HOLLOWTECH II oś stalowa vs alu

Data: 2009-04-11 22:07:22
Autor: mariuszmo
HOLLOWTECH II oś stalowa vs alu
kiedyś korby LX miały zintegrowaną  oś suportu aluminiową chyba model 580 a XT stalową, jednak za niedługi czas w LX też zastosowano oś stalową, o ile się nie mylę korba z symbolem 582 .
Obecnie zarówno xt jak i slx mają osie stalowe, czy te aluminiowe osie jakoś się nie sprawdziły czy był inny powód przejscia na stal?

Data: 2009-04-12 18:37:43
Autor: amrac
mariuszmo pisze:
czy te aluminiowe osie jakoś się nie sprawdziły czy był inny powód przejscia na stal?

Z tego co słyszałem to wyrabiał się wielowypust. Alu w takim miejscu sobie nie radzi i tyle.

Data: 2009-04-13 23:03:46
Autor: Marcin Wojtowicz
amrac pisze:

> Z tego co słyszałem to wyrabiał się wielowypust. Alu w takim miejscu
> sobie nie radzi i tyle.

Ja akurat tego nie slyszalem. Ale widzialem jakie robily sie wzery na osce..
pzdr

HOLLOWTECH II oś stalowa vs alu