HDMI -> DP na 3 metry, jaki kabel?

Data: 2015-11-08 15:31:01
Autor: szemrany
HDMI -> DP na 3 metry, jaki kabel?
Witam

Potrzebuję podłączyć monitor z DP do karty z HDMI na odległość 3m. Zaczałem
szukać na allegro kabla o długości 3m i odpowiednich wtyczkach, ale okazuje
się, że to nie aż takie oczywiste. Na kilku aukcjach napisano np. że dany
kabel działa tylko w stronę od DP do HDMI czyli odwrotnie niż mi potrzeba.

Zatem jaki konkretnie kabel powinienem kupić, żeby połaczyć ten monitor i
kartę? A może lepiej przejściówkę? Czy też może ona wprowadzać zakłócenia? Nie chcę eksperymentować i kupować w ciemno, a sprzedawcy allegrowi nie
kojarzÄ… mi siÄ™ z autorytetami, stÄ…d pytanie na grupie.

--
howgh
szemrany

HDMI -> DP na 3 metry, jaki kabel?