HD z Cyfry

Data: 2010-11-08 18:50:59
Autor: crazy
HD z Cyfry
W dniu 2010-11-06 23:14, Cavallino pisze:
Coś mi się stało z anteną, czy ktoś jeszcze ma/miał dziś wieczorem
problemy z odbiorem HD z Cyfry?
Programy SD chodzą prawidłowo, a z HD żaden, albo nie ma nic, albo się
tnie niemiłosiernie - sprawdzałem na dwóch tunerach, więc to nie tuner.

Antena za mała albo źle ustawiona.

Data: 2010-11-08 20:25:42
Autor: Cavallino
HD z Cyfry
Użytkownik "crazy" <crazy.crazy-- wytnij-- @gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ib9da6$ndk$1inews.gazeta.pl...
[...]

Antena 80, przez ostatni rok nie ruszana, dzisiaj w chmurach ustawiona dobrze, a w sobotÄ™, na krystalicznie czystym niebie ustawiona Ĺşle?
Raczej nie trafiłeś.

Data: 2010-11-08 19:41:51
Autor: Wmak
HD z Cyfry
Cavallino <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
Antena 80, przez ostatni rok nie ruszana, dzisiaj w chmurach ustawiona dobrze, a w sobotę, na krystalicznie czystym niebie ustawiona Ľle?
Raczej nie trafiłe¶›.

Wła¶nie przy trudnych warunkach, przy stłumionym sygnale, daje się precyzyjniej ustawić antenę.
Gdy sygnał mocny to nie widać różnicy w odbiorze przy większych odchyłkach k±towych anteny a przy słabym sygnale znacznie mniejsze odchylenie powoduje zanik odbioru.

Data: 2010-11-08 20:44:26
Autor: Cavallino
HD z Cyfry
Użytkownik " Wmak" <w.mak@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ib9jpv$knc$1inews.gazeta.pl...
[...]

Przeczytaj jeszcze raz na co odpowiadasz.
¬le ustawiona antena robiłaby problemy DZISIAJ, a nie w sobotni± noc.

Data: 2010-11-08 21:33:29
Autor: pawell32
HD z Cyfry
W dniu 08.11.2010 20:44, Cavallino pisze:

[...]

dokładnie

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-11-09 18:41:34
Autor: Wmak
HD z Cyfry

Zrozumiałem, że po roku bez dotykania wpadłe¶ na pomysł od nowa ustawić antenę, dwukrotnie: w sobotę i dzisiaj.

Data: 2010-11-09 20:30:04
Autor: Cavallino
HD z Cyfry
Użytkownik " Wmak" <w.mak@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ibc4ku$jq3$1inews.gazeta.pl...

Zrozumiałem, że po roku bez dotykania wpadłe¶ na pomysł od nowa ustawić antenę,
dwukrotnie: w sobotę i dzisiaj.

Nic takiego nie pisałem, od roku kiedy został zmieniony konwerter na monoblocka jej nie ruszałem, ani w sobotę ani dzisiaj.
I w sobotę hd nie było, a od niedzieli do dzi¶ jest.
Cuda panie.

Data: 2010-11-09 20:58:19
Autor:
> [...]

Nic takiego nie pisałem, od roku kiedy został zmieniony konwerter na monoblocka jej nie ruszałem, ani w sobotę ani dzisiaj.
 Gdyby¶ w tych dwóch cytowanych przeze mnie linijkach tekstu zamiast słowa "ustawiona" użył np. słowa "odbiera" albo "działa" to nie miałbym w±tpliwo¶ci o co Ci chodzi.

Wmak

--

HD z Cyfry