HENRYKU SKALIMOWSKI piszacy na grupie jako Hersk

Data: 2011-09-19 00:48:21
Autor: obserwator
HENRYKU SKALIMOWSKI piszacy na grupie jako Hersk
jesli nadal bedziesz zamieszczal obarazliwe teksty ktore nie sa mojego autorstwa, to bedziesz mial powazne problemy.

Twoich tesktow wyjatkowo oszczerczych i obrzydliwych, jest w archiwum grupy bardzo duzo. Oszczerstwa i pomowienia sa twoj sposob rgumentacji ktorym sie poslugujesz, bo na nic inego cie po prostu nie stac.

Adres twoj i nazwisko sa znane, wiec problemu nie ma zadnego ze zlokalizowaniem ciebie.

Data: 2011-09-19 08:19:29
Autor: Polok_Prawdziwy
[...]

Amoze byśsem tak cosik na srackem wzionł...?

- widzem, ze niedość, ześsem gacie łobkidoł, toi grupem PESPE zasmrodzić chces...!!!

Data: 2011-09-19 03:11:22
Autor: Hans Kloss
HENRYKU SKALIMOWSKI piszacy na grupie jako Hersk
On 19 Wrz, 08:19, "Polok_Prawdziwy" <baca_nowoce...@onet.eu> wrote:

- widzem, ze niedo , ze sem gacie obkido , toi grupem PESPE zasmrodzi chces...!!!

 A co gównozjadzie, nie lubisz konkurencji?
J-23

Data: 2011-09-19 22:05:14
Autor: Polok_Prawdziwy
Hans Kloss wrote:

[...]

Telamrazy ci godoł HITRELOWCU, zeniemie, ino mojego Burka w śmierdzoncom sparkem cmokej....!!!

- łonto straśnie uwielbio...

--
U2...!
- łodpowiadać nom niemusis, boitak syćkiemyto widziały, jaksem gruchem tarmosiłeś, gdyciem filmowały...

http://www.youtube.com/watch?v=bXPoZJmDOng

Jo tulerancyjny jezem, ale zebytak publicnie....

Data: 2011-09-19 13:16:29
Autor: Hans Kloss
On 19 Wrz, 22:05, Polok_Prawdziwy <Baca_Nowoce...@patryjot.eu> wrote:

Jo tulerancyjny jezem, ale zebytak publicnie....
Fama niesie że to ty występujesz w pierwszych sekundach tego filmu
użyczając swojego odbytu knurowi. Ja tam tolerancyjny jestem ale żeby
tak publicznie zoofilne pedalstwo uprawiać, fuj śmieciu....
J-23

Data: 2011-09-19 22:29:39
Autor: Polok_Prawdziwy
Hans Kloss wrote:

[...]

Ato łostatnio z małupami siem zadajes...!?

- tegom siem mugł spodziwać, boś ymteligentny inacej...

Data: 2011-09-19 11:47:36
Autor: obserwator
HENRYKU SKALIMOWSKI piszacy na grupie jako Hersk
Polok_Prawdziwy <baca_nowocesny@onet.eu> napisał(a): (...)

stul ryj czerwone kacapskie aleter ego MH (Mariusza Hajduka).

Data: 2011-09-19 22:15:34
Autor: Polok_Prawdziwy
 obserwator wrote:

Polok_Prawdziwy <baca_nowocesny@onet.eu> napisał(a):

(...)

stul ryj czerwone kacapskie aleter ego MH (Mariusza Hajduka).

śmierdis zgniliznom łokrutnie...!!!

Awdodatku rozum cisiem coroz krutsy robi...

Niewim cy wis, ale kukaraca dorozumu symetrycny jezd, ijaktak dalej pujdzie, tosem nawet gruchy niewytarmosis, boino skurka cisiem ostanie...

Nocheba, żejus skurki nimos, a długachne pejsy nosis, tojusci ino AJWAJ siem ostało CZOSNKAżU...!!!

Data: 2011-09-20 19:00:21
Autor: HeÂŽSk
TCHORZU piszacym na grupie jako Hans Kloss/obserwator
On Mon, 19 Sep 2011 22:15:34 +0200, Polok_Prawdziwy
<Baca_Nowocesny@patryjot.eu> wrote:

 obserwator wrote:

> [...]

Nocheba, żejus skurki nimos, a długachne pejsy nosis, tojusci ino AJWAJ siem ostało CZOSNKAżU...!!!

 obsrywator zakrztusi sie wlasnymi plwocinami i koncu zdechnie! ;o))))

 http://w807.wrzuta.pl/plik/3DdAoZLo3mx/obserwator

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-09-19 18:07:10
Autor: .HeÂŽSk.
TCHORZ piszacy na psp jako obserwator
On Mon, 19 Sep 2011 08:19:29 +0200, "Polok_Prawdziwy"
<baca_nowocesny@onet.eu> wrote:

> [...]

> Amoze byśsem tak cosik na srackem wzionł...?

- widzem, ze niedość, ześsem gacie łobkidoł, toi grupem PESPE zasmrodzić chces...!!!

 sluchaj no draniu podpisujacy sie "obserwator", oprocz aliasu  w naglowkach sa dane o adresie ip, czytniku i inne dane na  podstawie ktorych mozna zlokalizowac takiego typka jak ty.
 znasz moje dane tchorzu i bezprawnie umieszczasz na psp.
 kryjesz sie jak tchorzliwie za aliasem i anonimowscia  internetu. nic bardziej blednego. nie wciskaj mi kitu,
 ze namawiam do nienawisci do kogokolwiek. przeczytaj  swoje teksty (link zamiescielem, pozostale sa na zdeponowanym CD)
 kazdy zauwazy ze to co serwujesz na psp to jezyk nienawisci,
 podzegania do agresji, wyzwiska i ponizanie wyimaginowanych
 przeciwnikow politycznych. w twoim interesie od teraz bedzie
 by nie spadl mi wlos z glowy, nikt nie zarysowal mi auta
 ani nie nabazgral na moim domie napisow w stylu "grafiti".
 uprzedzam cie, ze kazdy taki fakt zglosze na policje,
 a ciebie wskaze jako domniemanego sprawce. uprzedzam cie
 rowniez, ze jezeli powtorza sie wyzwiska typu "kacapie"
 czy sugerowanie, ze jestem/bylem "kapusiem" zrobie to samo.  takich jak ty trzeba powstrzymywac zanim popelnia zbrodnie!

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-09-19 16:12:53
Autor: obserwator
He?Sk. <1€.bigbrednie@interia.pl> napisał(a):

 sluchaj no draniu podpisujacy sie "obserwator", oprocz aliasu

zamknij sie gownojedzie.

Data: 2011-09-20 18:34:47
Autor: ali
haski do nogi i siad !!!!
> [...]

 czy sugerowanie, ze jestem/bylem "kapusiem" zrobie to samo.  takich jak ty trzeba powstrzymywac zanim popelnia zbrodnie!

nie udawaj świętego
jakeś się dał zidentyfikować to też ugryź się w ozór --

Data: 2011-09-21 11:42:12
Autor: Zahir
haski do nogi i siad !!!!

Użytkownik "ali " <ali57@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j5amc6$d1b$1inews.gazeta.pl...
> [...]

 czy sugerowanie, ze jestem/bylem "kapusiem" zrobie to samo.
 takich jak ty trzeba powstrzymywac zanim popelnia zbrodnie!

Pisowski półgłówku, pod kogo się podszywasz?

--
Zahir

HENRYKU SKALIMOWSKI piszacy na grupie jako Hersk