HD z Cyfry

Data: 2010-11-06 23:14:08
Autor: Cavallino
HD z Cyfry
Co¶ mi się stało z anten±, czy kto¶ jeszcze ma/miał dzi¶ wieczorem problemy z odbiorem HD z Cyfry?
Programy SD chodz± prawidłowo, a z HD żaden, albo nie ma nic, albo się tnie niemiłosiernie - sprawdzałem na dwóch tunerach, więc to nie tuner.

Data: 2010-11-07 11:23:37
Autor: VSS
HD z Cyfry
Cavallino wrote:
[...]

mgła ?

--
VSS
http://vss.pl

Data: 2010-11-07 11:37:54
Autor: Cavallino
HD z Cyfry
Użytkownik "VSS" <vss@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ib5unf$d0l$1inews.gazeta.pl...
Cavallino wrote:
[...]

Nie, w nocy było czyste niebo, widziałem gwiazdy, a HD nie chodziło (z wyj±tkiem MTV HD - więc brak odbiru dotyczy chyba jednego transpondera).
A teraz już wszystko działa.

Mam 3 hipotezy:
1. tuner Cyfry co¶ tam sobie w nocy pobierał w tle (mam dwa tunery na jednym konwerterze) czym zakłócił odbiór tych programów, ale tu się co¶ by nie zgadzało, bo zakłóciłby też sam sobie
2. wilgo¶ć po deszczu gdzie¶ się dostała
3. Cyfra miała przerwę w nadawaniu

Data: 2010-11-08 18:50:59
Autor: crazy
HD z Cyfry
W dniu 2010-11-06 23:14, Cavallino pisze:
Coś mi się stało z anteną, czy ktoś jeszcze ma/miał dziś wieczorem
problemy z odbiorem HD z Cyfry?
Programy SD chodzą prawidłowo, a z HD żaden, albo nie ma nic, albo się
tnie niemiłosiernie - sprawdzałem na dwóch tunerach, więc to nie tuner.

Antena za mała albo źle ustawiona.

Data: 2010-11-08 20:25:42
Autor: Cavallino
HD z Cyfry
Użytkownik "crazy" <crazy.crazy-- wytnij-- @gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ib9da6$ndk$1inews.gazeta.pl...
[...]

Antena 80, przez ostatni rok nie ruszana, dzisiaj w chmurach ustawiona dobrze, a w sobotÄ™, na krystalicznie czystym niebie ustawiona Ĺşle?
Raczej nie trafiłeś.

Data: 2010-11-08 19:41:51
Autor: Wmak
HD z Cyfry
Cavallino <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
Antena 80, przez ostatni rok nie ruszana, dzisiaj w chmurach ustawiona dobrze, a w sobotę, na krystalicznie czystym niebie ustawiona Ľle?
Raczej nie trafiłe¶›.

Wła¶nie przy trudnych warunkach, przy stłumionym sygnale, daje się precyzyjniej ustawić antenę.
Gdy sygnał mocny to nie widać różnicy w odbiorze przy większych odchyłkach k±towych anteny a przy słabym sygnale znacznie mniejsze odchylenie powoduje zanik odbioru.

Data: 2010-11-08 20:44:26
Autor: Cavallino
HD z Cyfry
Użytkownik " Wmak" <w.mak@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ib9jpv$knc$1inews.gazeta.pl...
[...]

Przeczytaj jeszcze raz na co odpowiadasz.
¬le ustawiona antena robiłaby problemy DZISIAJ, a nie w sobotni± noc.

Data: 2010-11-08 21:33:29
Autor: pawell32
HD z Cyfry
W dniu 08.11.2010 20:44, Cavallino pisze:

[...]

dokładnie

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-11-09 18:41:34
Autor: Wmak
HD z Cyfry

Zrozumiałem, że po roku bez dotykania wpadłe¶ na pomysł od nowa ustawić antenę, dwukrotnie: w sobotę i dzisiaj.

Data: 2010-11-09 20:30:04
Autor: Cavallino
HD z Cyfry
Użytkownik " Wmak" <w.mak@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ibc4ku$jq3$1inews.gazeta.pl...

Zrozumiałem, że po roku bez dotykania wpadłe¶ na pomysł od nowa ustawić antenę,
dwukrotnie: w sobotę i dzisiaj.

Nic takiego nie pisałem, od roku kiedy został zmieniony konwerter na monoblocka jej nie ruszałem, ani w sobotę ani dzisiaj.
I w sobotę hd nie było, a od niedzieli do dzi¶ jest.
Cuda panie.

Data: 2010-11-09 20:58:19
Autor:
> [...]

Nic takiego nie pisałem, od roku kiedy został zmieniony konwerter na monoblocka jej nie ruszałem, ani w sobotę ani dzisiaj.
 Gdyby¶ w tych dwóch cytowanych przeze mnie linijkach tekstu zamiast słowa "ustawiona" użył np. słowa "odbiera" albo "działa" to nie miałbym w±tpliwo¶ci o co Ci chodzi.

Wmak

--

HD z Cyfry