HD5570 jak to jest?

Data: 2011-01-09 12:44:27
Autor: ToMasz
HD5570 jak to jest?
meepmeeep pisze:
Od dawna szukam karty pasywnej, (...)
na ogół zły pomysł. tzn karta pasywna albo będzie
1. kompletnie niewydajna - stąd znikomy pobór prądu i znikome potrzeby
odprowadzania
2. miała gigantyczny radiator i _równocześnie_ wymagała przewiewanej
obudowy. (to z praktyki z takimi 3 kartami różnych producentów)
Najlepiej sie spisuja chłodzenia "accelero XX"

Jeśli chcesz tak "na oko" wydajną kartę a w miarę energooszczędną, to
weź sobie porównywarke (benchmark.gpu) i patrz na proces technologiczny.
raczej dojdziesz do radeona w procesie technologicznym 40nm. Ale sprawdź
to sam, wele sie pozmieniało od czasu gdy ja sprawdzałem

ToMasz

Data: 2011-01-09 13:00:08
Autor: meepmeeep
HD5570 jak to jest?
[...]

dokładnie z tej strony korzystam, patrze żeby grafika nie miała więcej jak 50W, obecnie mam pasywną grafikę i chce kupić nowszą z 3 wyjściami wideo, widzę że nic w tym kierunku nie zrobiono, po 2 latach odkąd zakupiłem 50W GF9500GT nie ma karty wyraźnie wydajniejszej o tym samym poborze mocy

Data: 2011-01-09 13:54:41
Autor: ToMasz
HD5570 jak to jest?
meepmeeep pisze:
[...]

ten radek, 5570, będzie wydajniejszy, ale nie wiem czy Ci sie to opłaca.
moze nawet 4670 by był wydajniejszy, ale czy jest pasywny? No cóż,
specjalne wymagania, wąski rynek. JA bym zrezygnował z "pasywnego na
rzecz ręcznego lub automatycznego załączania wiatraka. mimo wszystko
powodzenia w poszukiwaniach.

ToMasz

HD5570 jak to jest?