HG70 + HG91

Data: 2011-08-02 21:39:47
Autor: Titus Atomicus
HG70 + HG91
Witam,
Kaseta HG90 + lancuch HG91
Ktore pierwsze wyzionie ducha?
TA

Data: 2011-08-02 21:51:16
Autor: MadMan
HG70 + HG91
Dnia Tue, 02 Aug 2011 21:39:47 +0200,
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):

Witam,
Kaseta HG90 + lancuch HG91
Ktore pierwsze wyzionie ducha?

Jeśli będziesz jechał na 1 łańcuch to naraz :)

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2011-08-02 22:07:21
Autor: Titus Atomicus
HG70 + HG91
In article <u0f9v9vywqsi.dlg@rower.power.pl>,
 MadMan <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> wrote:

> [...]

> Kaseta HG90 + lancuch HG91
> Ktore pierwsze wyzionie ducha?

Jeśli będziesz jechał na 1 łańcuch to naraz :)

Mimo roznicy twardosci?
A, to ok.

TA

Data: 2011-08-02 22:20:49
Autor: MadMan
HG70 + HG91
Dnia Tue, 02 Aug 2011 22:07:21 +0200,
[...]

Tak, z tym że IMO na twardszym (bardziej trwałym) łańcuchu pociągnie ci
to dłużej. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2011-08-02 22:28:40
Autor: ...::QRT::...
HG70 + HG91
Dnia Tue, 02 Aug 2011 22:07:21 +0200, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisał(a):

[...]

- różnica twardości grup to jakiś mit i marketing. - w napedzie rowerowym zużycie łańcucha jest podstawową przyczyną zużycia
reszty napędu - czyli rozciąga się łańcuch na wskutek eksploatacji a
rozciągnięty łańcuch niszczy kasete i koronki korby. Jak łańcuch bedzie wytrzymały to kaseta również długo pożyje. Zużyty
(rozciągnięty) łańcuch z kolei w mig zniszczy nową kasetę. Dlatego też teoretycznie winno mierzyć sie zużycie łańucha i wymieniać go
co pewien czas gdy nie rozciągnął się za bardzo. Tym sposobem nie dopuszcza
sie do zniszczenia kasety i może ona sobie być w dobrym stanie całkiem
długo.

Data: 2011-08-03 00:01:22
Autor: Titus Atomicus
HG70 + HG91
In article <9kjr231vzkph.km5ssecvzuhn.dlg@40tude.net>,
 "...::QRT::..." <nie.m@m.mejla> wrote:

[...]

E, to to wiem.
Ale dotad poruszalem sie w okolicach HG50 max.
I nawet zmieniam lancuchy. Ale postanowilem dac sobie z tym spokoj...

TA

Data: 2011-08-03 08:32:31
Autor: kamil/Endurorider.pl
HG70 + HG91

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-

E, to to wiem.
Ale dotad poruszalem sie w okolicach HG50 max.
I nawet zmieniam lancuchy. Ale postanowilem dac sobie z tym spokoj...

Zszedłem na dwa łańcuchy hg-40 w cenie jednego hg-50 i zobacze co z tego będzie.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-08-12 18:31:50
Autor: Titus Atomicus
HG70 + HG91
In article <j1aq1l$hqa$1@inews.gazeta.pl>,
 "kamil/Endurorider.pl" <flySteX@gaOzeFta.lp> wrote:

> [...]

Zszedłem na dwa łańcuchy hg-40 w cenie jednego hg-50 i zobacze co z tego będzie.

No to kupilem.
Od razu dwa komplety.
Zastanawiam sie czy nie kupic jeszcze dwoch.
To mi juz do konca zycia starczy.

TA

Data: 2011-08-15 10:15:09
Autor: kamil/Endurorider.pl
HG70 + HG91

[...]

Kup sobie Rohloff Caliber 2 to będziesz wiedział czy starczy czy nie ;) Niestety ostatnio podrożał :(

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-08-15 16:44:40
Autor: Titus Atomicus
HG70 + HG91
In article <j2akm3$7sf$1@inews.gazeta.pl>,
> [...]

> To mi juz do konca zycia starczy.

Kup sobie Rohloff Caliber 2 to będziesz wiedział czy starczy czy nie ;) Niestety ostatnio podrożał :(

A on ma jakas funkcje wehikulu czasu?

TA

Data: 2011-08-15 19:26:28
Autor: kamil/Endurorider.pl
HG70 + HG91

[...]

Dla osób, które wiedzą co to jest i jak tego używać, ma funkcję wróżki, która z dużą dokładnością przepowiada termin kiedy łańcuch padnie. Na tej podstawie można określić czy starczy Ci do końca życia czy nie.

Data: 2011-08-15 21:05:33
Autor: Titus Atomicus
HG70 + HG91
In article <j2bkr6$cm7$1@inews.gazeta.pl>,

> [...]

Dla osób, które wiedzą co to jest i jak tego używać, ma funkcję wróżki, która z dużą dokładnością przepowiada termin kiedy łańcuch padnie. Na tej podstawie można określić czy starczy Ci do końca życia czy nie.

Ale do tego to musialbym wiedziec kiedy u mnie ten koniec zycia nastapi.
Jaka lipa.

TA

Data: 2011-08-15 23:59:34
Autor: kamil/Endurorider.pl
HG70 + HG91

> [...]

> No to kupilem.
> Od razu dwa komplety.
> Zastanawiam sie czy nie kupic jeszcze dwoch.

:P