Data: 2009-07-27 09:36:25 | |
Autor: Piotr Wozniacki | |
HDD się kończy? | |
Dzięki za komentarze.
Oczywiście, natychmiast po uruchomieniu systemu zrobiłem obraz dysku (tak więc jak na razie, awaria kosztowała mnie $50, bo mniej więcej tyle kosztuje licencja Acronis True Image - piractwa nie uznaję). Ze stron Samsunga ściągnąłem jakiś program diagnostyczny i zbieram się do jego użycia - na pewno zrobie to gdy tylko pojawią się symptomy dalszej degradacji dysku; moze wczesniej. Mam tylko do Was takie pytanie: Dysk kupiłem w zeszłym roku w firmie Sirius.pl, która - jak wiadomo - padła w międzyczasie, i nie mam karty gwarancyjnej (tylko Faktura). Czy serwis Samsunga to uzna? |
|
Data: 2009-07-27 17:47:57 | |
Autor: Animka | |
HDD się kończy? | |
Piotr Wozniacki pisze:
Mam tylko do Was takie pytanie: Dysk kupiłem w zeszłym roku w firmie Sirius.pl, która - jak wiadomo - padła w międzyczasie, i nie mam karty gwarancyjnej (tylko Faktura). Czy serwis Samsunga to uzna? Musi uznać. Teraz nie wymagane są gwarancje z pieczątkami sklepu tylko Faktury zakupu. -- animka |
|
Data: 2009-07-27 15:49:44 | |
Autor: januszek | |
HDD się kończy? | |
Animka napisał(a):
Musi uznać. Teraz nie wymagane są gwarancje z pieczątkami sklepu tylko Faktury zakupu. Musi? Chyba w świecie Animek bo u nas nie musi... j. |
|
Data: 2009-07-27 18:29:33 | |
Autor: Animka | |
HDD się kończy? | |
januszek pisze:
Animka napisał(a): U Was tam na Rusi może nie musi ciołku. -- animka |
|
Data: 2009-07-27 16:48:04 | |
Autor: januszek | |
HDD się kończy? | |
Animka napisał(a):
Musi uznać. Teraz nie wymagane są gwarancje z pieczątkami sklepu tylko Faktury zakupu. Musi? Chyba w świecie Animek bo u nas nie musi... U Was tam na Rusi może nie musi ciołku. Zrób sobie, bardzo o to proszę, upgrade BIOS ;P j. |
|
Data: 2009-07-27 18:18:34 | |
Autor: Radosław Sokół | |
HDD się kończy? | |
W dniu 27.07.2009 17:47, Animka pisze:
Mam tylko do Was takie pytanie: Dysk kupiłem w zeszłym roku w firmie Podaj źródło tej informacji. Gwarancja jest dobrowolną, nieobowiązkową umową zawieraną między producentem a klientem. Dowodem zawarcia tej umowy jest karta gwarancyjna. Czasem do gwarancji musi być też dołączony dowód zakupu, ale bez gwarancji producent ma klienta "gdzieś", bo to sprzedawca odpowiada za niezawod- ność i kontakty z klientami. Faktura czy paragon są podstawą reklamacji towaru wyłącznie w sensie zgodności towaru z umową w sprzedaży detalicznej dla osób fizycznych (dawna "rękojmia"). A producent do tego już nic nie ma, bo sprawę załatwia sprzedawca (którego w tym przypadku już nie ma). -- |""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""| | Radosław Sokół | http://www.grush.one.pl/ | | | Politechnika Śląska | \................... Microsoft MVP ......................../ |
|
Data: 2009-07-27 22:29:14 | |
Autor: Padre | |
HDD się kończy? | |
ale bez gwarancji producent ma
klienta "gdzieś", bo to sprzedawca odpowiada za niezawod- Ze 3 lata temu jak reklamowałem dysk samsunga w serwisie samsunga interesował ich WYŁĄCZNIE numer seryjny i data produkcji, po podyktowaniu przez telefon kazali mi go przesłać i dostałem nowy. |
|