HEVC ?

Data: 2016-05-22 09:17:15
Autor: ±ćęłń󶼿
HEVC ?
Nie nadaj± już (TVN?)?
Z ciekawo¶ci pytam, ponieważ dla mnie HEVC był problemem.
1080p zamiast 1080i, tym niemniej na oko nie widać było żadnego (!!) polepszenia jako¶ci obrazu; no może gdyby na TVN jaki¶ sport był (tenis?), a nie filmy (nie wiadomo jak ucyfrowione).
Przy sygnale HEVC miałem drobne, ale częste zakłócenia (miejscowa mozaika na ekranie - być może winne wifi z routera do telewizora), których nie ma przy innych kanałach.
A najgorsze, że przy próbie nagrania czego¶ z kanału HEVC, telewizor wysyłał mi komunikat "unable to record UHD channel" - telewizor (Samsung 4k) ma zablokowane nagrywanie UHD, a 1080p rozpoznawał (błędnie!) jako UHD wła¶nie.
A jak Wasze wrażenia z HEVC?

HEVC ?