HG-50 w Cyklopie [WAW]

Data: 2009-05-28 13:06:02
Autor: Titus Atomicus
HG-50 w Cyklopie [WAW]
In article <Titus_Atomicus-1DF3EC.01325628052009@news.onet.pl>,

Witam,
A ja wlasnie kupilem w Cyklopie Shimano HG-50 (OEM) w cenie 35zl.

Znaczy sie: lancuch taki kupilem.

TA

Data: 2009-05-28 15:21:31
Autor: Kuba Stasiak
HG-50 w Cyklopie [WAW]
Witam,
A ja wlasnie kupilem w Cyklopie Shimano HG-50 (OEM) w cenie 35zl.

Znaczy sie: lancuch taki kupilem.

TA

Uwierz mi:

http://www.xtrabike.pl/?co=lancuchy_oslony_spinki_czesci_hurtownia_centrum_rowerowe_najtanszy_sklep_rowerowy&nr=Shimano_lancuch_Deore_mod._CN-HG50_OEM_184&strona=0

gdy kupowałem 3 OEMy (i inne badziewia od XTRbike) to za każdy łańcuch dałem 32 (taki rabacik).

Ponadto w sklepie nie zawsze kupisz produkt, który wystepuje na rynku. Ostatnio z rowerowych potrzebowałem drugi zestaw dla licznika Sigma Rox. Powiedz o tym w sklepie a założe się, że zrobią wielkie oczy o czym Ty do nich mówisz. Cały temat nie ma sensu, bo jak już ktoś wczesniej mówił: W realu czy też w tesco zakupy trza robić z głową.

Data: 2009-05-28 17:44:58
Autor: Titus Atomicus
HG-50 w Cyklopie [WAW]
In article <gvm34q$i72$1@news.onet.pl>, "Kuba Stasiak" <mp3fan@op.pl> wrote:

> [...]

trona=0

gdy kupowałem 3 OEMy (i inne badziewia od XTRbike) to za każdy łańcuch dałem 32 (taki rabacik).

To mile. Ale to jest rabacik, bo robiles wieksze zakupy.
A wysylka byla gratis?

[...]
Ale ja sie nie zakladam. W Cyklopie rzadko raczej nie maja dobr bardziej luksusowych.

Cały temat nie ma sensu, bo jak już ktoś wczesniej mówił: W realu czy też w tesco zakupy trza robić z głową.

Ale wlasnie ma sens.
Zapodalem tego newsa zeby pokazac ze zwyklym sklepie ceny nie musza byc z sufitu.
No i moze ktos bedzie chcial kupic cos podobnego... wiec informuje o fajnej cenie.

TA

HG-50 w Cyklopie [WAW]