HGW - niebezpieczna prowokatorka

Data: 2012-05-29 14:23:49
Autor: u2
HGW - niebezpieczna prowokatorka
....  i wr贸g publiczny Polak贸w :

http://wps.nowyekran.pl/post/63744,hanna-gronkiewicz-waltz-niebezpieczna-prowokatorka-i-wrog-publiczny-polakow

Pani prezydent Warszawy Hanna Gronkiewicz-Waltz wyspecjalizowa艂a si臋 w
aran偶owaniu prowokacji wobec Polak贸w

Pani prezydent Warszawy Hanna Gronkiewicz-Waltz wyspecjalizowa艂a si臋 w
aran偶owaniu prowokacji wobec Polak贸w. W roku 2009, w dniu 艣wi臋ta Wojska
Polskiego oraz religijnego 艣wi臋ta Naj艣wi臋tszej Marii Panny zrobi艂a
wszystko, aby umo偶liwi膰 i promowa膰 wyst臋p satanistycznej i wulgarnie
antychrze艣cija艅skiej piosenkarki- Madonny.

W  roku ubieg艂ym, w dniu Narodowego  艢wi臋ta Niepodleg艂o艣ci - z okazji
kt贸rego w stolicy Polski 艣rodowiska narodowo-patriotyczne zaplanowa艂y i
doprowadzi艂y do zorganizowania legalnej, masowej manifestacji, tzw.
Marszu Niepodleg艂o艣ci w dniu 11 listopada, w kt贸rym wzi臋艂o udzia艂 ponad
20.000 Polak贸w( w r贸偶nym wieku, w tym wiele rodzin z ma艂ymi dzie膰mi,
wiele os贸b starszych, w wieku emerytalnym) - pani Hanna Gronkiewicz
-Waltz pozwoli艂a na bezkarne demolowanie patriotycznej demonstracji
Polak贸w przez niemieckoj臋zyczne boj贸wki ANTIFA ( w szeregach kt贸rych
dzia艂a艂y boj贸wki MOSSADU,  tak偶e one, w uniforomach "polskiej
policji"katowa艂y brutalnie polsk膮 m艂odzie偶 przy biernej reakcji
w艂a艣ciwych si艂 porz膮dku publicznego, zobowi膮zanych konstytucyjnie broni膰
obywateli polskich).

Obecnie, ta samaHanna Gronkiewicz-Waltz robi co mo偶e, aby
umo偶liwi膰rosyjskoj臋zycznym"kibicom" - wielce prawdopodobne, 偶e r贸wnie偶 w
gestii MOSSADU, jak "niemiecka" ANTIFA- demonstrowanie na rzecz "Wolnej
Rosji" na ulicach Warszawy pod nosem sekty smole艅skiej, umiej臋tnie
podgrzewanej do "dania odporu Ruskim przy 艣wi臋tym krzy偶u PiSowskim.

Na koniec wspomn臋, 偶e nikt inny, tylko prezydent Warszawy Hanna
Gronkiewicz-Waltz przez ponad 2 lata utrudnia rejestracj臋 stowarzyszenia
Wierni Polsce Suwerennej w S膮dzie Gospodarczym m.st.Warszawy, jako pow贸d
podaj膮c, 偶e statut WPS jest zbyt jednostronnie POLSKI, co sprzeczne jest
jej 偶ydowskim zdaniem z prawem Unii Europejskiej?!!!

Nasuwa si臋 jeden wniosek: Hanna Gronkiewicz-Waltz, to niebezpieczna
prowokatorka i wr贸g publiczny Polak贸w.

PZ
Hanna Gronkiewicz-Waltz: manifestacja Rosjan jest mo偶liwa

Monika Olejnik: : A go艣ciem Radia ZET jest prezydent Warszawy Hanna
Gronkiewicz-Waltz, wiceprzewodnicz膮ca Platformy Obywatelskiej, witam
Monika Olejnik, dzie艅 dobry.

Hanna Gronkiewicz-Waltz: : Dzie艅 dobry.

Monika Olejnik: : Pani prezydent brytyjska telewizja przestrzega, BBC
przestrzega przed Euro 2012, pi艂karz, by艂y pi艂karz Sol Campbell m贸wi
dziennikarzowi, 偶e nie ryzykujcie mo偶ecie wr贸ci膰 w trumnie, jak
pojedziecie do Polski, czy wed艂ug pani Ministerstwo Spraw Zagranicznych
powinno zaprotestowa膰 przed tak膮 antyreklam膮?

