HDD systemowy 3,5" do desktopa -> Seagate Constellation?

Data: 2010-11-05 12:36:47
Autor: gordom
HDD systemowy 3,5" do desktopa -> Seagate Constellation?
Witam.
W ciągu ostatniego roku padły mi 2 dyski Samsunga (SpinPoint F1 HD322HJ 320GB). Szukam więc zamiennika na dysk systemowy. Moje kryteria: wielkość ok. 500GB, niezawodność (bardzo istotne), wydajność i głośność (oba równie ważne). Cena do ok. 400zł.
Zastanawiam się nad Seagate Constellation ES ST3500514NS 500GB. Ma dobre wyniki w testach Chipa, długa gwarancja. Jedyne co mnie martwi to to, że jest głośniejszy o ponad 8dB od najcichszego w tym zestawieniu Seagate Barracuda LP ST3500412AS 500 GB. Czy ktoś używał Seagate Constellation w desktopie i może coś powiedzieć na temat ich głośności?

A może inny HDD polecicie?

Z góry dzięki.
pozdr.,
gordom

HDD systemowy 3,5" do desktopa -> Seagate Constellation?