HDMI 1.2 jaka max rozdzielczość?

Data: 2015-06-10 20:33:16
Autor: z
HDMI 1.2 jaka max rozdzielczość?
Wyczytałem w specyfikacji laptopa Dell Studio 1555 że posiada wyjście HDMI 1.2 Czy to znaczy że pociągnie rodzielczość wyższą od FHD? np 1920x1200?
Konkretnie chodzi mi o monitor  Dell U2412M

PS. Czy utrudnieniem będzie fakt podłączenia przez przelotkę
hdmi -> dvi?
Monitor 1680x1050 działał bez problemu z przelotką.

Data: 2015-06-11 23:01:02
Autor: qwerty
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:557882f2$0$2209$65785112@news.neostrada.pl...
Wyczytałem w specyfikacji laptopa Dell Studio 1555 że posiada wyjście HDMI 1.2 Czy to znaczy że pociągnie rodzielczość wyższą od FHD? np 1920x1200?
Konkretnie chodzi mi o monitor  Dell U2412M

Ciężko użyć mózgu:
http://pl.wikipedia.org/wiki/HDMI ?

HDMI 1.2 jaka max rozdzielczość?