Hanna Gronkiewicz-Waltz: : My艣l臋, 偶e to ju偶 nale偶y do decyzji ministra
spraw zagranicznych czy w takich przypadkach si臋 protestuje czy nie,
natomiast rzeczywi艣cie BBC kiedy艣 nadawa艂a taki ca艂ogodzinny program, ja
widzia艂am, na temat rasizmu w Polsce i to niestety takie zachowania
pojedynczych pseudokibic贸w, ja ich nazywam, no oczywi艣cie kreuj膮 potem
tak膮 opini臋, ale generalnie w Polsce jest bezpiecznie. I te偶 Anglicy
niech nie przesadzaj膮, bo u nich dop贸ki nie uporano si臋 z chuliganeri膮
stadionow膮 to naprawd臋 strach by艂o p贸j艣膰, wszyscy szalikowcy, inne
okre艣lenia, brutalne pobicia zdarza艂y si臋 wcze艣niej.

Monika Olejnik: : No, ale u nich si臋 uporali, u nas si臋 nie uporano.

Hanna Gronkiewicz-Waltz: : Tak, no u nas, to jest pewien proces, tam te偶
od razu si臋 nie uporano.

Monika Olejnik: : Ja by艂am na paru meczach i widzia艂am co si臋 dzia艂o na
Legii, rzucanie petardami, widzia艂am antysemickie napisy, no to nie, nie
jest.

Hanna Gronkiewicz-Waltz: : Tak, znaczy jeszcze nie uporano, ale w tej
chwili na przyk艂ad 42 osoby zosta艂y aresztowane z pseudokibc贸w przez
policj臋 ze wzgl臋du na inne przest臋pstwa, no 偶eby kogo艣 zaaresztowa膰
trzeba mie膰 okre艣lone poszlaki i podejrzenia o pope艂nieniu przest臋pstwa.
Tak偶e my艣l臋, 偶e krok po kroku, s膮dz膮c po tym, 偶e jednak du偶o ludzi
chodzi na mecze Legii, jest, staje si臋 coraz bezpieczniej. Rzeczywi艣cie
jeszcze do takiego momentu, jaki ju偶 dzisiaj jest w Wielkiej Brytanii
jeszcze nam pozosta艂o.

Monika Olejnik: : Czy obawia si臋 pani marszu rosyjskiego, kt贸ry ma by膰
12 czerwca w Polsce, to jest, to ma by膰 marsz na cze艣膰 wolnej Rosji.

Hanna Gronkiewicz-Waltz: : P贸ki co to jest dla mnie fakt medialny,
dop贸ki nie dostan臋 na biurko wniosku i papieru o to 偶eby zarejestrowa膰
tak膮 manifestacj臋, to oczywi艣cie trudno mi si臋 do tego ustosunkowa膰.

Monika Olejnik: : Ale taka manifestacja mo偶e si臋 odby膰, nie ma 偶adnych
przeciwwskaza艅.

Hanna Gronkiewicz-Waltz: : Zgodnie z polskim prawem mo偶e si臋 odby膰, ale
te偶 nie w ka偶dym miejscu, dlatego 偶e s膮 pewne miejsca ju偶 przez Euro
zaj臋te i wtedy nie mo偶na nak艂ada膰 manifestacji na inne zgromadzenia.

Monika Olejnik: : No tak, ale na przyk艂ad na Krakowskim Przedmie艣ciu
mog艂aby taka manifestacja przej艣膰?

Hanna Gronkiewicz-Waltz: : My艣l臋, 偶e to zale偶y od tego jaka b臋dzie
sytuacja, ale rzeczywi艣cie Krakowskie Przedmie艣cie jest takim miejscem,
kt贸re jest oddalone zar贸wno od strefy kibica, jak i oddalone od Stadionu
Narodowego, wi臋c tak, mog臋 powiedzie膰 w tej chwili, 偶e prawdopodobnie by
mog艂a.

Monika Olejnik: : A je偶eli Prawo i Sprawiedliwo艣膰 zaprotestuje, bo ju偶
wczoraj Joachim Brudzi艅ski m贸wi艂, 偶e niech sobie maszeruj膮 po
Petersburgu, to co wtedy?

Hanna Gronkiewicz-Waltz: : Znaczy Prawo i Sprawiedliwo艣膰 wyznaje zasad臋
Kalego, prawda, jak oni chodz膮 z pochodniami i maj膮 czasami nawet takie
spontaniczne tak zwane zgromadzenia to jest w porz膮dku, jak kto艣 inny
chce protestowa膰, manifestowa膰, to jest wszystko 藕le, tak偶e ja jestem
r贸wna wobec wszystkich tych, kt贸rzy spe艂niaj膮 warunki po to 偶eby
zarejestrowa膰 tak膮 manifestacj臋, tak jak m贸wi臋 zarejestrowa膰, bo ci膮gle
si臋 operuje takim czasownikiem wydanie zgody, b膮d藕 nie, natomiast to
jest rejestracja je艣li s膮 spe艂nione wszystkie warunki, mo偶na odm贸wi膰
rejestracji w okre艣lonych sytuacjach.

Monika Olejnik: : A czy b臋dzie zakaz wystawiania stolik贸w, demonstracji
pod 鈥濨ristolem鈥, pod 鈥濨ristolem鈥 jest taki stolik, kt贸ry stoi bardzo
cz臋sto, albo namiot, gdzie s膮 protesty przeciwko temu, 偶e nie ma krzy偶a,
偶e 偶膮damy prawdy o Smole艅sku.

Hanna Gronkiewicz-Waltz: : No wszystko b臋dzie, nie b臋dzie jakiego艣
dodatkowego zakazu z powodu Euro, b臋dzie post臋powanie zgodnie z prawem
tak jak do tej pory 偶e艣my robili. On nie jest pod 鈥濨ristolem鈥, on jest
po przeciwnej stronie 鈥濨ristolu鈥 ten namiot.

Monika Olejnik: : Po przeciwnej, tak, tak, ale bardzo blisko.

Hanna Gronkiewicz-Waltz: : My艣l臋, 偶e obie strony s膮 艣wiadome tego,
zar贸wno Rosjanie wybieraj膮c ten hotel, jak i ci, kt贸rzy stoj膮 pod
鈥濨ristolem鈥, 偶e powinni si臋 dobrze zachowywa膰, inaczej policja b臋dzie
ingerowa膰 i b臋d膮 zatrzymani, no po prostu b臋d膮 zatrzymani, je艣li b臋d膮
si臋 藕le zachowywa膰. Prawo jest r贸wne dla wszystkich.

Monika Olejnik: : Ale 藕le zachowywa膰 to co oznacza, jak b臋d膮 jakie艣
okrzyki antyrosyjskie.

Hanna Gronkiewicz-Waltz: : To ju偶 policja oceni, no policja ju偶 ocenie,
powiedzia艂am, co jest z艂ym zachowania, a co nie, bo do tego s膮 organy
艣cigania.

Monika Olejnik: : No tak, ale czy - nie wiem - formy okrzyk贸w to wed艂ug
pani te偶 nale偶膮 do z艂ego zachowania, kt贸re mo偶e by膰 艣cigane przez policj臋?

Hanna Gronkiewicz-Waltz: : To wszystko zale偶y, jak obel偶ywe s膮 te
okrzyki, jak wiem z do艣wiadczenia no prokuratura r贸偶ne sprawy ju偶
umorzy艂a, tak偶e to te偶 zale偶y od prokuratury. No nie jestem s臋dzi膮, ja
tylko zajmuj臋 si臋 tym czy zarejestrowa膰 zgodnie z prawem t臋 demonstracj臋
potencjaln膮, czy nie, czy ewentualnie zawiadomi膰 policj臋 czy nie, czy
stra偶nicy, kt贸rzy maj膮 ograniczone przecie偶 prawa wezw膮 policj臋, czy
nie, stra偶nicy miejscy.

Monika Olejnik: : Ja by艂am 艣wiadkiem w niedziel臋, jak k艂贸cili si臋
stra偶nicy, demonstruj膮cy ze stra偶nikami miejskimi i stra偶nicy byli
bezradni, byli wyzywani od najgorszych, byli bezradni.

Hanna Gronkiewicz-Waltz: : Wie pani, no to te偶 niestety i politycy s膮
wyzywani cz臋sto od najgorszych i ja tego do艣wiadczy艂am i W艂adys艂aw
Bartoszewski i wiele innych os贸b i my艣l臋, 偶e te osoby wystawiaj膮
艣wiadectwo kim s膮, jak si臋 zachowuj膮 i czy rzeczywi艣cie powiedzia艂abym
s膮 patriotami, czy po prostu zwyk艂ymi awanturnikami.

Monika Olejnik: : A czy b臋dzie wzmo偶one bezpiecze艅stwo po meczu Polska -
Rosja, bo wtedy mo偶e doj艣膰 do b贸jek.

Hanna Gronkiewicz-Waltz: : My艣l臋, 偶e policja jest przygotowana na to, 偶e
w ka偶dym mie艣cie, w kt贸rym b臋dzie mecz b臋dzie wi臋cej si艂 oddelegowanych
z innych miejsc. One si臋 nie odbywaj膮 tego samego dnia, te mecze i
oczywi艣cie my te偶 mamy stra偶 miejsk膮, kt贸ra b臋dzie intensywnie w tym
czasie pracowa膰, ale tak jak m贸wi臋 tutaj si臋 zabezpiecza przede
wszystkim od strony porz膮dkowej, zabezpiecza policja.

