HD vs. DVD

Data: 2010-03-25 22:38:59
Autor: Michal
HD vs. DVD
Wczoraj zapuściłem porównawczo Hurt Locker w wersji XviD oraz MKV i albo
jestem ślepy albo normalny człowiek tej różnicy nie widzi, oglądając
oczywiście z rozsądnej odległości (około 1,5m). Rzeczywiście podchodząc do tv
na 20cm MKV prezentuje się wyraźnie lepiej, ale przecież nikt tak nie ogląda!

Zobacz to:
http://plastik.hu/media/irobot-4fele.jpg

od góry: DIVX, DVD, HD 720p, HD 1080p

Jakość zależy od kodeka, bitrate oraz źródła - różnica między SD i HD jest kolosalna.

Pozdr.,
Michał

Data: 2010-03-26 07:18:30
Autor:
HD vs. DVD
Michal <fred4u@wywal.wp.pl> napisał(a):
> [...]

od góry: DIVX, DVD, HD 720p, HD 1080p

Jakość zależy od kodeka, bitrate oraz źródła - różnica między SD i HD jest kolosalna.

Na zdjęciach oczywiście tę różnicę widac, na tv - dla mnie jeden pies :/

Data: 2010-03-26 09:40:10
Autor: Krzysztof Duchnowski
HD vs. DVD
On 26.03.2010 08:18, baranina123@NOSPAM.gazeta.pl wrote:

[...]

od gĂłry: DIVX, DVD, HD 720p, HD 1080p

Jakość zależy od kodeka, bitrate oraz źródła - różnica między SD i HD jest kolosalna.

Na zdjęciach oczywiście tę różnicę widac, na tv - dla mnie jeden pies :/

Ten TV to podłączony do komputera?
Przez VGA?
A wejście VGA w tym TV to nie ma ograniczenia do 800x600?
Włączony tryb "piksel na piksel 1:1" czy też nie i interpolacja szleje?
A może filmy oglądane z jakiegoś playera za 100PLN który wszystko wysyła
na TV w 576i?

Bo w to, że XviD 336p 1,5Mbps nie różni się niczym od AVC 720p 4,5Mbps
na ekranie 1366x768 to nie uwierzę...

--
Krzysztof 'DK75' Duchnowski
pl.rec.kino-domowe FAQ - http://clonex.f1.pl/faq.html

Data: 2010-03-26 13:26:24
Autor: ApanasBudriszko
HD vs. DVD
W dniu 2010-03-26 08:18, baranina123@NOSPAM.gazeta.pl pisze:
[...]

I uparcie parametrów plików nie podasz ...

HD vs. DVD