HGW

Data: 2011-11-14 11:32:33
Autor: Riva
HGW
W zasadzie to cala odpowiedzialnosc za to co
sie stalo w Warszawie spada na nia.
Kiedy poleci ze stolka i dlaczego na nim jeszcze jest?

Data: 2011-11-14 12:01:38
Autor: Bogdan Idzikowski
HGW

Użytkownik "Riva" <riv@efaja.pl> napisał w wiadomości news:4ec0ee44$0$8446$65785112news.neostrada.pl...
W zasadzie to cala odpowiedzialnosc za to co
sie stalo w Warszawie spada na nia.
Kiedy poleci ze stolka i dlaczego na nim jeszcze jest?

A to niby dlaczego?

Data: 2011-11-14 03:50:57
Autor: jrr
HGW
On 14 Lis, 12:01, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Riva" <r...@efaja.pl> napisał w wiadomościnews:4ec0ee44$0$8446$65785112news.neostrada.pl...

>W zasadzie to cala odpowiedzialnosc za to co
> sie stalo w Warszawie spada na nia.
> Kiedy poleci ze stolka i dlaczego na nim jeszcze jest?

A to niby dlaczego?

A niby dlatego, że ty nie lubisz kaczora,
ta krowa-bufetowa ma rzadzić stolicą?

Data: 2011-11-14 13:41:05
Autor: Bogdan Idzikowski
HGW

Użytkownik "jrr" <jacekbialy0@tlen.pl> napisał w wiadomości news:c024ce0f-b83b-4397-8130-8264d78323d5f29g2000yqa.googlegroups.com...
> [...]

> Kiedy poleci ze stolka i dlaczego na nim jeszcze jest?

A to niby dlaczego?

A niby dlatego, że ty nie lubisz kaczora,

======================================

A kto ma rządzić? Jedyny "prezydent wszechczasów" polecił skierować samolot ku ziemi i już po wsze czasy rządzić nie może.
Drugi "pomazaniec boży" olewa takie stanowisko i szykuje się na objęcie stanowiska prezydenta lub premiera w nieokreślonej, mglistej przyszłości.
Karski-Melex wolałby zostać ministrem spraw zagranicznych i wali go urząd prezydenta Warszawy.
Więcej możliwych chętnych z PiS-u nie widzę.

A teraz chwila prawdy. Ta "krowa -bufetowa" tak sprawdziła się w poprzedniej kadencji, że warszawiacy już w pierwszej turze wybrali ją na drugą kadencję. Tym samym wykosiła wszystkich pretendentów nie dając im najmniejszej szansy.

I to byłoby na tyle, kochający kaczora.

Data: 2011-11-14 05:22:21
Autor: jrr
HGW

=====================================>
A kto ma rządzić? Jedyny "prezydent wszechczasów" polecił skierować samolot
ku ziemi

Masz urojenia typowe dla długotrwałych czytelników gazety Wyborczej

[...]

:-DDDDD
A o tym gdzie się dowiedziałeś?
Pomiędzy Michnikiem a Rydzykiem jesteście podobni do siebie.
Szufladkujecie ludzi, rzeczywistość, jak rasowi sekciarze.

Zdrowia życzę!
_biały

Data: 2011-11-14 14:55:22
Autor: Bogdan Idzikowski
HGW

Użytkownik "jrr" <jacekbialy0@tlen.pl> napisał w wiadomości news:d1b54376-806c-4492-9626-0b1aeacd51b2d17g2000yql.googlegroups.com...
> [...]

Pomiędzy Michnikiem a Rydzykiem jesteście podobni do siebie.
Szufladkujecie ludzi, rzeczywistość, jak rasowi sekciarze.

Tobie wolno szufladkować ludzi, mnie nie?
Zaszufladkowałeś mnie do "nielubiących kaczora", a ja ciebie do "kochających kaczora". O co tu się obrażać i kruszyć kopie?
Ja mam jakieś zdanie, ty masz inne. Ja ponoć czytam GW, ty ponoć czytasz ND lub GP, albo udajesz, że nie czytasz tych wszystkich gazet, czy witryn. I to byłoby na tyle.

Data: 2011-11-14 12:24:56
Autor: jrr
HGW
On 14 Lis, 14:55, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "jrr" <jacekbia...@tlen.pl> napisał w wiadomościnews:d1b54376-806c-4492-9626-0b1aeacd51b2d17g2000yql.googlegroups.com...
> [...]

Pomiędzy Michnikiem a Rydzykiem jesteście podobni do siebie.
Szufladkujecie ludzi, rzeczywistość, jak rasowi sekciarze.