Monika Olejnik: : Agnieszka Holland jest zawiedziona Platform膮
Obywatelsk膮, m贸wi w Radio TOK FM, 偶e to jest Platforma w艂a艣ciwie w tej
chwili odcina si臋 od Obywatelska, jest Platform膮 kolesi贸w, w zwi膮zku z
tym, jak Platforma, w艂adze miasta Warszawy traktuj膮 ludzi kultury.

Hanna Gronkiewicz-Waltz: : No my staramy si臋 traktowa膰 ludzi kultury jak
najbardziej otwarcie, bardzo mi przykro, bo Agnieszka Holland zrobi艂a
nam bardzo fajny film z okazji Roku Chopinowskiego i my艣l臋, 偶e naprawd臋
staramy si臋 by膰 dla kultury otwarci, 20 milion贸w dajemy na sam膮
organizacje pozarz膮dowe, co jest powiedzia艂abym cz臋sto stawiane jako
przyk艂ad innym je艣li chodzi o teatry profesjonalne, aczkolwiek tak jak
ka偶da jednostka mia艂a pewne ograniczenia w stosunku do roku
fantastycznego, jak by艂 rok 2008, gdzie mieli艣my sto milion贸w na teatry...

Monika Olejnik: : M贸wi艂a o, przepraszam, o arogancji w艂adz
samorz膮dowych, o tym, 偶e pa艅stwo w og贸le nie chc膮 rozmawia膰 z lud藕mi
kultury, przyk艂adem jest Teatr Dramatyczny...

Hanna Gronkiewicz-Waltz: : Nie, my jeste艣my otwarci.

Monika Olejnik: : ...gdzie dyrektor jest wybitnym tw贸rc膮, ale nie
potrafi porozumiewa膰 si臋 z artystami.

Hanna Gronkiewicz-Waltz: : No dopiero, on jeszcze nie obj膮艂 ten funkcji.

Monika Olejnik: : Ma obj膮膰, tak.

Hanna Gronkiewicz-Waltz: : No tak, ale to jeszcze, on jeszcze musi mie膰
tak膮 zgod臋 ministra kultury. On si臋 na razie nie wypowiada, tak偶e on
jeszcze trudno powiedzie膰 偶eby si臋 porozumiewa艂 z artystami, bo on nie
jest jeszcze dyrektorem.

Monika Olejnik: : Wcze艣niej, no ale wcze艣niej mia艂 kontakty przecie偶.

Hanna Gronkiewicz-Waltz: : No, ale akurat nie w Teatrze Dramatycznym.
By艂y cztery propozycje, z ka偶dym z nich by艂y rozmowy, kt贸re zaproponowa艂
teatr, poniewa偶 Tadeusz S艂obodzianek przedstawi艂 po prostu wed艂ug nas
najlepsz膮 koncepcj臋 tego teatru, w zwi膮zku z tym obejmie ten teatr, mam
tak膮 nadziej臋.

Monika Olejnik: : Arty艣ci s膮 te偶 oburzeni tym, 偶e w艂adze samorz膮dowe
przygotowuj膮 morze pieni臋dzy na Euro, zamiast na kultur臋.

Hanna Gronkiewicz-Waltz: : No to jest w艂a艣nie to nieporozumienie,
poniewa偶 my艣my nie z powodu kultury zwi臋kszyli na Euro, tylko z powodu
tego, 偶e UEFA ma konkretne oczekiwania je艣li chodzi o stref臋 kibica. W
por贸wnaniu z innymi miastami, bo nie sta膰 nas na to, tak jak Wiede艅, czy
inne, jak 偶e艣my por贸wnywali wcze艣niej kilka lata temu, gdzie przecie偶
by艂y inne ceny r贸wnie偶 w euro, nasza strefa jest skromniejsza i przez
trzy tygodnie powinna funkcjonowa膰, bo takie s膮 wymogi UEFA. UEFA
zar贸wno wybra艂o miejsce, jak i spos贸b w jaki ta, mo偶na powiedzie膰,
strefa b臋dzie prowadzona i pod tym wzgl臋dem my wykonujemy te
zobowi膮zania, kt贸re do nas nale偶膮. Tak偶e nie jest to z uszczerbkiem dla
kultury, kto艣 mo偶e powiedzie膰, 偶e jest to z uszczerbkiem dla inwestycji,
bo jak przyszed艂 kryzys w 2008 roku to ja musia艂am o trzy miliardy
zmniejszy膰 inwestycje, kt贸re planowa艂am wcze艣niej, gdyby kryzysu nie by艂o.

Monika Olejnik: : A z kolei feministki obawiaj膮 si臋 najazdu prostytutek
do Warszawy.

Hanna Gronkiewicz-Waltz: : No trudno mi powiedzie膰, pierwszy raz mamy
tak膮 imprez臋.

Monika Olejnik: : Ale to nie s膮 przeprowadzane jakie艣 badania, jakie艣
ograniczenia 偶eby prostytutki nie przyje偶d偶a艂y do Warszawy.

