HM - HM - HM - ODPOWIEDŹ CYTRYNY

Data: 2010-05-10 19:31:13
Autor: cytryna
HM - HM - HM - ODPOWIEDŹ CYTRYNY

http://www.youtube.com/watch?v=aggDGlusAEY

"Bez względu na to czy Jarkacz zostanie Preziem , czy nie , nie mam ochoty
wdawać się w bezmerytoryczne dyskusje. Baa , to nawet nie są dyskusje !! Zwróć
uwagę na Twoich Pisolubców !! Jakie argumenty są przez Was używane wobec Cyc'a
?! Czy to można nazwać dyskusją ?! Jeżeli nie zgadzacie się z adwersarzem , to
sądzę , że powinno się podjąć dyskusję.. No chyba , że bluzgi zamiast argumentów są w Waszym mniemaniu argumentem ... MH"

Data: 2010-05-10 11:22:31
Autor: Hans Kloss
HM - HM - HM - ODPOWIEDŹ CYTRYNY
On 10 Maj, 19:31, "cytryna" <cytry...@poczta.onet.eu> wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=aggDGlusAEY

 Jakie argumenty są przez Was używane wobec Cyc'a ?!

A jakich argumentów można używać wobec fanatycznego durnia, plującego
jadem i nienawiscią przy zerowej wartości merytorycznej postow?
Zabawne jest grupowe lewactwo, życzy sobie otóż żeby pełokomuszej
internetowej chuliganerii, palikocizmom i kłamliwym pomówieniom,
przeciwstawiać argumenty ;).
Praktyka dowodzi jednak niezbicie, że z wściekłym psem dyskutuje się
najskuteczniej przy pomocy solidnego kija i podkutego buta.
J-23

Data: 2010-05-10 20:28:03
Autor: raff
HM - HM - HM - ODPOWIEDŹ CYTRYNY
Hans Kloss pisze:
[...]

No to jest chyba staly element.

Logika takiego lewaka wyglada w ten sposob: plujemy na was jadem i czemu do cholery z nami nie dyskutujecie ?!

R.

Data: 2010-05-10 20:44:37
Autor: Piotr
HM - HM - HM - ODPOWIEDŹ CYTRYNY
Dnia Mon, 10 May 2010 20:28:03 +0200, raff napisał(a):

No to jest chyba staly element.

Logika takiego lewaka wyglada w ten sposob: plujemy na was jadem i czemu do cholery z nami nie dyskutujecie ?!

To nie logika, tylko taktyka. Sposób formułowania myśli i prowadzenia
konwersacji. Polecam lekturę i obserwację sposobu w jaki "dyskutuje" Papi,
miodny manipulant neurolingwistyczny.
Tego się ludzie uczą. :-)
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/3ec3d0c6a7b11a64?dm...

Data: 2010-05-10 20:52:51
Autor: raff
HM - HM - HM - ODPOWIEDŹ CYTRYNY
[...]

Wiesz, ja sie zastanawiam, czy oni sobie zdaja z tego sprawe i chyba jednak nie.

Oni w ten sposob MYSLĄ.

R.

Data: 2010-05-10 20:56:24
Autor: Piotr
HM - HM - HM - ODPOWIEDŹ CYTRYNY
Dnia Mon, 10 May 2010 20:52:51 +0200, raff napisał(a):

[...]

Oni nie, papuś tak.
Piotr

Data: 2010-05-10 19:36:54
Autor: Grzegorz Z.
HM - HM - HM - ODPOWIEDŹ CYTRYNY
Jeżeli nie zgadzacie się z adwersarzem , to
sądzę , że powinno się podjąć dyskusję.. No chyba , że bluzgi zamiast argumentów są w Waszym mniemaniu argumentem ... MH"

A ja sobie dzisiaj w killfile'u 40tude Dialoga wspisałem co następuje:

!delete header aioe.org

I spokój z kogucikami chowającymi się za anonimizerami, bez względu na
opcję polityczną.

Data: 2010-05-11 08:08:33
Autor: jadrys
HM - HM - HM - ODPOWIEDŹ CYTRYNY
W dniu 2010-05-10 19:36, Grzegorz Z. pisze:
[...]

Świetny pomysł! Mogą sobie teraz nicki zmieniać do woli :-P

Data: 2010-05-10 22:39:29
Autor: awe
HM - HM - HM - ODPOWIEDŹ CYTRYNY

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:3461.000025d0.4be842e1newsgate.onet.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
ten MH to jakis debil...co on ma pretensje ze porzadni ludzie na psp chca pogonic w p...wariata cyca? to nie jest grupa terapeutyczna...
awe

Data: 2010-05-10 22:41:30
Autor: awe
A mi sie podoba komentarz..

Oczywiscie pod filmikiem
"no cóz ,lazicie na wybory ,wybieracie ,to macie costa wybraliscie ,nie macie prawa narzekac ,bo wy ,tak zwani wyborcy? ,po prostu jestescie debilami i nawet nie jestescie tego swiadomi,20 lat wybieracie ,te same zlodziejskie mordy,tych samych pasozytów,potem zaczynaja sie narzekania az do nastepnych wyborów,ale wystarczy wam debile powiedziec ze bedzie druga irlandia i znowu biegniecie do urn i historia zaczyna sie od nowa,tak bedzie zawsze ,bo Polska to po prostu debil na debilu ,plus wódka 20 godz. temu "
awe

Data: 2010-05-10 22:56:57
Autor: raff
A mi sie podoba komentarz..
awe pisze:
[...]

plus wodka 20 godzin temu ?

