HG-50 w Cyklopie [WAW]

Data: 2009-05-28 01:32:56
Autor: Titus Atomicus
HG-50 w Cyklopie [WAW]
Witam,
A ja wlasnie kupilem w Cyklopie Shimano HG-50 (OEM) w cenie 35zl.
TA

Data: 2009-05-28 01:53:43
Autor: zcxz
HG-50 w Cyklopie [WAW]
Witam,
A ja wlasnie kupilem w Cyklopie Shimano HG-50 (OEM) w cenie 35zl.
ale on jest czynny max do 19, a zima do 18 :)))

--
zcxz

Data: 2009-05-28 07:35:32
Autor: Krees
HG-50 w Cyklopie [WAW]
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):
Witam,
A ja wlasnie kupilem w Cyklopie Shimano HG-50 (OEM) w cenie 35zl.
TA

Cieszę się Twoim szczęściem ;).

A tak w ogóle, to co z tego? :).

--   Pozdrawiam,
Krees

Data: 2009-05-28 13:06:57
Autor: Titus Atomicus
HG-50 w Cyklopie [WAW]
In article <gvles4$n6g$1@inews.gazeta.pl>,
 "Krees" <krees_wawa@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):

> A ja wlasnie kupilem w Cyklopie Shimano HG-50 (OEM) w cenie 35zl.

Cieszę się Twoim szczęściem ;).

A tak w ogóle, to co z tego? :).

To, ze ten caly internet i allegro to lipa.
:-)

TA

Data: 2009-05-28 13:31:16
Autor: urwis
HG-50 w Cyklopie [WAW]

To, ze ten caly internet i allegro to lipa.
:-)

TA

Lipa to jest ten kto tak mówi... i potępia odgórnie.
Odpowiedz jest prosta: TO ZALEŻY

Tym łąńcuchem za 35 PLN raczjej nie zaszalałeś... Swego czasu udało mi się kupić nowe HG-70 (czyli Deore LX) za 22 PLN... właśnie przez internet.
A innym razem całe koła DT w sklepie nieopodal bo było taniej niż przez internet.

i trzeba posługiwać się własnym rozumkiem.
ale internet nie jest dla leniwych... najwygodniej jest pojść i w sklepie kupić co jest. I zgroza temu kto odwarzy się pokazać ze coś można było kupić dużo taniej.

//urwis//

Data: 2009-05-28 17:54:58
Autor: Titus Atomicus
HG-50 w Cyklopie [WAW]
In article <gvlsm9$e1$1@inews.gazeta.pl>, urwis <siwru@gazeta.pl> wrote:

> To, ze ten caly internet i allegro to lipa.
> :-)

Lipa to jest ten kto tak mówi... i potępia odgórnie.
Odpowiedz jest prosta: TO ZALEŻY

E, przeciez zartuje.
Chodzilo mi raczej o to, zeby tak bezkrytycznie nie podchodzic do allegro.

Tym łąńcuchem za 35 PLN raczjej nie zaszalałeś... Swego czasu udało mi się kupić nowe HG-70 (czyli Deore LX) za 22 PLN... właśnie przez internet.

I co z tego.
Swego czasu to swego czasu.
Od tamtego roku Shimano (i inne firmy) dosc radykalnie podniosly ceny.
Ja od 2 miesiecy szukalem tego lancucha w dobrej cenie, i poprzedni taki sam - miesiac temu kupilem o 10zl drozej. I to byla najtansza oferta w internecie (z malym rabatem i wysylka gratis).

i trzeba posługiwać się własnym rozumkiem.
ale internet nie jest dla leniwych... najwygodniej jest pojść i w sklepie kupić co jest. I zgroza temu kto odwarzy się pokazać ze coś można było kupić dużo taniej.

Ojej, nie popadajmy w skrajnosci.
Z drugiej strony - nie bede polowal kilkanascie miesiecy na allegro, zeby kupic taki lancuch jeszcze 3 zl taniej.

TA

Data: 2009-05-28 18:34:47
Autor: artek
HG-50 w Cyklopie [WAW]
[...]

ja tam się już dawno nauczyłem - niejeden sklep internetowy sprzedaje taniej bezpośrednio niż przez allegro.

--
artek

Data: 2009-05-28 12:42:50
Autor: cynamoon
HG-50 w Cyklopie [WAW]

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości
Witam,
A ja wlasnie kupilem w Cyklopie Shimano HG-50 (OEM) w cenie 35zl.
TA

a ja właśnie zalożylem sobie do roweru kasetę XT w cenie 120 zł, łancuch
HG-50 za zł 40, nowe koła na obręczach SunRims CR18 i piastach deore za 480
pln - wszystko ze sklepu rowerowego PLUS w W-wie oraz opony Geax Saguaro za
119 zl sztuka i dętki Geax za 15 - kupione w sklepie na ul Krasińskiego...
ponadto wrzuciłem do plecaka nowiutke organki Hohner BLUES HARP w tonacji G
za 97 pln kupione w sklepie muzycznym w pasażu handlowym na stacji Metro
Centrum....
Marek
PS. o następnych zakupach postaram się informować grupę na bieżąco...

Data: 2009-05-28 13:05:06
Autor: Titus Atomicus
HG-50 w Cyklopie [WAW]
In article <gvlpli$h8k$1@inews.gazeta.pl>,
 "cynamoon" <woszczyzna@gazeta.pl> wrote:

> [...]

Centrum....
Marek
PS. o następnych zakupach postaram się informować grupę na bieżąco...

