HD753LJ - 750 GB - WD800JB 80GB

Data: 2009-03-23 11:28:05
Autor: Pawel
HD753LJ - 750 GB - WD800JB 80GB
witam wszystkich
Szukałem sam rozwiązania, ale poległem. Chodzi o to, iż po podłączeniu
dysku w kieszeni dsk podstawowy-systemowy zawiesza się. Myślałem -
padła kieszeń, podłączyłem dysk bezpośrednio do płyty to samo -
zwiecha. Myślę więc, może dysk w kieszeni pada: zapuściłem hirena 9.6
i soft do diagnostyki caviara puściłem tam normal test ok. 30 minut i
dysk bez zastrzeżeń. Odkryłem w końcu, iż dysk w kieszeni: WD800JB-
OOETA0 (80gb) gryzie się z moim systemowym: HD753LJ dysk 750 GB
samsung.
Panowie co radzicie, znalazłem pewne wyjście: zgrywać dane z kieszeni
poprzez 250Gb samsunga, z którym się nie gryzie, ale może da się bez
takiego kombiowania. Aha jeszcze: ściągnąłem specjalny soft samsungowy
i ustawiłem w tym dysku tryb pracy SATAI, ale bez zmian (wiesza się).
Aha - może wiecie, czemu nie da się włączyć SMART w tym dysku
programem: ESTOOL v2.11. Tzn. włączam, ale po restarcie PG mi
raportuje, iż SMART jest niewłączony....
Moja PG: Gigabyte GA-K8NF-9 nVidia nForce4 4x,
dysk z którym się nie gryzie: Samsung SP2504C_(250 Gb)
wielkie dzięki za pomoc.

HD753LJ - 750 GB - WD800JB 80GB