============================================>
Tobie wolno szufladkować ludzi, mnie nie?

:-DDD

Zaszufladkowałeś mnie do "nielubiących kaczora",

Sam się zaszufladkowałeś: Jarosław-Zbawiciel Kaczyński

 a ja ciebie do "kochających
kaczora". O co tu się obrażać i kruszyć kopie?
Ja mam jakieś zdanie, ty masz inne. Ja ponoć czytam GW, ty ponoć czytasz ND

GW i ND to są medialno-polityczne sekty.
jb

Data: 2011-11-14 22:22:15
Autor: Bogdan Idzikowski
HGW

Użytkownik "jrr" <jacekbialy0@tlen.pl> napisał w wiadomości news:274fdc2f-c7bd-40be-af4d-a68a44e2923el24g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

jb

lub GP, albo udajesz, że nie czytasz tych wszystkich gazet, czy witryn. I to

A może to jest wyraz szacunku, miłości i podziwu dla geniusza wszechczasów? I mocno wierzę w to, że przyjdzie czas, w którym jedynym zbawieniem i iskierką nadziei będzie genialny kaczor?

Chyba i ty w to nie wierzysz.

Data: 2011-11-15 06:14:37
Autor: Leprechaun
HGW

> [...]

Ja mam jakieś zdanie, ty masz inne. Ja ponoć czytam GW, ty ponoć czytasz ND

GW i ND to są medialno-polityczne sekty.

Wg twojej definicji sektą jest PiS.Rządzi nią bezlitosny guru, który zmanipulował mądrzejszych od siebie i wielu durni takich jak ty.

BomBel

Data: 2011-11-15 09:49:39
Autor: jrr
HGW
On 15 Lis, 06:14, "Leprechaun" <polityczne.br...@pralnia.tw> wrote:
Użytkownik "jrr" <jacekbia...@tlen.pl> napisał w wiadomościnews:274fdc2f-c7bd-40be-af4d-a68a44e2923el24g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

GW i ND to są medialno-polityczne sekty.
jb

Wg twojej definicji sektą jest PiS.Rządzi nią bezlitosny guru,

Zgadza się.
Od pieciu lat o tym piszę na PSP

 który
zmanipulował mądrzejszych od siebie i wielu durni takich jak ty.

Ja ci na razie nie ubliżam.
jb

BomBel

Data: 2011-11-15 18:51:25
Autor: Leprechaun
HGW

Użytkownik "jrr" <jacekbialy0@tlen.pl> napisał w wiadomości news:2c4b844d-bcf8-495b-9d59-2fac7bce8daep9g2000vbb.googlegroups.com...
> [...]

Od pieciu lat o tym piszę na PSP

 który
zmanipulował mądrzejszych od siebie i wielu durni takich jak ty.

To i ja ci nie będe! Przepraszam.

BomBel

Data: 2011-11-16 06:37:53
Autor: stevep
HGW
Dnia 15-11-2011 o 18:49:39 jrr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

> [...]

Od pieciu lat o tym piszę na PSP

 który
zmanipulował mądrzejszych od siebie i wielu durni takich jak ty.

Coś takiego, zgłoszę do Księgi Guinessa, ty i brak ublizania?

--
stevep

Data: 2011-11-17 11:27:59
Autor: jrr
HGW
On 16 Lis, 06:37, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 15-11-2011 o 18:49:39 jrr <jacekbia...@tlen.pl> napisał(a):

> [...]

> Ja ci na razie nie ubliżam.
> jb

Coś takiego, zgłoszę do Księgi Guinessa, ty i brak ublizania?

a kapusta gdzie?

stevep
Używam klienta poczty Opera Mail:http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-11-18 05:29:46
Autor: stevep
HGW
Dnia 17-11-2011 o 20:27:59 jrr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

> [...]

> Ja ci na razie nie ubliżam.
> jb

Coś takiego, zgłoszę do Księgi Guinessa, ty i brak ublizania?

Na twoim karku kretynie.

--
stevep

Data: 2011-11-14 14:24:16
Autor: bolek
HGW

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4ec10c62$0$8455$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

A teraz chwila prawdy. Ta "krowa -bufetowa" tak sprawdziła się w poprzedniej kadencji, że warszawiacy już w pierwszej turze wybrali ją na drugą kadencję. Tym samym wykosiła wszystkich pretendentów nie dając im najmniejszej szansy.

Ja myślałem że jesteś głupi, a Ty jesteś chory.
Przepraszam.

bolek

Data: 2011-11-14 14:59:41
Autor: Bogdan Idzikowski
HGW

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4ec11681$0$5813$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

I to byłoby na tyle, kochający kaczora.

--
Ja myślałem że jesteś głupi, a Ty jesteś chory.

Tak? No to wskaż mi gdzie i jakie popełniłem chorobliwe wpisy, opinie czy "cóś"?
Gdzie napisałem nieprawdę lub "cóś", co wskazywałoby na objawy choroby?

Data: 2011-11-14 16:03:22
Autor: raff
HGW

"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> wrote in message news:4ec10c62$0$8455$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

> Kiedy poleci ze stolka i dlaczego na nim jeszcze jest?

A to niby dlaczego?

A niby dlatego, że ty nie lubisz kaczora,

A jakies dowody na to masz, czy tylko popierdywania Bodzia-lewaka ?

R.

Data: 2011-11-14 12:28:00
Autor: Marek Czaplicki
HGW
Riva pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 14 listopad 2011 11:32:

W zasadzie to cala odpowiedzialnosc za to co
sie stalo w Warszawie spada na nia.
Kiedy poleci ze stolka i dlaczego na nim jeszcze jest?

Mieszkańcy Warszawy mieli wybory prezydenta miasta i ona wygrała. :-)

Data: 2011-11-14 12:38:56
Autor: Marek Czaplicki
HGW
bolek pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 14 listopad 2011 12:37:

[...]

Pytanie było dlaczego Hanna jest prezydentem miasta. Po "ciemną masę" proszę się zgłosić do Kurskiego. :-)

Data: 2011-11-14 12:45:01
Autor: boukun
HGW

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j9qukh$1na$2inews.gazeta.pl...
[...]

Tak czy owak, ciemna masa brała w tej hucpie pt. "wybory" udział, i sobie nasrała...

boukun

Data: 2011-11-14 12:56:47
Autor: Marek Czaplicki
HGW
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 14 listopad 2011 12:45:

Pytanie było dlaczego Hanna jest prezydentem miasta. Po "ciemną masę"
proszę się zgłosić do Kurskiego. :-)
Tak czy owak, ciemna masa brała w tej hucpie pt. "wybory" udział, i sobie
nasrała...

Prezydent wg Ciebie powinien być wybierany z łapanki. :-)

Data: 2011-11-14 13:20:01
Autor: bolek
HGW

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j9qvm0$4i5$1inews.gazeta.pl...
[...]

Macie takiego prezydenta na jakiego sobie zasłużyliście.
Wstyd. Jak już ją wszędzie wykopali to się przykleiła do warsiawki.
I chwała Bogu. Jak już ma swoje nieruchawe dupsko mościć w fotelu,
to niech to robi stolycy. U nas mniej śmierdzi.

bolek

Data: 2011-11-14 13:26:43
Autor: bolek
HGW

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j9r17n$9lp$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie. Z nadania. Nie mieliście nic do gadania.

Data: 2011-11-14 13:31:52
Autor: Bogdan Idzikowski
HGW

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4ec10905$0$2188$65785112news.neostrada.pl...

[...]

A ty się dobrze czujesz? Główka pracuje? A może odmawia posłuszeństwa?
Gdy czytam bzdury przez ciebie wypisywane to mam wątpliwości co do twojego stanu umysłowego.
Jedyne wytłumaczenie - jesteś wielbicielem PiS-u i prezesa.

Data: 2011-11-14 14:11:41
Autor: bolek
HGW

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4ec10a38$0$8448$65785112news.neostrada.pl...

[...]

A to jak ktoś jest przeciwnikiem żydówki to musi być zwolennikiem żyda ?

bolek

Data: 2011-11-14 15:38:47
Autor: stevep
HGW
Dnia 14-11-2011 o 13:31:52 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisał(a):

[...]

Niestety to jeden z największych debili jakiego tutaj spotkałem.

--
stevep

Data: 2011-11-14 13:34:30
Autor: Marek Czaplicki
HGW
bolek pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 14 listopad 2011 13:26:

[...]

Przy takim podejściu to wystarczy tylko zapytać: "Ty masz coś do gadania w domu"? Skoro się tak przyzwyczaiłeś, że wszędzie mówi za Ciebie kto inny. :-)

Data: 2011-11-14 13:37:39
Autor: obserwator
HGW
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
Przy takim podejściu to wystarczy tylko zapytać: "Ty masz coś do gadania w domu"? Skoro się tak przyzwyczaiłeś, że wszędzie mówi za Ciebie kto inny. :-)

a jakie jest twoje podejscie? Widzisz co wyprawia partia Tuska i Komoruski i
nadal uwazasz ze to jest normalne?

Przeciez ty g***wna masz w czerepie.

Data: 2011-11-14 16:33:50
Autor: Marek Czaplicki
HGW
 obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 14 listopad 2011 14:37:

a jakie jest twoje podejscie? Widzisz co wyprawia partia Tuska i Komoruski i
nadal uwazasz ze to jest normalne?
Przeciez ty g***wna masz w czerepie.

Normalnym zaś dla Ciebie jest, że ochrzaniasz innych ludzi wtedy kiedy tylko coś mówią innego niż Ty. A co wyprawia partia? Dostali mandat do rządzenia, społeczeństwo się wypowiedziało, i teraz ma trzy lata spokoju. Tylko dla PiS-
olubnych kampania wyborcza powinna trwać non-stop. Czy to normalne? W normalnych krajach? Ja wiem zaraz "zażyjesz" mnie że Polska nie jest normalna, ale nic to, takie jest moje podejście. :-)

Data: 2011-11-14 16:36:41
Autor: Leprechaun
HGW

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j9rcd8$f77$1inews.gazeta.pl...
[...]

Kacapski prowkator znów się pojawił na psp. Ta kanalia podpisująca się obserwator jest jednym z inicjatorów zamieszek w Wwie!

BomBel

Data: 2011-11-14 14:12:53
Autor: bolek
HGW

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j9r1sn$bqm$1inews.gazeta.pl...
[...]

Może w domu jesteś mocny. W Warszawie jesteś zerem.
Cieszysz się ?

Data: 2011-11-14 13:38:02
Autor: boukun
HGW

[...]

Lud powinien się zorganizować i sam sobie wybrać prezydenta. A tak jest z ustawki, z niereformowalnego systemu wystawiony...

boukun

Data: 2011-11-14 13:45:47
Autor: Marek Czaplicki
HGW
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 14 listopad 2011 13:38:

[...]

Przecież wybrał? O co Ci chodzi? Gadasz jak prawica. Ona też zaczyna rozglądać za kimś kto by stworzył "państwo podziemne". :-)

Data: 2011-11-14 15:37:24
Autor: stevep
HGW

UÂżytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisaÂł w wiadomoÂści
Riva pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziaÂłek 14 listopad 2011  11:32:

W zasadzie to cala odpowiedzialnosc za to co
sie stalo w Warszawie spada na nia.
Kiedy poleci ze stolka i dlaczego na nim jeszcze jest?

MieszkaĂący Warszawy mieli wybory prezydenta miasta i ona wygraÂła. :-)

Bo to ciemna masa

A ty oświecony kretyn?

--
stevep
UĹźywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-11-14 18:07:32
Autor: bolek
HGW

U?ytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisa3 w wiadomo?ci
Riva pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedzia3ek 14 listopad 2011 11:32:

W zasadzie to cala odpowiedzialnosc za to co
sie stalo w Warszawie spada na nia.
Kiedy poleci ze stolka i dlaczego na nim jeszcze jest?

Mieszkancy Warszawy mieli wybory prezydenta miasta i ona wygra3a. :-)

Bo to ciemna masa

A ty oświecony kretyn?

--
stevep

-- -- -- -- -- -- --

Do Ciebie mi jeszcze sporo brakuje.

Data: 2011-11-14 18:24:10
Autor: u2
HGW
W dniu 2011-11-14 11:32, Riva pisze:
W zasadzie to cala odpowiedzialnosc za to co
sie stalo w Warszawie spada na nia.
Kiedy poleci ze stolka i dlaczego na nim jeszcze jest?

No wiesz HGW wraza razwietka kreuje na prezydentowa, nie Warszawy, ale
czeciej peloskiej. :)

Data: 2011-11-15 03:38:42
Autor: stevep
HGW
Dnia 14-11-2011 o 18:24:10 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

O proszę, razwietka na mózgu w akcji.

--
stevep

Data: 2011-11-15 09:52:48
Autor: jrr
HGW
On 15 Lis, 03:38, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 14-11-2011 o 18:24:10 u2 <u...@o2.pl> napisał(a):

> No wiesz HGW wraza razwietka kreuje na prezydentowa, nie Warszawy, ale
> czeciej peloskiej. :)

O proszę, razwietka na mózgu w akcji.

A wy kapustę gdzie macie Piszczyk?

Data: 2011-11-16 06:38:34
Autor: stevep
HGW
Dnia 15-11-2011 o 18:52:48 jrr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

On 15 Lis, 03:38, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:

> No wiesz HGW wraza razwietka kreuje na prezydentowa, nie Warszawy, ale
> [...]

W miejscu twojego furnego łba.

--
stevep

HGW