HDMI z toslinkiem dla xbox360

Data: 2009-07-09 10:28:24
Autor: Daniel Chlodzinski
HDMI z toslinkiem dla xbox360
Mam takie pytanie, kabelek component z zestawu Premium ma wejscie na
optyczne audio i sygnal wideo.Moge podpiac go monitora lcd (22''), a
optyczne audio pod dekoder. Niestety obraz z componenta nie jest za
fajny i wolalbym podpiac monitor poprzez hdmi (dash duzo lepiej
wyglada w natywnej rozdzielczosci monitora). Problem jest taki ze hdmi
i component z wyjsciem audio nie zmieszcza sie razem bo gniazda sa w
x0 bardzo blisko siebie. Jak to rozwiazac, niby monitor podaje jakis
tam dzwiek z tego hdmi ale wolalbym miec audio na wyjsciu optyczny.
Ktos poradzi rozwiazanie ? Jakis kabel zmyslny czy przejsciowka ?

Daniel

Data: 2009-07-09 19:32:40
Autor: doslaw
Daniel Chlodzinski pisze:
[...]

jak dobrze wklikasz w wyszukiwarke internetową, to znajdziesz takie myki, gdzie sie po prostu obiera ten kabelek z czinczami (tzn te wtyczke) i miesci sie i HDMI i tamten kabelek

wiem bo widzialem, ale pozniej stwierdzilem, ze nie na zadnej roznicy w hdmi i componencie (a nawet troche lepiej component wyglada) i olałem temat

Data: 2009-07-09 10:58:39
Autor: Daniel Chlodzinski
On 9 Lip, 19:32, doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> wrote:

jak dobrze wklikasz w wyszukiwarke internetową, to znajdziesz takie
myki, gdzie sie po prostu obiera ten kabelek z czinczami (tzn te
wtyczke) i miesci sie i HDMI i tamten kabelek

Znalazlem taki kabelek tj. z jednej strony wtyczka x0, a z drugiej
pudelko z 2xchinch plus optical audio. Rozumiem ze przez obiera masz
na mysli aby rozwalisc obudowe tej wtyczki ktora wchodzi w gniazdo
xboxa ?

wiem bo widzialem, ale pozniej stwierdzilem, ze nie na zadnej roznicy w
hdmi i componencie (a nawet troche lepiej component wyglada) i olałem temat

Czy ja wiem, moze to autosugestia i w grach roznicy nie ma, ale
dashbord napewno wyglada ladniej w natwynej niz w skalowanym 720p/
1080i/1080p.

Daniel

Data: 2009-07-09 21:17:46
Autor: doslaw
Daniel Chlodzinski pisze:
[...]

tak, dokladnie

[...]

mam o 80" wiekszy obraz, wiec nie wiem jak to wyglada na 22"
ciezko mi sobie wyobrazic jak by to wygladalo na moim 32", żeby było cokolwek widac i nie trzeba by bylo siedziec z nosem przy ekranie (zamiast wygodnie pollezec na kanapie;) )

jednak na moje oko component lepiej wyglada, ale to kwestia gustu i przekonan filozoficznych (analogicznych do muzyki analogowej/cyfrowej)

HDMI z toslinkiem dla xbox360