HOMO

Data: 2010-12-15 06:16:07
Autor: bartez
HOMO

Użytkownik " MH" <logiznam@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ie931r$5ui$1inews.gazeta.pl...
OK , no to wracamy do tematu wątka ..  Gubię się , nie wiem jak winienem być
poprawnym politycznie..  Jak kogoś wyzwę "od pedałów" , to pisiory zwyzywają
mnie od homofobów..

Jak kogoś wyzwę  "od homofobów" , to mnie zwyzywają "od pedałów"..

No to zdecyduj się jaką masz tą orientację ;)))). Poza tym po co masz kogoś wyzywać?

Qrwa , gubię się w tym !! Ojcze , Doktorze , Dyrektorze ..  Jest to spowiedź!!

Dostanę rozgrzeszenie ??

A tego to nie pytaj. On sam nie wie. Niby facet a zapierdala w sukience i rozsiewa plotki jak baba ;).

V.

HOMO