Grupy dyskusyjne   »   pl.comp.pecet   »   HDD się kończy?

HDD się kończy?

Data: 2009-07-27 09:36:25
Autor: Piotr Wozniacki
HDD się kończy?
Dzięki za komentarze.

Oczywiście, natychmiast po uruchomieniu systemu zrobiłem obraz dysku (tak więc jak na razie, awaria kosztowała mnie $50, bo mniej więcej tyle kosztuje licencja Acronis True Image - piractwa nie uznaję).

Ze stron Samsunga ściągnąłem jakiś program diagnostyczny i zbieram się do jego użycia - na pewno zrobie to gdy tylko pojawią się symptomy dalszej degradacji dysku; moze wczesniej.

Mam tylko do Was takie pytanie: Dysk kupiłem w zeszłym roku w firmie Sirius.pl, która - jak wiadomo - padła w międzyczasie, i nie mam karty gwarancyjnej (tylko Faktura). Czy serwis Samsunga to uzna?

Data: 2009-07-27 17:47:57
Autor: Animka
HDD się kończy?
Piotr Wozniacki pisze:

Mam tylko do Was takie pytanie: Dysk kupiłem w zeszłym roku w firmie Sirius.pl, która - jak wiadomo - padła w międzyczasie, i nie mam karty gwarancyjnej (tylko Faktura). Czy serwis Samsunga to uzna?

Musi uznać. Teraz nie wymagane są gwarancje z pieczątkami sklepu tylko Faktury zakupu.

--
animka

Data: 2009-07-27 15:49:44
Autor: januszek
HDD się kończy?
Animka napisał(a):

Musi uznać. Teraz nie wymagane są gwarancje z pieczątkami sklepu tylko Faktury zakupu.

Musi? Chyba w świecie Animek bo u nas nie musi...

j.

Data: 2009-07-27 18:29:33
Autor: Animka
HDD się kończy?
januszek pisze:
Animka napisał(a):

Musi uznać. Teraz nie wymagane są gwarancje z pieczątkami sklepu tylko Faktury zakupu.

Musi? Chyba w świecie Animek bo u nas nie musi...

U Was tam na Rusi może nie musi ciołku.

--
animka

Data: 2009-07-27 16:48:04
Autor: januszek
HDD się kończy?
Animka napisał(a):

Musi uznać. Teraz nie wymagane są gwarancje z pieczątkami sklepu tylko Faktury zakupu.
 
Musi? Chyba w świecie Animek bo u nas nie musi...

U Was tam na Rusi może nie musi ciołku.

Zrób sobie, bardzo o to proszę, upgrade BIOS ;P

j.

Data: 2009-07-27 18:18:34
Autor: Radosław Sokół
HDD się kończy?
W dniu 27.07.2009 17:47, Animka pisze:
Mam tylko do Was takie pytanie: Dysk kupiłem w zeszłym roku w firmie
Sirius.pl, która - jak wiadomo - padła w międzyczasie, i nie mam karty
gwarancyjnej (tylko Faktura). Czy serwis Samsunga to uzna?

Musi uznać. Teraz nie wymagane są gwarancje z pieczątkami sklepu tylko
Faktury zakupu.

Podaj źródło tej informacji.

Gwarancja jest dobrowolną, nieobowiązkową umową zawieraną
między producentem a klientem. Dowodem zawarcia tej umowy
jest karta gwarancyjna. Czasem do gwarancji musi być też
dołączony dowód zakupu, ale bez gwarancji producent ma
klienta "gdzieś", bo to sprzedawca odpowiada za niezawod-
ność i kontakty z klientami.

Faktura czy paragon są podstawą reklamacji towaru wyłącznie
w sensie zgodności towaru z umową w sprzedaży detalicznej
dla osób fizycznych (dawna "rękojmia"). A producent do tego
już nic nie ma, bo sprawę załatwia sprzedawca (którego w
tym przypadku już nie ma).

--
|""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""|
| Radosław Sokół  |  http://www.grush.one.pl/              |
|                 |  Politechnika Śląska                   |
\................... Microsoft MVP ......................../

Data: 2009-07-27 22:29:14
Autor: Padre
HDD się kończy?
  ale bez gwarancji producent ma
klienta "gdzieś", bo to sprzedawca odpowiada za niezawod-
ność i kontakty z klientami.


Ze 3 lata temu jak reklamowałem dysk samsunga w serwisie samsunga interesował ich WYŁĄCZNIE numer seryjny i data produkcji, po podyktowaniu przez telefon kazali mi go przesłać i dostałem nowy.

HDD się kończy?

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona