HDD Samsung: F1, F1 DT, F2, Eco Green...

Data: 2009-05-31 22:00:17
Autor: Arkadiusz Stopa
HDD Samsung: F1, F1 DT, F2, Eco Green...
Użytkownik "Latet" <latet@mxxxx.pl> napisał w wiadomości
Witam,
Czy macie juz jakies doswiadczenia lub opinie na temat dysków twardych z
nowej  linii Samsunga?
Orientowalem sie w nich dosc dobrze aż do F1, natomiast teraz jest jakaś
mutacja  F1 DT oraz nowsze - F2, poza tym niektore sa oznaczone jako
"Eco Greeen".  Pogubułem się...
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Mam doświadczenie z F1 1000 GB (HD3UJ).

No całkiem fajne dyski... o ile działają! Niedawno odesłałem trzecią
kolejną sztukę. Nie wiem po co produkować taki złom, żaden z trzech
kolejnych egzemplarzy nie pracował dłużej niż kilka dni.

--

Pozdrawiam serdecznie

Arkadiusz Stopa

<stopa małpka post kropka pl> tel. 0897633408
Mała Galeria Fotografii: www.stopa.cso.pl

Data: 2009-05-31 22:18:34
Autor: Latet
[...]

Przykro czytać :-(
Akurat z HD103UJ mam dobre doswiadczenia - dwa egezemplarze pracują od jesieni ubr. bardzo ładnie.

latet

HDD Samsung: F1, F1 DT, F2, Eco Green...