HIT: Szczepkowska w TVPislam !!

Data: 2017-06-29 12:43:17
Autor: Presidente de San Escobar
HIT: Szczepkowska w TVPislam !!
Joanna Szczepkowska ostro o państwie PiS. "Żadne nagrody nie naprawią szkody,
jakie nam funduje rząd co państwo psuje"

Joannę Szczepkowską na 17. festiwalu "Dwa Teatry" (organizowany przez TVP i
Polskie Radio) nagrodzono za role: Kobiety z Parasolką i Gołej Baby w jej
autorskim spektaklu "Goła Baba". Galę, która była transmitowana w telewizji
publicznej prowadzili aktorzy Artur Żmijewski, Danuta Stenka. Najpierw na scenę
zaprosili wiceprezesa TVP Macieja Staneckiego i Adama Kasprzyka, rzecznika
spółki Energa, która była sponsorem tej nagrody.

Rozpoczęto od pokazania dwóch fragmentów przedstawienia z udziałem
Szczepkowskiej. Potem głos zabrał rzecznik spółki skarbu państwa: "Choć ten
komunizm może nie skończył się po 89 roku tak jakby wszyscy byśmy chcieli, to
jest coraz jaśniej i z coraz większą energią. Bardzo dziękuję za wszystko".

Oddaję głos, bo to najważniejsze byśmy posłuchali, co ma do powiedzenia nasza
laureatka" - tak zakończył wiceprezes TVP. "Z przyjemnością posłuchamy, co ma
do powiedzenia pani Szczepkowska" - kontynuował Artur Żmijewski.

"Na pewno?" - zapytała z niekrytym uśmiechem aktorka. - Usłyszałam przed
chwilą, że jest coraz jaśniej, bardzo różnie widzimy kolory - rozpoczęła.
Natychmiast nagrodzono ją brawami.

"Odbieram jedną nagrodę, ale za dwie role, więc chciałabym podziękować jako
jedna: czyli poetycka, wrażliwa osoba i jako druga, która mówi zaskakujące
wierszyki. Jako kobieta z parasolką chciałabym naprawdę, naprawdę bardzo
serdecznie podziękować całej ekipie, całej: od realizatorów po księgową, którzy
naprawdę z wielką miłością podeszli do spektaklu na żywo. Chciałam powiedzieć,
że tłum czarnych parasoli wymyśliłam 20 lat temu. - A jako Goła Baba chciałabym powiedzieć zaskakujący wierszyk - zapowiedziała.
Emocje wzięły górę, aktorka zapomniała tekstu, ale po chwili wygłosiła: "Żadne
nagrody nie naprawią szkody, jakie nam funduje rząd co państwo psuje" . Wiersz
wywołał gromkie brawa i zainteresowanie internautów, których podzieliło
wystąpienie aktorki.

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

HIT: Szczepkowska w TVPislam !!