sportster dla wysokiego faceta?