R.

Data: 2010-05-11 17:36:32
Autor: awe
A mi sie podoba komentarz..

Użytkownik "raff" <patagonia3456@onet.pl> napisał w wiadomości news:hs9rup$fgt$1news.onet.pl...
awe pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- --
czyli dosc czesto, nie wiem cytuje tylko
awe

Data: 2010-05-11 00:22:47
Autor: MH
HM - HM - HM - ODPOWIEDŹ CYTRYNY

[...]

Ufff , wreszcie wdomu ..  Stąd póżna odpowiedź. W przeciwieństwie do wielu
grupowiczów (bez względu na poglądy !!) Ferdynandem K. nie jestem i zapirdalam
za wszelakie kampanie wyborcze , reperacje rządowych latawców , wysyłki
archeologów (buahaha !!!). Ja za to bulę , większość grupowiczów , tych będących
po JEDYNIE SŁUSZNEJ STRONIE , ślęczy od rana do nocy na psp , więc rozumiem , że
są to bądź Ferdynandy K. , bądź żołnierze JEDYNIE SŁUSZNEGO UGRUPOWANIA... Dobrze płacą chociaż ??  AHA , i za czyje ?!

Wracając do głównego wątka...  Bądź łaskaw/łaskawa (ktoś kiedyś napisał na psp ,
żeś niewiastą jest) przeczytać jeszcze raz ze zrozumieniem cytowany przez Ciebie
tekst z głównego wątka (mojego autorstwa). 1) Odn. Niesiołowskiego , kilka razy dałem wyraz na psp odnośnie jego intelektu
, i mojej oceny owego osobnika z czysto moralnego punktu widzenia.. I tutaj
jesteśmy z CAŁĄ PEWNOŚCIĄ ZGODNI !!

2) Jasne.. , mógłbym Ci przytoczyć równie bezsensowne argumenty , dotyczące
zachowań panów : Kurskiego , Karskiego , Górskiego , i ... Kaczyńskiego !!

3) Skoncentruj się !!  Każdy (nawet głupek) zrozumie , że cytowany przez Ciebie
mój post , nie dotyczy tzw. "mainstream'owych" polityków.. Mój post jest
skierowany do grupowiczów psp.

4) A teraz bądź łaskaw/łaskawa przeczytać odpowiedzi zwolenników JEDYNIE
SŁUSZNEGO UGRUPOWANIA , a następnie skonfrontuj to z wątkiem głównym i cytowanym
przez Ciebie tekstem (Jam Autorem Jego Jest !!)

MH P.S. Hmm , zamiast zwracać się do mnie MH , czynisz H-M.. Tak od prawa do lewa
... Z kraju Arabskiego pochodzisz ??

Data: 2010-05-11 08:21:50
Autor: cytryna
HM - HM - HM - ODPOWIEDŹ CYTRYNY
> [...]

cytowanym
przez Ciebie tekstem (Jam Autorem Jego Jest !!)

Ciężka jest rozmowa z ludzmi którzy nad pianino przedkładaja organy.
http://www.youtube.com/watch?v=0t1w053I5Ck
Najkrótszy komentarz: KANALII CI MAMY U NAS DOSTATEK I NA SCENIE I NA WIDOWNI. Palikot-ROTFL, do 20 czerwca!
I na tym zakończymy wymianę myśli, ze zrozumieniem (polskiej racji stanu).

Data: 2010-05-11 08:33:24
Autor: raff
HM - HM - HM - ODPOWIEDŹ CYTRYNY
cytryna pisze:
[...]

Zostaw, nie warto. Prycha toto gownem i chce "dyskutowac".

"zapirdalam" - jezyk dzisiejszej inteligencji.

Niech lepiej idzie na flaszke z goralickiem.

R.

Data: 2010-05-11 09:28:09
Autor: MH
HM - HM - HM - ODPOWIEDŹ CYTRYNY

Ciężka jest rozmowa z ludzmi którzy nad pianino przedkładaja organy.

Co prawda , to prawda !! W dobrym tonie , ot taki szpan , jest wstawić se
pianinko z rozwiniętymi nutkami w saloniku. Szpanerzy tak mają. A że Hymnu
Narodowego zaśpiewać nie umieją , słów nie znają , to powszechnie znanym jest.
Co zaś się tyczy organów , takowe instrumenty posiadają ludzie , którzy umieją
je wykorzystać i mieć z tytułu ich posiadania efekty.
http://www.youtube.com/watch?v=0t1w053I5Ck

Znowu nie na temat , kombinuj dalej...

Najkrótszy komentarz: KANALII CI MAMY U NAS DOSTATEK I NA SCENIE I NA WIDOWNI.

A w dupie mam Twój komentarz , który dotyczy prymitywnego "sketch'u" nie
mającego nic wspólnego z głównym tematem wątka !!

Palikot-ROTFL, do 20 czerwca!
I na tym zakończymy wymianę myśli, ze zrozumieniem (polskiej racji stanu).

JA PIER....  Jaki Palikot , jaka wymiana myśli ?!  Ja o zupie , Ty o dupie !!

MH

--

HM - HM - HM - ODPOWIEDŹ CYTRYNY