HGW - niebezpieczna prowokatorka

Data: 2012-05-29 12:38:00
Autor: Observatore
HGW - niebezpieczna prowokatorka
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a): (...) ten tekst jest OKI, ale przeczytaj sobie wszystkie komentarze autora
*stanislav* na tamtym portalu. Tak wlasnie dziala sowieclka agentura na
nowymekranie.pl.
Pisze 90% prawdy, a przemyca 10 % dezinformacji:))

Data: 2012-05-29 14:50:24
Autor: u2
W dniu 2012-05-29 14:38,  Observatore pisze:
Pisze 90% prawdy, a przemyca 10 % dezinformacji:))

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Serio? A co z dowodem, ze trojga imion to kalecki ? ;-)

Data: 2012-05-29 12:59:07
Autor: Observatore
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> http://www.gazeta.pl/usenet/

Serio? A co z dowodem, ze trojga imion to kalecki ? ;-)

przeczytaj ze zrozumieniem to co napisalem Chironowi. --

Data: 2012-05-29 15:45:20
Autor: u2
W dniu 2012-05-29 14:59,  Observatore pisze:
Serio? A co z dowodem, ze trojga imion to kalecki ? ;-)
przeczytaj ze zrozumieniem to co napisalem Chironowi.

Ten kalecki to typowy dezinformator, ale nie napadajacy na jankesow,
przynajmniej sie z takim atakiem nie spotkalem, trojga imion to
informator majacy anse wobec jankesow, czasami sluszne czasami nie

Data: 2012-05-29 16:12:51
Autor: Leprechaun
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4fc4d2f3$0$1302$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Taki np. u2 to typowy świniopas pisowski.

BomBel

Data: 2012-05-29 16:12:12
Autor: Leprechaun

Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jq2h6r$am7$1inews.gazeta.pl...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

> [...]
> http://www.gazeta.pl/usenet/

Serio? A co z dowodem, ze trojga imion to kalecki ? ;-)

przeczytaj ze zrozumieniem to co napisalem Chironowi.

Za dużo wymagasz od tego świniopasa!

BomBel

Data: 2012-05-29 16:11:41
Autor: Leprechaun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4fc4c613$0$26695$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Udowodnij swiniopasie, że u2 to ty. ;)

BomBel

Data: 2012-05-29 16:11:11
Autor: Leprechaun

Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jq2fv8$7be$1inews.gazeta.pl...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Ty piszesz 10% prawdy, a 90% to dezinformacyjny, putinowski chłam.

BomBel

HGW - niebezpieczna prowokatorka