HDMI w karcie jest zazdrosne

Data: 2012-08-10 15:55:25
Autor: tryton
HDMI w karcie jest zazdrosne
W dniu 2012-08-10 10:44, Pawel O'Pajak pisze:
Dell 2709

masz 2x DVI w monitorze po kiego grzyba ci HDMI

karta "wie" bo sie komunikuje z wyświetlaczem, taka komunikacja jest na HDMI DVI a nawet DSUB

Data: 2012-08-10 16:42:47
Autor: Pawel O'Pajak
HDMI w karcie jest zazdrosne
Powitanko,

masz 2x DVI w monitorze po kiego grzyba ci HDMI

Ale przelaczanie jest wyjatkowo upierdliwe w tym monitorze.

karta "wie" bo sie komunikuje z wyświetlaczem, taka komunikacja jest na
HDMI DVI a nawet DSUB

To ja wiem, pytanie bylo JAK to robi.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2012-08-10 18:19:53
Autor: tryton
HDMI w karcie jest zazdrosne

Ale przelaczanie jest wyjatkowo upierdliwe w tym monitorze.

upierdliwe? naciskasz menu, następnie input i wybierasz wejście, co w tym upierdliwego, chyba że brak pilota :)

karta "wie" bo sie komunikuje z wyświetlaczem, taka komunikacja jest na
HDMI DVI a nawet DSUB

To ja wiem, pytanie bylo JAK to robi.

no jak przecież sam zgadłeś na 100% to I2C

Data: 2012-08-13 02:38:14
Autor: Przemys³aw Ryk
Dnia Fri, 10 Aug 2012 18:19:53 +0200, tryton napisał(a):

Ale przelaczanie jest wyjatkowo upierdliwe w tym monitorze.

upierdliwe? naciskasz menu, następnie input i wybierasz wejście, co w tym upierdliwego, chyba że brak pilota :)

Menu, input, wejście… U siebie mam pacnięciem w przycisk na przedniej
ściance monitora, a do tego przełączenie źródła sygnału mogę sobie podpiąć
pod skrót klawiaturowy. I wtedy można mówić, że o wygodzie. :D

--
[ PrzemysÅ‚aw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Tam gdzie koÅ„czy siÄ™ logika, zaczynajÄ… siÄ™ kobiety:)                     ]

HDMI w karcie jest zazdrosne