Hanna Gronkiewicz-Waltz: : Nie ma takiej mo偶liwo艣ci pani redaktor.

Monika Olejnik: : Nie ma takiej mo偶liwo艣ci.

Hanna Gronkiewicz-Waltz: : Nie ma takiej mo偶liwo艣ci.

Monika Olejnik: : A wie pani, 偶e Warszawa si臋 bardzo przygotowuje do
przyjazdu kibic贸w, 偶e coraz wi臋cej klub贸w ze striptizem powstaje.

Hanna Gronkiewicz-Waltz: : Tego nie wiem.

Monika Olejnik: : Tak, jest coraz wi臋cej klub贸w.

Hanna Gronkiewicz-Waltz: : Mam tyle zaj臋膰 ze swoimi sprawami, 偶e ju偶 tak
nie obserwuj臋 czy s膮 kluby ze striptizem, czy nie.

Monika Olejnik: : Obawia si臋 pani tego marszu, kt贸ry b臋dzie 10 czerwca,
marszu organizowanego przez Prawo i Sprawiedliwo艣膰, tej miesi臋cznicy?

Hanna Gronkiewicz-Waltz: : Ja nie mam jaki艣 szczeg贸lnych l臋k贸w, bo to
przecie偶 odbywa si臋 ju偶 przez dwa lata, w zwi膮zku z tym...

Monika Olejnik: : No tak, ale teraz jest taki kontekst.

Hanna Gronkiewicz-Waltz: : No jest taki kontekst, ale mam nadziej臋, 偶e
Jaros艂aw Kaczy艅ski zdyscyplinuje tych wszystkich, kt贸rzy bior膮 udzia艂 w
tym marszu, jako 偶e powiedzia艂, 偶e b臋dzie wsp贸艂dzia艂a艂 z rz膮dem, b臋dzie
pokojowy nastawiony do tego 偶eby Euro 2012 by艂o jednak sukcesem Polak贸w.

Monika Olejnik: : Pani prezydent, czy Jan O艂dakowski jest dobrym
dyrektorem Muzeum Powstania Warszawskiego?

Hanna Gronkiewicz-Waltz: : Bardzo dobrym, tak.

Monika Olejnik: : I nie zostanie zmieniony.

Hanna Gronkiewicz-Waltz: : Nie, nie zostanie zmieniony, nie ma takich
powod贸w 偶eby zosta艂 zmieniony. Ma bardzo atrakcyjny program taki jeszcze
pozamuzealny, z kt贸rym miasto wsp贸艂pracuje i poza tym no ma bardzo du偶o
odwiedzin, tak偶e bardzo dobrze prowadzi to muzeum.

Monika Olejnik: : Bo obawiano si臋, 偶e w艂a艣nie, 偶e przez to, 偶e teraz
muzeum b臋dzie w r臋kach samorz膮du, a nie rady powierniczej, 偶e to ma
w艂a艣nie skutkowa膰 tym, 偶e ...

Hanna Gronkiewicz-Waltz: : No to nie jest tak, 偶e rada powiernicza. Rada
powiernicza powiem szczerze, 偶e sko艅czy艂a swoj膮 kadencj臋, ja do ko艅ca
nie zrozumia艂am do czego jest ta rada powiernicza, bo r贸wnie dobrze,
zw艂aszcza po tragicznej 艣mierci, no ja tam mia艂am okre艣lone miejsce i
mog艂am to pozostawi膰, ja uwa偶am, 偶e 偶adne z muze贸w, kt贸re jest
prowadzone przez miasto nie wymaga rady powierniczej, jedno nie jest
lepsze od drugiego, w takim sensie, 偶e troch臋 inn膮 misj臋 ma Muzeum
miasta sto艂ecznego Warszawy, troch臋 inn膮 Muzeum Powstania Warszawskiego,
ale to s膮 tego typu muzea dotycz膮ce jak najbardziej tego co si臋 dzieje w
mie艣cie kiedy艣, a ten okres dwudziestolecia, ten okres okupacyjny i ze
szczeg贸lnym uwzgl臋dnieniem powstania jest tam powiedzia艂abym
prezentowany, tak偶e my艣l臋, 偶e b臋dzie normalna rada tak jak to wynika ze
zmienionych przepis贸w ustawy o muzeach i b臋dzie normalnie funkcjonowa艂
dalej dyrektor.

Monika Olejnik: : Jaros艂aw Kaczy艅ski stwierdzi艂 ostatnio, 偶e pomnik
Lecha Kaczy艅skiego powinien by膰 w艂a艣nie przed Muzeum Powstania
Warszawskiego, 偶e to jest dzie艂o Lecha Kaczy艅skiego i tam powinien
stan膮膰 pomnik.