A, dziekuje.
Ale sam widzisz ze przynajmniej za lancuch przeplaciles.
:-)

Poza tym, czy lancuch HG50 nie jest za miekki do kasety XT?
TA

Data: 2009-05-28 13:23:04
Autor: cynamoon
HG-50 w Cyklopie [WAW]

A, dziekuje.
Ale sam widzisz ze przynajmniej za lancuch przeplaciles.
:-)

no ale mój nie jest OEM....
amortyzatory OEM są podobno gorsze od odpowiednikow z boxa, więc może i z
łancuchami jest podobnie? mój byl w pudełku, zawinięty w folię i miał
dołączony zapasowy sworzeń... a Twój?

Poza tym, czy lancuch HG50 nie jest za miekki do kasety XT?
TA
może i jest ale....no właśnie! jeżeli tak jest w istocie to z jakimi
negatywnymi skutkami takiego połaczenia powinienem się liczyć? na razie
wszystko działa ok z korbą alivio....

Data: 2009-05-28 15:45:29
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
HG-50 w Cyklopie [WAW]
Panie cynamoon, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:gvls12$qvi$1inews.gazeta.pl> przy ul....

mój byl w pudełku, zawinięty w folię i miał
dołączony zapasowy sworzeń... a Twój?

Jak mawia mój znajomy: łańcuchy się spina, a nie zakuwa. O. ;-)

Data: 2009-05-28 17:49:00
Autor: Titus Atomicus
HG-50 w Cyklopie [WAW]
In article <gvls12$qvi$1@inews.gazeta.pl>,
> [...]

no ale mój nie jest OEM....
amortyzatory OEM są podobno gorsze od odpowiednikow z boxa, więc może i z
E, _podobno_.
Poza tym lancuch to lancuch.

mój byl w pudełku, zawinięty w folię i miał
dołączony zapasowy sworzeń... a Twój?

Bez pudelka, zawiniety przy mnie w torebke foliowa (jak sledzie) i bez sworznia.
Sworznie mam jakies w domu, ale i tak zaloze spinke.

> [...]

może i jest ale....no właśnie! jeżeli tak jest w istocie to z jakimi
negatywnymi skutkami takiego połaczenia powinienem się liczyć? na razie

A, tego nie wiem. Jestem tylko niewyedukowanym teoretykiem.

TA

Data: 2009-05-29 13:05:55
Autor: cynamoon
HG-50 w Cyklopie [WAW]

Bez pudelka, zawiniety przy mnie w torebke foliowa (jak sledzie) i bez
sworznia.
Sworznie mam jakies w domu, ale i tak zaloze spinke.

bo nie dołączyli  instrukcji jak złączyć łancuch za pomoca sworznia?
W pudelku była instrukcja w kilku jezykach i z obrazkami, szczegółowo
opisująca i obrazująca ten skomplikowany proces....
Z przyjemnością Ci ją pożyczę  ;-)
Marek
PS. ile kosztuje taka spinka?

Data: 2009-07-27 05:00:26
Autor: Dental Travel Poland
HG-50 w Cyklopie [WAW]
A może dalibyście opinie o sklepach rowerowych na www.Twoja-Stolica.pl?
Przydałaby się fachowa ocena.

Data: 2009-05-28 13:06:02
Autor: Titus Atomicus
HG-50 w Cyklopie [WAW]
In article <Titus_Atomicus-1DF3EC.01325628052009@news.onet.pl>,

Witam,
A ja wlasnie kupilem w Cyklopie Shimano HG-50 (OEM) w cenie 35zl.

Znaczy sie: lancuch taki kupilem.

TA

Data: 2009-05-28 15:21:31
Autor: Kuba Stasiak
HG-50 w Cyklopie [WAW]
Witam,
A ja wlasnie kupilem w Cyklopie Shimano HG-50 (OEM) w cenie 35zl.

Znaczy sie: lancuch taki kupilem.

TA

Uwierz mi:

http://www.xtrabike.pl/?co=lancuchy_oslony_spinki_czesci_hurtownia_centrum_rowerowe_najtanszy_sklep_rowerowy&nr=Shimano_lancuch_Deore_mod._CN-HG50_OEM_184&strona=0

gdy kupowałem 3 OEMy (i inne badziewia od XTRbike) to za każdy łańcuch dałem 32 (taki rabacik).

Ponadto w sklepie nie zawsze kupisz produkt, który wystepuje na rynku. Ostatnio z rowerowych potrzebowałem drugi zestaw dla licznika Sigma Rox. Powiedz o tym w sklepie a założe się, że zrobią wielkie oczy o czym Ty do nich mówisz. Cały temat nie ma sensu, bo jak już ktoś wczesniej mówił: W realu czy też w tesco zakupy trza robić z głową.

Data: 2009-05-28 17:44:58
Autor: Titus Atomicus
HG-50 w Cyklopie [WAW]
In article <gvm34q$i72$1@news.onet.pl>, "Kuba Stasiak" <mp3fan@op.pl> wrote:

> [...]

trona=0

gdy kupowałem 3 OEMy (i inne badziewia od XTRbike) to za każdy łańcuch dałem 32 (taki rabacik).

To mile. Ale to jest rabacik, bo robiles wieksze zakupy.
A wysylka byla gratis?

[...]
Ale ja sie nie zakladam. W Cyklopie rzadko raczej nie maja dobr bardziej luksusowych.

Cały temat nie ma sensu, bo jak już ktoś wczesniej mówił: W realu czy też w tesco zakupy trza robić z głową.

Ale wlasnie ma sens.
Zapodalem tego newsa zeby pokazac ze zwyklym sklepie ceny nie musza byc z sufitu.
No i moze ktos bedzie chcial kupic cos podobnego... wiec informuje o fajnej cenie.

TA

HG-50 w Cyklopie [WAW]