HDD Killer

Data: 2015-10-18 10:46:47
Autor: ToMasz
HDD Killer
W dniu 17.10.2015 o 21:13, PeJot pisze:
Czołem. Ze starych czasów został mi dysk 250 GB PATA ( Caviar blue ), z
którym nie wiadomo bardzo było co zrobić. Na znanym portalu aukcyjnym
zakupiłem *najtańszą* obudowę zewnętrzną do dysku z zasilaczem
plastikowa? JEśli tak, to sprawdzaj temperatury w momencie wystąpienia problemów
ToMasz

Data: 2015-10-18 11:48:13
Autor: PeJot
HDD Killer
W dniu 2015-10-18 o 10:46, ToMasz pisze:
[...]

Amelinium, ale bez otworów wentylacyjnych/ Pad nastąpił najprawdopodobniej przy wyłączaniu.
JEśli tak, to sprawdzaj temperatury w momencie wystąpienia
problemów

SMART dysku ( i temperatura ) nie zawsze jest dostępny przez USB.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2015-10-18 15:18:43
Autor: PeJot
HDD Killer
[...]

W7 pod PATA praktycznie same zrobiły porządek i dysk wygląda na czytelny. SMART milczy. Tymczasem firmowe obudowy do dysku z interfejsem PATA/SATA kosztują 2xwięcej niż ten 250 GB dysk jest wart, ale z drugiej strony wolałbym żeby dzieciak miał swój dysk przenośny. Poleci ktoś jakiś *sprawdzony* model kieszeni z interfejsem SATA/PATA ?

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2015-10-19 11:33:49
Autor: radekp@konto.pl
HDD Killer
Sun, 18 Oct 2015 15:18:43 +0200, w <n0067k$i6l$1@node1.news.atman.pl>, PeJot
<PeJot_slepy_adres@nigdzie.pl> napisał(-a):

> [...]

W7 pod PATA praktycznie same zrobiły porządek i dysk wygląda na czytelny. SMART milczy. Tymczasem firmowe obudowy do dysku z interfejsem PATA/SATA kosztują 2xwięcej niż ten 250 GB dysk jest wart, ale z drugiej strony wolałbym żeby dzieciak miał swój dysk przenośny. Poleci ktoś jakiś *sprawdzony* model kieszeni z interfejsem SATA/PATA ?

Natec Rhino - polecam. Staranne wykonanie, wszystko działa jak należy.
Gembird - nie polecam. Ciężko odkręcić, zamocować, skręcić, nawet kable różnego
koloru. Zbiór wad, nawet wkrętak był jakiś lewy. I szybko się zepsuł.

Data: 2015-10-19 18:36:32
Autor: PeJot
HDD Killer
W dniu 2015-10-19 o 11:33, radekp@konto.pl pisze:
Poleci ktoś
jakiś *sprawdzony* model kieszeni z interfejsem SATA/PATA ?

Natec Rhino - polecam. Staranne wykonanie, wszystko działa jak należy.

I cena akceptowalna. THX za opinię.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem