HGW nie zapłaciła żadnej z nałożonych

Data: 2017-07-29 08:15:21
Autor: Lord Donald
HGW nie zapłaciła żadnej z nałożonych
HGW nie zapłaciła żadnej z nałożonych przez komisję kar. ,,Właśnie wysyłamy je do egzekucji"

  "Pewnie tak" - powiedział przewodniczący komisji weryfikacyjnej Patryk Jaki, dopytywany w Radiowej Jedynce o to, czy po Hannę Gronkiewicz-Waltz przyjdzie komornik.

Patryk Jaki podkreślił, że - jego zdaniem - prezydent Warszawy "nie może już uciekać" od stawiennictwa przed komisją i niepłacenia kar za niestawianie się.

Hanna Gronkiewicz-Waltz została ukarana już czterema karami pieniężnymi za nie stawianie się przed komisją weryfikacyjną mimo wezwań.

- Naturalną konsekwencją powinna być albo dymisja, albo zabranie tego mandatu przez ludzi w wyborach. Tak niestety działa demokracja - ocenił Patry Jaki.

http://telewizjarepublika.pl/hgw-nie-zaplacila-zadnej-z-nalozonych-przez-komisje-kar-wlasnie-wysylamy-je-do-egzekucji,51865.html

Data: 2017-07-29 03:32:27
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Męczywór

https://pbs.twimg.com/media/DFb5RGcXsAcDbwv.jpg

Data: 2017-08-13 00:18:56
Autor: Presidente de San Escobar
Lord Donald <ldonald@sejm.pl> napisał(-a):

HGW nie zapłaciła żadnej z nałożonych przez komisję kar. ,,Właśnie wysyłamy je do egzekucji"

Bo debil Jaki nałożył karę na "Prezydent Warszawy" a nie Hannę G-W.
Cymbał nawet kar nie umie nakładać :DDDD

--
Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-08-13 13:56:09
Autor: Lord Donate
HGW nie zapłaciła żadnej z nałożonych przez komisję kar. ,,Właśnie wysyłamy je do egzekucji"

Użytkownik "Presidente de San Escobar" <presidente@sanescobar.so> napisał w
wiadomości news:alvuoc1nap4jl4ik8i091cvvtvv9asroql4ax.com...
[...]

Jakis jest politologogiem (Wrocław 2009).

"Urodził się 11.05.1985 roku w Opolu. Pracował jako dziennikarz w opolskiej
gazecie. Następnie zajmował się marketingiem i promocją jako specjalista w
Międzynarodowej Wyższej Szkole Logistyki i Transportu we Wrocławiu.
Następnie kierował oddziałem SKOK na region opolski."

No prosze - kierował SKOK-iem czyli "złodziej!" ;-)))

A tu smaczek: "W 2006 przystąpił do Platformy Obywatelskiej i z jej listy
został wybrany po raz pierwszy do opolskiej rady miasta."

oraz

"Jego zachowanie podczas rozprawy z 9 września 2016 prowadzonej w ramach
procesu przed Sądem Okręgowym w Warszawie z powództwa wytoczonego mu przez
Roberta Kropiwnickiego zostało skrytykowane w uchwale wydanej przez Krajową
Radę Sądownictwa[18]. W listopadzie 2016 sejmowa Komisja Etyki Poselskiej
uznała, że nadużywając swojej pozycji wynikającej z pełnienia mandatu
poselskiego próbował wywierać naciski w postępowaniu sądowym toczącym się w
jego sprawie[19]. Naruszył tym samym zasady bezinteresowności i dbałości o
dobre imię Sejmu/"

No prosze - mała kanalia!

Wiecej na https://pl.wikipedia.org/wiki/Patryk_Jaki  - interesujący ptaszek.

http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/512884,patryk-jaki-wiceminister-sprawiedliwosci-przeszlosc-kibol-internetowy-troll-awgan.html

"30-letni wiceminister sprawiedliwości w rządzie Beaty Szydło trafił pod lupę dziennikarzy. Przypominają, że w przeszłości Patryk Jaki był kibolem Odry Opole"

No proszę! Na dodatek kibol!

W internecie Awgan, wychwalał swoją działalność. Wszystko wyszło na jaw, kiedy do redakcji "Nowej Trybuny Opolskiej" przyszedł pochlebny wobec Jakiego e-mail podpisany pseudonimem Awgan. Problem w tym, że został wysłany z oficjalnej skrzynki e-mailowej radnego Jakiego."

No proszę! Internetowy troll!

"po dwóch latach pożegnał się partią Jarosława Kaczyńskiego, do tego z przytupem, kiedy na opolskim rynku zorganizował manifestację obśmiewającą powoływanie przez PiS komisji śledczych."

No proszę! Mały Judasz!

http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/patryk-jaki-nie-ma-wstydu-przyznaje-ze-w-spolkach-skarbu-panstwa-moze-zatrudnic/pv6w99p

"Patryk Jaki, wiceszef resortu sprawiedliwości, otwarcie przyznaje, że przez zmianę ustawy o spółkach Skarbu Państwa może rozdawać fuchy swoim kolesiom. A jeszcze w styczniu tłumaczył się z intratnej posady, którą miał załatwić własnemu tacie..."

"Traf chciał, że niedługo później wiceprezesem miejskiej spółki Wodociągi i Kanalizacja został Ireneusz Jaki, tata przyszłego wiceministra sprawiedliwości..."

No proszę! Rozdaje żłoby i koryta. Kumpel Misiewicza?

http://poczmanski-wieslaw.blog.pl/2013/09/02/jaki-szok-wywolal-posel-jaki/

"Jaki zapisał się do PiS, a gdy już poczuł się pewniej w nowej roli, abortował się z łona partii Jarosława Kaczyńskiego i dalsze polityczne dojrzewanie postanowił odbyć w trzewiach Solidarnej Polski."

No prosze, zmienia partie jak Richard Czarnecki (Rycho ztrudnił syna patriotę w państwowej firmie zbrojeniowej)

http://www.newsweek.pl/polska/minister-patryk-jaki-kim-jest-wiceminister-sprawiedliwosci-patryk-jaki-,artykuly,397173,1.html

"Dziś władza w Opolu to poseł Patryk Jaki. To on obsadza swoimi ludźmi najlepsze spółki. "

Dziś to on steruje prezydentem miasta, ręcznie obsadza spółki swoimi ludźmi. Na szefa struktur PiS -- wbrew władzom regionu -- lansuje Antoniego Dudę, stryjka Andrzeja. "

https://wiadomosci.wp.pl/patryk-jaki-o-posadzie-dla-swojego-ojca-i-stanowisku-dla-asystenta-to-nieuczciwe-6062016370705025a

"Polska może być lepsza". Pamięta pan, jak pan zwalczał nepotyzm i kolesiostwo za PSL-u i Platformy? - przypomniał wiceministrowi sprawiedliwości Patrykowi Jakiemu w rozmowie w RMF FM Robert Mazurek. I wytknął mu fakt, że jego ojciec jest od kwietnia prezesem wodociągów w Opolu, a asystent został wiceprezydentem tego miasta."

A tak Patryk szanuje innych

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,21568060,minister-jaki-niszczy-orze-i-masakruje-kazdego-zgadnijcie.html

Kolejny Misiewicz!

CL

..

Data: 2017-08-13 15:40:58
Autor: A. Filip
HGW nie zapłaciła żadnej z kar.
"Lord Donate" <ciemny.lud@kupi.to> pisze:
[...]

A to wielki problem "nie do naprawienia"? Dotąd nałożono 4 kary za niestawienie HGW przed komisją.  Komisja
swobodnie może wezwać HGW jeszcze kilka razy a potem inaczej sformułować
nałożenie kary za nie stawienie.

--
A. Filip

Data: 2017-08-13 06:57:22
Autor: japanizer
On Sunday, August 13, 2017 at 10:41:01 PM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]

swobodnie może wezwać HGW jeszcze kilka razy a potem inaczej sformułować

Widocznie wielki, skoro wystawili już 4 kary dla instytucji "prezydent miasta st. Warszawy", zamiast imiennie dla Hanny Gronkiewicz-Waltz.

Pisiory "do trzech razy sztuka" zdefiniowały na nowo... Coś jak Anglicy swego czasu wysyłający polskiej policji setki mandatów wystawionych dla pirata drogowego "Prezydent Miasta" :) Ale Anglików przynajmniej tłumaczyło, że językiem Kochanowskiego nie władali. U pisiorów z tym też niezbyt dobrze...

Data: 2017-08-13 16:17:30
Autor: A. Filip
japanizer@japanizer.org pisze:
> [...]

wystawionych dla pirata drogowego "Prezydent Miasta" :) Ale Anglików
przynajmniej tłumaczyło, że językiem Kochanowskiego nie władali. U

Nie ciesz przedwcześnie =>
Proces o to że HGW powinna zapłacić grzywny nałożone "na prezydenta
miasta Warszawy" z własnej prywatnej kieszeni PiS  może wygrać
politycznie nawet jeśli go przegra na sali sądowej.  Wystarczy dobre
wyczucie momentu złożenia pozwu i właściwe "rozłożenie akcentów" przy
mówieniu o procesie.

Ugrana polityczno-propagandowa na przegranej prawno-sądowej będzie nawet
lepiej wyglądać jako potwierdzenie "niewzruszon ej niezależności sądów" :-)

--
A. Filip

Data: 2017-08-13 07:44:59
Autor: japanizer
On Sunday, August 13, 2017 at 11:17:33 PM UTC+9, A. Filip wrote:

> [...]

politycznie nawet jeśli go przegra na sali sądowej.  Wystarczy dobre
wyczucie momentu złożenia pozwu i właściwe "rozłożenie akcentów" przy

Jak dla pisiorków "naprawa państwa" to to samo co "politykierowanie dla politykierowania, a ciemny lud może kupi", to chyba nie o to miało chodzić z "dobrą zmianą".

Data: 2017-08-13 16:51:04
Autor: u2
HGW nie zapłaciła Ĺźadnej z nałoĹźonych przez komisję kar. „Właśnie wysyłamy Q1|B7Ąč3zKœŽ'śóO]
W dniu 13.08.2017 o 16:44, hitlerizer@japanizer.org pisze:
Jak dla pisiorków "naprawa państwa" to to samo co "politykierowanie dla politykierowania, a ciemny lud może kupi", to chyba nie o to miało chodzić z "dobrą zmianą".

piździak, ty traktujesz ludzi jak ciemną masę, a ta ciemna masa wcale nie taka ciemna jak ty chcesz:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-08-13 07:57:54
Autor: japanizer

http://ocdn.eu/pulscms-transforms/1/BX6ktkqTURBXy84YTYyYTE5YWMxYWY5NjJhNDdiNTk5MjBmYmU1MDc2ZS5qcGVnkpUCzQPAAMLDlQIAzQPAwsM

Data: 2017-08-13 16:59:41
Autor: u2
W dniu 13.08.2017 o 16:57, hitlerizer@japanizer.org pisze:
[...]

piździak, wiadomo nie od dzisiaj że Jacek Kurski to żyd, ale polski porządny żyd, a ty uważasz Polaków za durni:)

Data: 2017-08-13 18:07:55
Autor: Lord Donate
psikutas "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:59906963$0$15194$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tu masz swego durnia! ;-)))

Data: 2017-08-13 18:13:41
Autor: u2
HGW nie zapłaciła Ĺźadnej z nałoĹźonych przez komisję kar. „Właśnie wysyłamy Q1|B7Ąč3zKœŽ'śóO]
W dniu 13.08.2017 o 18:07, Lord Donate pisze:
u masz swego durnia! ;-)))

[...]

te piździak, mój qmpel z Gołdapii, pięknego poniemieckiego miasteczka, robi obecnie za folksdojcza w Oppolen Gazzette, Bolanda uważa za jakiś niebyt, wykiwał mnie 20 lat temu, podobnie wykiwał 30 lat temu Jaruzela. wcale mu nie mam za złe, że uważa się za Niemca tak jak ty piździak:)

Data: 2017-08-13 18:45:34
Autor: Lord Donate
HGW nie zapłaciła żadnej z nałożonych przez komisję kar. ,,Właśnie wysyłamy je do egzekucji"
WON  sowiecka świnio!

Data: 2017-08-13 20:17:18
Autor: u2
HGW nie zapłaciła Ĺźadnej z nałoĹźonych przez komisję kar. „Właśnie wysyłamy Q1|B7Ąč3zKœŽ'śóO]
W dniu 13.08.2017 o 18:45, Lord Donate pisze:
WON  sowiecka świnio!

damn, you are a godlike:)

Data: 2017-08-13 18:06:20
Autor: Lord Donate
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości news:anfi+sb6cwdvl3f-h8d0@buntownik.pl...
[...]

Politycznie? Tzn co? Kpisz sobie? Nic dziwnego, że na pl.soc.prawo cię gonią! ;-)))

CL

Data: 2017-08-13 18:04:16
Autor: Lord Donate

Użytkownik <japanizer@japanizer.org> napisał w wiadomości news:76bc60ae-c3b1-4520-bded-57402331b723googlegroups.com...
> [...]

Widocznie wielki, skoro wystawili już 4 kary dla instytucji "prezydent miasta st. Warszawy", zamiast imiennie dla Hanny Gronkiewicz-Waltz.

Tyle, że Jakiś nie może wystawić "kary" imiennie bo nie pozywa HGW tylko Urząd. Ciemniaczek ;-)))

Data: 2017-08-13 19:13:34
Autor: boukun
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

> [...]

Widocznie wielki, skoro wystawili już 4 kary dla instytucji "prezydent miasta st. Warszawy", zamiast imiennie dla Hanny Gronkiewicz-Waltz.

Nigdy nie wystawili dla instytucji, wystawili dla HGW, nawet jak wspomnieli, że jest prezydentem W-wy...

boukun

Data: 2017-08-13 10:27:52
Autor: japanizer
On Monday, August 14, 2017 at 2:13:36 AM UTC+9, boukun wrote:

> [...]

Nigdy nie wystawili dla instytucji, wystawili dla HGW, nawet jak wspomnieli, że jest prezydentem W-wy...

Ale podeprzesz swoje twierdzenie jakimś dokumentem?

Data: 2017-08-14 14:34:31
Autor: Presidente de San Escobar
"boukun" <boukun@gmail.com> napisał(-a):

Nigdy nie wystawili dla instytucji, wystawili dla HGW, nawet jak wspomnieli, że jest prezydentem W-wy...

Wystawili dla Prezydent Miasta HGW.
Czyli płaci Prezydent, czyli gmina.

--
Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-08-13 10:10:22
Autor: Zenek Kapelinder
HGW nie zapłaciła żadnej z nałożonych przez komisję kar. „Właśnie wysyłamy je do egzekucji”
Nic nie trzeba zmieniac. Pokazywali pismo o nalozeniu kary. Wymieniona jest z imienia i nazwiska i do tego funkcje jako pelni dopisali. To ze nie chce placic to jej i roznych tefalenow interpretacja. Komornik wejdzie jej na konta i je zablokuje i niech sie odwoluje. Taka malo komfortowa sytuacja, kasy juz nie ma i zeby ja odzyskac musi udowodnic ze nie jest wielbladem. Na kazde zebranie komisji powinni ja wolac bez wzgledu czy maja do niej jakas sprawe.

Data: 2017-08-13 18:02:52
Autor: Lord Donate
[...]

Komu odpowiadasz? ;-)))

Mój tekst to: