HDD na magazyn / serwer

Data: 2012-08-16 11:12:37
Autor: Qlfon
HDD na magazyn / serwer
Można się podpiąć z podobnym tematem? Też jestem na poszukiwaniu dysku ale 2,5" do odtwarzacza sieciowego Dune HD TW-301. Czy powyższe uwagi w wątku dotyczą wersji 3,5" czy 2,5"? Pojemności jakie mnie interesują to 500GB-1TB, Parametry zapis/odczyt nie muszą być jakieś super powalające (głownie to będą mp3, filmy i zdjęcia) ale dysk musi być chłodny sam z siebie bo będzie pracował w ciasnej obudowie oraz maksymalnie cichy bez świstów, zgrzytów, skwierczeń itp. Pomoże ktoś?

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

HDD na magazyn / serwer