Hanna Gronkiewicz-Waltz: : No zdaje si臋, 偶e tam by艂y jakie艣 problemy
nawet z nazw膮 ze strony powsta艅c贸w, bo by艂a taka te偶 propozycja pami臋tam
rok, czy ponad rok temu 偶eby by艂o to imieniem Lecha Kaczy艅skiego, a to
jest po prostu muzeum powsta艅c贸w Warszawy. My艣l臋, 偶e jak b臋dzie
konkretny wniosek to wtedy si臋 w艂a艣ciwe w艂adze do tego ustosunkuj膮, co
do takiego pomnika.

Monika Olejnik: : Czyli Prawo i Sprawiedliwo艣膰 mo偶e przys艂a膰 wniosek do
pani prezydent, tak?

Hanna Gronkiewicz-Waltz: : No ka偶dy mo偶e przys艂a膰 wniosek, ka偶dy
komitet, kt贸ry chce budowa膰 pomnik mo偶e przys艂a膰 wniosek.

Monika Olejnik: : No tak, ale wed艂ug pani czy to by艂oby dobre miejsce i
by艂oby rozwi膮zanie tej ca艂ej kwestii czy powinien stan膮膰 czy nie
powinien stan膮膰 pomnik.

Hanna Gronkiewicz-Waltz: : No tam ju偶 jest tablica i z tego co wiem to
dyrektor te偶 konkretnie na to oczekiwanie Jaros艂awa Kaczy艅skiego nie
odpowiedzia艂, my艣l臋 偶e Muzeum Powstania Warszawskiego w mojej ocenie
zostawmy powsta艅com, ju偶 nie dodawajmy 偶adnych mniej czy bardziej
zas艂u偶onych os贸b do tego, 偶e jest to jednak po艣wi臋cone tym ludziom,
kt贸rzy zgin臋li w powstaniu.

Monika Olejnik: : Czy taks贸wkarze b臋d膮 protestowa膰 na Euro, zablokuj膮
Warszaw臋

Hanna Gronkiewicz-Waltz: : No mam nadziej臋, 偶e nie, bo staram si臋 z nimi
tak komunikowa膰, zreszt膮 uwa偶am, 偶e to jest dobry kompromis, kt贸ry
uzyska艂am z ministrem Gowinem, 偶e ka偶de miasto, ka偶da gmina b臋dzie sobie
ustala艂a swoje zasady.

Monika Olejnik: : Ale im to nie odpowiada, widzia艂a pani co si臋 dzia艂o
par臋 dni temu.

Hanna Gronkiewicz-Waltz: : Nie, nie, mi si臋 wydaje, 偶e do nich do ko艅ca
nie dotar艂o to, 偶e nast膮pi艂a zmiana w stosunku do poprzedniego
sformu艂owania, 偶e to ma by膰 pe艂na deregulacja, 偶e b臋d膮 o tym decydowa膰
organy, samorz膮dy gminne i to jest dobre. Bo jedno miasto jest malutkie,
czasami rzeczywi艣cie zdarza si臋 taka sytuacja, 偶e ze wzgl臋d贸w - nie wiem
- towarzyskich licencjonowani s膮 tylko okre艣leni, w malutkiej gminie,
natomiast w Warszawie nam potrzeba przede wszystkim bezpiecze艅stwa tych,
kt贸rzy jad膮 i w zwi膮zku z tym b臋d膮 normalnie egzaminy. Tu zapewni艂am
taks贸wkarzy, 偶e nic nie zmieni臋 w stosunku do dotychczasowej polityki,
kt贸ra jest razem uzgadniana z przedstawicielami ich korporacji.

Monika Olejnik: : No tak, ale dali nam przyk艂ad co mog膮 zrobi膰.

Hanna Gronkiewicz-Waltz: : No tak, bo si臋 przygotowali do tego protestu,
ale mam nadziej臋 i b臋d臋 apelowa艂a i prosi艂a taks贸wkarzy w zwi膮zku z tym,
偶e w Warszawie nic nie ulegnie zmianie, nawet po wej艣ciu tej ustawy
b臋dzie ten system egzamin贸w, tak jak do tej pory, mamy zreszt膮 bardzo
zliberalizowany rynek, bo jest ponad dziewi臋膰 tysi臋cy taks贸wek, 偶e w
Warszawie tego w czasie Euro nie powinni robi膰. Znaczy w og贸le nie
powinni robi膰, bo nie b臋dzie dla nich zmian.

Monika Olejnik: : Czy w czasie Euro nie powinny odbywa膰 si臋 prace
dotycz膮ce budowy metra, bo jak si臋 okazuje pi艂a tarczowa wczoraj
spowodowa艂a dr偶enie ziemi i dziur臋 na Towarowej.

Hanna Gronkiewicz-Waltz: : To znaczy niew膮tpliwie jest to jaki艣 rodzaj
szkody g贸rniczej, czyli zwi膮zany z tym dr膮偶eniem, no na razie jeszcze
Euro nam si臋 nie zacz臋艂o, w zwi膮zku z tym...

Monika Olejnik: : Ja wiem, ale w czasie Euro, czy wed艂ug pani...

Hanna Gronkiewicz-Waltz: : W czasie Euro b臋dziemy

Monika Olejnik: : ...ogranicza膰

Hanna Gronkiewicz-Waltz: : W czasie Euro ju偶 przejdzie ta pi艂a pod
艢wi臋tokrzysk膮, tak偶e 艢wi臋tokrzyska i tak jest zamkni臋ta, a tu akurat tak
si臋 sta艂o, 偶e to by艂o jeszcze na rondzie to si臋 wydarzy艂o, bo ta pi艂a
wtedy zacz臋艂a dzia艂a膰, tak偶e jak ju偶 pi艂a przesunie si臋, a si臋 przesuwa,
to ju偶 jak nawet jakby co艣, szkoda g贸rnicza zdarzy艂a si臋 na tej kolejnej
trasie, to ju偶 nie b臋dzie to uci膮偶liwe, bo ta ulica jest zamkni臋ta.

Monika Olejnik: : Warszawiacy maj膮 do pani pretensje, 偶e owszem, fajnie,
偶e si臋 buduje metro, ale jest totalna blokada rano, no nie da si臋 je藕dzi膰.

Hanna Gronkiewicz-Waltz: : Znaczy ta blokada jest zwi膮zana, to co
powiedzia艂am wielokrotnie ze stref膮 kibica, prawda, bo ta Marsza艂kowska,
niekt贸rzy my艣l膮, 偶e jest zamkni臋ta dlatego, 偶e jest budowa metra, ona
jest zamkni臋ta przede wszystkim ze wzgl臋du na budow臋 i potem
funkcjonowanie strefy kibica ze wzgl臋d贸w bezpiecze艅stwa. I przypominam
taki moment, kiedy by艂y sylwestry na Placu Defilad, 偶e wtedy te偶
zamykane by艂o metro, najbli偶sze stacje, ze wzgl臋d贸w bezpiecze艅stwa i te偶
ca艂a Marsza艂kowska, tak偶e ze wzgl臋du na stref臋 kibica musi ona by膰 przez
te oko艂o p贸艂tora miesi膮ca zamkni臋ta, potem ona b臋dzie zamkni臋ta z powodu
budowy metra, ale na razie akurat to si臋 tak z艂o偶y艂o, 偶e oszcz臋dzamy
troch臋 ten czas, nie dajemy p贸艂tora miesi膮ca do czterech, tylko w ci膮gu
tych czterech i p贸艂 miesi膮ca, w kt贸rych mia艂a by膰 zamkni臋ta ze wzgl臋du
na metro jest zamkni臋ta i tak ze wzgl臋du na stref臋 kibica.

Monika Olejnik: : Donald Tusk m贸wi, 偶e nie chce ju偶 by膰 liderem partii,
to co b臋dzie z Donaldem Tuskiem i kto b臋dzie liderem.

Hanna Gronkiewicz-Waltz: : On dawno m贸wi艂, teraz ju偶 tak nie m贸wi.

Monika Olejnik: : Teraz ju偶 tak nie m贸wi?

Hanna Gronkiewicz-Waltz: : Teraz tak ju偶 nie m贸wi, widocznie poczu艂, 偶e
gromi膮cy wzrok m贸j i paru innych os贸b, 偶e ju偶 tego tak nie powtarza,
kiedy艣 mu powiedzia艂am, 偶e chyba przedwcze艣nie takie zdanie wyg艂asza,
dlatego 偶e on jest stosunkowo powiedzia艂abym m艂ody, jest w mojej ocenie
oczywi艣cie to jest wszystko dyskusyjne je艣li chodzi, ka偶dy ma prawo
oceny, jest dobrym liderem, umie podejmowa膰 trudne decyzje, no i w
zwi膮zku z tym niepotrzebnie si臋 gdzie艣 spieszy, niepotrzebnie gdzie inni
chc膮 go wys艂a膰, na jak膮艣 emerytur臋 - nie wiem - zagraniczn膮, czy polsk膮,
czy inn膮.

Monika Olejnik: : Czyli teraz Donald Tusk zmieni艂 zdanie?

Hanna Gronkiewicz-Waltz: : Pracujemy nad tym.

Monika Olejnik: : Dzi臋kuj臋 bardzo, Hanna Gronkiewicz-Waltz by艂a go艣ciem
Radia ZET.

Hanna Gronkiewicz-Waltz: : Dzi臋kuj臋.

Monika Olejnik: : Dzi臋kuj臋.

za:
http://wiadomosci.wp.pl/title,Hanna-Gronkiewicz-Waltz-manifestacja-Rosjan-jest-mozliwa,wid,14525902,wiadomosc.html

Data: 2012-05-29 12:28:13
Autor: kundel razor
HGW - niebezpieczna prowokatorka
u2 <u_2@o2.pl> napisa(a):
....  i wr贸g publiczny Polak贸w :

Nie Polak體 przychla禼ie tylko tamkich durni jak ty!

Data: 2012-05-29 14:31:04
Autor: u2
W dniu 2012-05-29 14:28,  kundel razor pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisa(a):
> ....  i wr贸g publiczny Polak贸w :
Nie Polak體 przychla禼ie tylko tamkich durni jak ty!

-- Wys砤no z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

E tam, nie pie si tak gwniany zydku ;-)

Data: 2012-05-29 16:10:21
Autor: Leprechaun
HGW - niebezpieczna prowokatorka

U縴tkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa w wiadomo禼i news:4fc4c18b$0$1304$65785112news.neostrada.pl...
> [...]

> ....  i wr贸g publiczny Polak贸w :
Nie Polak體 przychla禼ie tylko tamkich durni jak ty!

-- Wys砤no z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->

Pom czym pozna砮, 縠 to zydek?

BomBel

Data: 2012-05-29 12:38:00
Autor: Observatore
HGW - niebezpieczna prowokatorka
u2 <u_2@o2.pl> napisa(a): (...) ten tekst jest OKI, ale przeczytaj sobie wszystkie komentarze autora
*stanislav* na tamtym portalu. Tak wlasnie dziala sowieclka agentura na
nowymekranie.pl.
Pisze 90% prawdy, a przemyca 10 % dezinformacji:))

Data: 2012-05-29 14:50:24
Autor: u2
W dniu 2012-05-29 14:38,  Observatore pisze:
Pisze 90% prawdy, a przemyca 10 % dezinformacji:))

-- Wys砤no z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Serio? A co z dowodem, ze trojga imion to kalecki ? ;-)

Data: 2012-05-29 12:59:07
Autor: Observatore
HGW - niebezpieczna prowokatorka
u2 <u_2@o2.pl> napisa(a):
> http://www.gazeta.pl/usenet/

Serio? A co z dowodem, ze trojga imion to kalecki ? ;-)

przeczytaj ze zrozumieniem to co napisalem Chironowi. --

Data: 2012-05-29 15:45:20
Autor: u2
W dniu 2012-05-29 14:59,  Observatore pisze:
Serio? A co z dowodem, ze trojga imion to kalecki ? ;-)
przeczytaj ze zrozumieniem to co napisalem Chironowi.

Ten kalecki to typowy dezinformator, ale nie napadajacy na jankesow,
przynajmniej sie z takim atakiem nie spotkalem, trojga imion to
informator majacy anse wobec jankesow, czasami sluszne czasami nie

Data: 2012-05-29 16:12:51
Autor: Leprechaun
HGW - niebezpieczna prowokatorka
U縴tkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa w wiadomo禼i news:4fc4d2f3$0$1302$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Taki np. u2 to typowy 秝iniopas pisowski.

BomBel

Data: 2012-05-29 16:12:12
Autor: Leprechaun
HGW - niebezpieczna prowokatorka

U縴tkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa w wiadomo禼i news:jq2h6r$am7$1inews.gazeta.pl...
u2 <u_2@o2.pl> napisa(a):

> [...]
> http://www.gazeta.pl/usenet/

Serio? A co z dowodem, ze trojga imion to kalecki ? ;-)

przeczytaj ze zrozumieniem to co napisalem Chironowi.

Za du縪 wymagasz od tego 秝iniopasa!

BomBel

Data: 2012-05-29 16:11:41
Autor: Leprechaun
HGW - niebezpieczna prowokatorka

U縴tkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa w wiadomo禼i news:4fc4c613$0$26695$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Udowodnij swiniopasie, 縠 u2 to ty. ;)

BomBel

Data: 2012-05-29 16:11:11
Autor: Leprechaun
HGW - niebezpieczna prowokatorka

U縴tkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa w wiadomo禼i news:jq2fv8$7be$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ty piszesz 10% prawdy, a 90% to dezinformacyjny, putinowski ch砤m.

BomBel

Data: 2012-05-29 16:09:50
Autor: Leprechaun
HGW - niebezpieczna prowokatorka
U偶ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:4fc4bfd8$0$1304$65785112news.neostrada.pl...
...  i wr贸g publiczny Polak贸w :

Raczej takich je艂op贸w jak ty. Nas Polak贸w do tego nie mieszaj 艣winiopasie!

BomBel

HGW - niebezpieczna prowokatorka