HOŁOTA CHAMSKA"

Data: 2020-06-05 06:58:03
Autor: Runt
HOŁOTA CHAMSKA"
https://wiadomosci.onet.pl/kraj/afera-w-sejmie-po-slowach-jaroslawa-kaczynskiego-ostra-reakcja-poslow/cwwv4rb

Brawo prezesie! Brawo! To jest pańska prawdziwa twarz.
--
Runt

Keep smilling. All's well that ends well!

Data: 2020-06-05 07:16:46
Autor: z
HOŁOTA CHAMSKA"
Za coś czułem że Budka to z ubogiej szlachty ;-)

Data: 2020-06-05 08:15:10
Autor: Jacek Bialy
HOŁOTA CHAMSKA"
 - Za coś czułem że Budka to z ubogiej szlachty ;-) Z takiej ziermiężnej, gomułkowskiej..     Buuu ha-ha!

JB

Data: 2020-06-05 21:20:03
Autor: Runt
HOŁOTA CHAMSKA"
W dniu 2020-06-05 o 17:15, Jacek Bialy pisze:
  - Za coś czułem że Budka to z ubogiej szlachty ;-)

Z takiej ziermiężnej, gomułkowskiej..     Buuu ha-ha!
piszemy SIERMIĘŻNEJ niedouku ;_)))

Data: 2020-06-05 13:05:27
Autor: Jacek Bialy
HOŁOTA CHAMSKA"
  - Za coś czułem że Budka to z ubogiej szlachty ;-) Z takiej ziermiężnej, gomułkowskiej..     Buuu ha-ha!
piszemy SIERMIĘŻNEJ (...)

Dziękuję ale tego zeta wymyśliła 'sztuczna inteligencja' zainstalowana w mojej klawiaturze. Poszło zanim zauważyłem :)

JB

Data: 2020-06-06 00:58:21
Autor: Jacek Bialy
HOŁOTA CHAMSKA"
Poszło zanim zauważyłem :)
- Jasne! ;-))))) Czekaj ty jołki-połki - niechaj się tobie placówka jaka trafi...
JB

Data: 2020-06-07 09:01:15
Autor: Runt
HOŁOTA CHAMSKA"
W dniu 2020-06-06 o 09:58, Jacek Bialy pisze:
Poszło zanim zauważyłem :)
- Jasne! ;-)))))

Czekaj ty jołki-połki - niechaj się tobie placówka jaka trafi...
JB

"placówka" powiadasz? opanuj nerwy! ;-))))

Data: 2020-06-07 10:56:59
Autor: Jacek Bialy
HOŁOTA CHAMSKA"
Czekaj ty jołki-połki - niechaj się tobie placówka jaka trafi... JB

"placówka" powiadasz? opanuj nerwy! ;-)))) Powiedz to mojej klawiaturce - franca nie znała słowa 'palcówka', ale już się tego nauczyła ;-))

JB

Data: 2020-06-06 01:01:06
Autor: Jacek Bialy
HOŁOTA CHAMSKA"
Poszło zanim zauważyłem :)
Jasne! ;-))))) Czekaj ty jołki-połki - niechaj się tobie palcówka jaka trafi!..
JB

Data: 2020-06-07 11:09:26
Autor: Yogi
HOŁOTA CHAMSKA"
Dnia Sat, 6 Jun 2020 01:01:06 -0700 (PDT), Jacek Bialy napisał(a):

Poszło zanim zauważyłem :)
Jasne! ;-))))) Czekaj ty jołki-połki - niechaj się tobie palcówka jaka trafi!..
JB

Prywiet Ivan. Nie znał szto ty wmiesto ruchania palcówku diełajesz! Y

Data: 2020-06-07 11:08:04
Autor: Jacek Bialy
HOŁOTA CHAMSKA"

Czekaj ty jołki-połki - niechaj się tobie palcówka jaka trafi!.. JB

- Prywiet Ivan. Nie znał szto ty wmiesto ruchania palcówku diełajesz! Nu - nie wsie ruchajut swai klawiaturki towariszcz Piszczyk. A jak tam wasza koza? Jeśli wam zdechła, to wypiszcie wniosek o przydział nowej, zamiast branzlować się elektroniką..  :-DD

_kolektyw

Data: 2020-06-05 21:23:08
Autor: Runt
HOŁOTA CHAMSKA"
W dniu 2020-06-05 o 07:16, z pisze:
Za coś czułem że Budka to z ubogiej szlachty ;-)
ty jestes z plebsu wiec czapke z głowy chamie!