HOMOSEKSUALIZM - zaburzenie, anomalia rozwojowa, nabyta dewiacja psychiczna.

Data: 2013-01-27 13:28:29
Autor: Antenka
HOMOSEKSUALIZM - zaburzenie, anomalia rozwojowa, nabyta dewiacja psychiczna.
HOMOSEKSUALIZM - zaburzenie, anomalia rozwojowa, nabyta dewiacja
psychiczna.

http://pl.gloria.tv/?media=391125

Antenka

Data: 2013-01-27 22:55:34
Autor: Marek Czaplicki
Antenka pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela 27 styczeń 2013 22:28:

HOMOSEKSUALIZM - zaburzenie, anomalia rozwojowa, nabyta dewiacja
psychiczna.

http://pl.gloria.tv/?media=391125

Antenka

A co ten słownik gada o zaprzeczeniu własnej seksualno¶ci dla profitów typu władza, pieni±dze, przywileje. Jest chyba takie pojęcie? :)

Data: 2013-01-27 22:15:50
Autor: glob
On 27 Sty, 22:55, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

A co ten słownik gada o zaprzeczeniu własnej seksualno¶ci dla profitów typu
władza, pieni±dze, przywileje. Jest chyba takie pojęcie? :)

Najnowsze badania psychologiczne potwierdzaj± korelacje między
homofobi± a pedofili± .
 Czyli ci co najwięcej wyj± przeciw homo wpadaj± na zboczenia
pedofilne.
 Natura się m¶ci, kto żyje wbrew naturze ten choruje.
Tak więc sprzeciw do homo, które jest czę¶ci± natury/bo natura sama
likwiduje błędy/ jest występowaniem przeciw naturze, dlatego najpierw
pacjent dostaje nerwicowej homofobii, a następnie zaburzony zostaje
umysł emocjonalno-seksualny i masz pedofila czyli KLER, ciężkiego
zboczeńca.

 Co jest jeszcze bardziej zabawne, to im bardziej homków się
prze¶laduje, tym więcej ich się rodzi/ to też zbadali/.
 Bez homków hetero zginie bo natura do utrzymania gatunku potrzebuje
różnorodno¶ci gatunkowej, dlatego im więcej -precz homo- tym więcej
homków, a jak jeszcze mu nie do¶ć, to mu natura pomiesza zmysły.

Data: 2013-01-28 08:40:22
Autor: Marek Czaplicki
glob pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 28 styczeń 2013 07:15:

 Co jest jeszcze bardziej zabawne, to im bardziej homków się
prze¶laduje, tym więcej ich się rodzi/ to też zbadali/.

Z tym można by polemizować. Im bardziej się homków prze¶laduje tym jest ich więcej? To może być wynikiem tego, że "prze¶ladowanie ostre" zakłada, że będzie kogo prze¶ladować. Więc społeczno¶ć nastawiona wrogo do homoseksualistów, tworzy przywódców którzy mianem homków okre¶laj± kogo popadnie, kto im się nie podoba, może  z innych względów i masz "zwiększenie" się ilo¶ci homoseksualistów. To podobnie jak z Semitami. W Polsce jako¶ nie występuj± masowo, ale antysemityzm u niektórych przedstawicieli polonica sapiens, że ho hoo.... . I wtedy według wspomnianego gatunku masowo¶ć występowania "wrogów", zatrważaj±ca. :)

Data: 2013-01-28 07:04:32
Autor: glob
On 28 Sty, 08:40, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

przedstawicieli polonica sapiens, że ho hoo.... . I wtedy według
wspomnianego gatunku masowo¶ć występowania "wrogów", zatrważaj±ca. :)

Nie, robili badania/opis z płeć mózgu/ że gdy niemcy podczas wojny
eksterminowali homków w obozach koncentracyjnych, natychmiast rodziło
się ich więcej. Po wojnie narodziło się najwięcej, jakby natura sama
regulowała równowagę w gatunku.
 Robiona też eksperymenty na myszach i wysoki poziom hormonu stresu u
samic, powodował że samice w dużej ilo¶ci rodziły myszy homo.
 To się zgadza z tym że homo w historii przyczyniali się do
rozładowywania napięć między plemionami, pełnili role pokojowych
strażników stada.
Jak wzrasta ksenofobia, nienawi¶ć, agresja, natura pilnuje aby¶my
siebie nawzajem nie wytłukli do nogi, więc tworzy wentyl
bezpieczeństwa.

Data: 2013-01-28 15:52:30
Autor: andal
On Mon, 28 Jan 2013 07:04:32 -0800, glob wrote:

[...]
 Robiona teĹĽ eksperymenty na myszach i wysoki poziom hormonu stresu u
samic, powodował że samice w dużej ilości rodziły myszy homo.
 To siÄ™ zgadza z tym ĹĽe homo w historii przyczyniali siÄ™ do
rozładowywania napięć między plemionami, pełnili role pokojowych
straĹĽnikĂłw stada.
Jak wzrasta ksenofobia, nienawiść, agresja, natura pilnuje abyśmy siebie
nawzajem nie wytłukli do nogi, więc tworzy wentyl bezpieczeństwa.

podaj autorow i tytuly tych prac naukowych

Data: 2013-01-28 08:52:53
Autor: glob
On 28 Sty, 16:52, andal <an...@andal.fake.com> wrote:
> [...]
> nawzajem nie wytłukli do nogi, więc tworzy wentyl bezpieczeństwa.

podaj autorow i tytuly tych prac naukowych

Masz podane ksi±żka "Płeć mózgu"

Data: 2013-01-28 17:11:03
Autor: andal
On Mon, 28 Jan 2013 08:52:53 -0800, glob wrote:

podaj autorow i tytuly tych prac naukowych

Masz podane książka "Płeć mózgu"

pytanie bylo o prace naukowe a nie ksiazke gdzie sie na nie powoluja

masz te ksiazke ? wypisz te prace naukowe

jestem ciekaw opinii naukowcow a nie autorow jakies ksiazki popularno-
naukowej bo ci naukowcami byc nie musza, im wiecej sensancji tym lepsza kasa ?

Data: 2013-01-28 09:23:14
Autor: glob
On 28 Sty, 18:11, andal <an...@andal.fake.com> wrote:

> [...]

jestem ciekaw opinii naukowcow a nie autorow jakies ksiazki popularno-
naukowej bo ci naukowcami byc nie musza, im wiecej sensancji tym lepsza

Ta ksi±żka debilu zawiera wszechstronne badania naukowe na ten temat.

Data: 2013-01-28 10:06:17
Autor: glob
On 28 Sty, 18:23, glob <robert.pawlows...@gmail.com> wrote:

> [...]

> kasa ?

Ta ksi±żka debilu zawiera wszechstronne badania naukowe na ten temat.

Wiadomo, że wysoki poziom stresu u matki obniża poziom hormonu
męskiego w jej macicy. Eksperymenty wykazały, że je¶li ciężarne samice
szczura poddaje się poważnemu stresowi, ich potomstwo płci męskiej
odczuwa poci±g do innych samców__że w gruncie rzeczy takie szczury s±
homoseksualistami, najwidoczniej w rezultacie stresu, któremu poddane
zostały ich matki. Ta wiadomo¶ć zaintrygowała Dornera. Nie mógł on, co
zrozumiełe, zapełnić laboratorium kobietami ciężarnymi i poddawać ich
silnemu stresowi, ale mógł przeanalizować wyniki z laboratorium
historii. Przyjrzał się okresowi drugiej wojny ¶wiatowej, kiedy to jak
można przyj±ć mieszkańcy jego kraju żyli w trudniejszych niż zwykle
warunkach. Dorner stwierdził, że po¶ród około o¶miuset przebadanych
homoseksualnych mężczyzn znacz±co więcej urodziło się w pełnym napięć
okresie wojny i w trudnych pierwszych powojennych latach niż w latach
przedwojennych i póĽniejszym okresie powojennym. Najwyższa liczba
urodzeń odpowiadała ostatnim miesi±com wojny. Dwie trzecie spo¶ród
tych o¶miuset homoseksualnych mężczyzn i ich matek opowiadało o
przeżyciu przez matkę silnego lub umiarkowanego stresu w okresie ci±ży
w efekcie takich czynników, jak utrata bliskiej osoby, bombardowanie,
gwałt, poważny niepokój. Z drugiej za¶ strony matka żadnego z
heteroseksualnych mężczyzn stanowi±cych próbkę kontroln± nie padła w
okresie ci±ży ofiar± silnego stresu, a tylko 10% podlegało stresowi
umiarkowanemu. Nasze nowe rozumienie biologii płci rodzi istotne
pytanie o nasz stosunek do homoseksualistów i do ich leczenia. Skoro u
Ľródła tego zjawiska leży biologia czy też natura to jak można
potępiać homoseksualizm jako bardziej " nienaturalny " niż, powiedzmy
leworęczno¶ć? Czy kliniczne korygowanie tego zespołu objawów jest aż
tak odległe od groteskowych nadużyć lekarzy w Trzeciej Rzeszy, które
zdeprecjonowały medycynę w pogoni za czysto¶ci± rasow± prowokuj±c
jednocze¶nie, jak na ironię, w czasie wojny te wła¶nie warunki, które
sprzyjaj± powstawaniu homoseksualizmu? W końcu zasadniczy problem,
przed którym stoj± homoseksuali¶ci, nie przez nich został stworzony,
tylko przez nas heteroseksualistów. Wyrasta on z naszej nietolerancji
wobec niezgodno¶ci ich tożsamo¶ci płuciowej i zachowań seksualnych z
tym, co my deklarujemy jako normalne (ale nawet ta nietolerancja może
mieć swoje Ľródła w biologii jako element zachowań agresywnych wobec
outsiderów ) Z pewno¶ci± nadeszła pora na zawieszenie broni w walce
pomiędzy tymi, którzy d±ż± do wyja¶nienia biologicznego zachowań
ludzkich, a tymi, którzy poszukuj± dla nich wyja¶nień
psychologicznych. Warunki takiego traktatu zaproponowane zostały
dziesi±tki lat temu, kiedy pewien psycholog napisał do swoich kolegów,
że powinni " mieć to na uwadze, iż przyjdzie taki dzień, kiedy
wszystkie nasze prowizoryczne sformułowania trzeba będzie oprzeć na
podstawie organicznej(...). Zapewne okaże się wówczas, że to specjalne
substancje i procesy chemiczne maj± wpływ na seksualno¶ć(...).
Psychologiem tym był Zygmunt Freud. A " taki dzień " z pewno¶ci± już
za¶witał. Cytat z ksi±żki Płeć Mózgu.

Data: 2013-01-28 18:22:56
Autor: andal
HOMOSEKSUALIZM - zaburzenie, anomalia rozwojowa, nabyta dewiacja psychiczna.
On Mon, 28 Jan 2013 10:06:17 -0800, glob wrote:

Psychologiem tym był Zygmunt Freud. A " taki dzień " z pewnością już
zaświtał. Cytat z książki Płeć Mózgu.

wsadz se w buty tego parcha razem z jego kolegami

Data: 2013-01-28 12:41:09
Autor: glob
On 28 Sty, 19:22, andal <an...@andal.fake.com> wrote:
On Mon, 28 Jan 2013 10:06:17 -0800, glob wrote:
> Psychologiem tym był Zygmunt Freud. A " taki dzień " z pewno¶ci± już
> za¶witał. Cytat z ksi±żki Płeć Mózgu.

wsadz se w buty tego parcha razem z jego kolegami

A może takim jak ty trzeba pysk ostro przeorać żeby zrozumieli że
Polska to nie buraczany chlew .? Bo buraczki co¶ z tymi wykrzywionanym
ryjami nienawi¶ci± aż prosz± się o bata na pysk.

Data: 2013-01-28 20:53:48
Autor: andal
On Mon, 28 Jan 2013 12:41:09 -0800, glob wrote:

> [...]

wsadz se w buty tego parcha razem z jego kolegami

A może takim jak ty trzeba pysk ostro przeorać żeby zrozumieli że Polska
to nie buraczany chlew .? Bo buraczki coĹ› z tymi wykrzywionanym ryjami
nienawiścią aż proszą się o bata na pysk.

skocz mi hujku obsrany

Data: 2013-01-28 13:14:42
Autor: glob
On 28 Sty, 21:53, andal <an...@andal.fake.com> wrote:

> [...]
> to nie buraczany chlew .? Bo buraczki co¶ z tymi wykrzywionanym ryjami
> nienawi¶ci± aż prosz± się o bata na pysk.

Skoczymy, bo zaburzone buractwo rozpierdalania w PL się doczeka. Nie
będzie Polska wychodkiem europy bo jaki¶ ¶wniopas drze się z
nienawi¶ci.

Data: 2013-01-29 12:33:28
Autor: Trybun
W dniu 2013-01-28 19:22, andal pisze:
On Mon, 28 Jan 2013 10:06:17 -0800, glob wrote:

Psychologiem tym był Zygmunt Freud. A " taki dzień " z pewnością już
zaświtał. Cytat z książki Płeć Mózgu.

wsadz se w buty tego parcha razem z jego kolegami

No no, piękny argument na konkrety. Czy w ogóle masz jakieś swoje argumenty poza zwykłym chciejstwem?

Data: 2013-01-28 18:20:06
Autor: andal
On Mon, 28 Jan 2013 09:23:14 -0800, glob wrote:

> [...]

jestem ciekaw opinii naukowcow a nie autorow jakies ksiazki popularno-
naukowej bo ci naukowcami byc nie musza, im wiecej sensancji tym lepsza

Ta ksiÄ…ĹĽka debilu zawiera wszechstronne badania naukowe na ten temat.

nie klam, naucz sie czytac ze zrozumieniem i porzuc ssanie kutasa bo ci sperma szkodzi

http://www.empik.com/plec-mozgu-anne-moir-david-jessel,2292923,ksiazka-p

Autorzy tej głośnej w świecie anglosaskim książki, powołując się na wyniki najnowszych badań, dochodzą do wniosku, że różnice między kobietą a mężczyzną w postrzeganiu świata, w ekspresji uczuć, w uzdolnieniach i umiejętnościach wynikają przede wszystkim z biologii mózgu. Hormony płciowe wywierają wpływ na kształtowanie mózgu w rozwoju płodowym i to właśnie (a nie uwarunkowania historyczne i społeczne) jest powodem podstawowych różnic między ludźmi. Książka, miejscami kontrowersyjna i sensacyjna, prowokuje i skłania do refleksji nad wciąż żywym problemem płci.

Data: 2013-01-29 10:03:44
Autor: Antenka
On 28 Sty, 17:52, glob <robert.pawlows...@gmail.com> wrote:

> podaj autorow i tytuly tych prac naukowych

Masz podane ksi±żka "Płeć mózgu"

A co to za bazgroły? Napisane pod dyktando lobby homoseksualnego heee?
Nie ma poparcia w żadnych racjonalnych, naukowych badaniach teza,
jakoby homosiostwo było zboczeniem
wrodzonym. Innymi słowy,  nie mam żadnych racjonalnych dowodów, by z
tym dziwactwem miały co¶ wspolnego geny.
Przyczyna j.w., czyli "Homoseksualizm to zaburzenie, anomalia
rozwojowa, nabyta dewiacja psychiczna".
I to jest jedyne, ostateczne i prawdziwe wyja¶nienie tej dewiacji.

Antenka

Data: 2013-01-29 16:02:16
Autor: glob
On 29 Sty, 19:03, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

> [...]

rozwojowa, nabyta dewiacja psychiczna".
I to jest jedyne, ostateczne i prawdziwe wyja¶nienie tej dewiacji.

Oprócz homofobi widać że cierpisz jeszcze na skrajny debilizm, bo
wystarczy w wiki zajrzeć,  że nauka wykłucza homo jako zboczenie, a
homofobów się leczy i to każdy psycholog i psychiatra w polsce czy na
zachodzie.

Data: 2013-01-29 09:53:12
Autor: Antenka
On 28 Sty, 16:04, glob <robert.pawlows...@gmail.com> wrote:

> [...]

Jak wzrasta ksenofobia, nienawi¶ć, agresja, natura pilnuje aby¶my
siebie nawzajem nie wytłukli do nogi, więc tworzy wentyl

Może ciebie poddać badaniom?

Antenka

Data: 2013-01-29 15:58:56
Autor: glob
On 29 Sty, 18:53, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

> [...]
> Jak wzrasta ksenofobia, nienawi¶ć, agresja, natura pilnuje aby¶my
> siebie nawzajem nie wytłukli do nogi, więc tworzy wentyl

Lecz± homofobów .

Data: 2013-01-28 13:15:13
Autor: Andy Niwinski

"Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:ke5a1e$1mh$1node1.news.atman.pl...
[...]

Dżisas, chłopie, z ciężkim przykładem Obojnactus Antenismus dyskutujesz?

Data: 2013-01-29 09:51:52
Autor: Antenka
On 28 Sty, 07:15, glob <robert.pawlows...@gmail.com> wrote:

> [...]

różnorodno¶ci gatunkowej, dlatego im więcej -precz homo- tym więcej
homków, a jak jeszcze mu nie do¶ć, to mu natura pomiesza zmysły.

Masz pierdzielca.

Antenka

Data: 2013-01-29 13:13:14
Autor:
HOMOSEKSUALIZM - zaburzenie, anomalia rozwojowa, nabyta dewiacja psychiczna.

Najnowsze badania psychologiczne potwierdzaj± korelacje między
homofobi± a pedofili± .

zrodla

[...]

Jakie badania mówi± o tym, że w¶ród księży czę¶ciej występuje pedofilia niż w¶ród nieksięży ? Poza tym nie da się tu dowieĽć zwi±zku przyczynowo skutkowego. Je¶li nawet w klerze jest wielu pedofili to nie wiadomo by było czy to bycie księdzem by powodowało jak twierdzisz homofobię czy to, że w tym gronie jest możliwo¶ć realizacji swojej dewiacji powoduje nadliczbowo¶ć dewiantów w tym gronie. Poza tym co to jest homofobia ? To jaka¶ wymy¶lona choroba - w rzeczywisto¶ci jej nie ma. To taki młotek na my¶l±cych inaczej. Ja się boję latać, ale lubię samoloty, podziwiam je, fascynuj± mnie. To mam fobię przed lataniem czy nie ?

Homoseksualizm jest naturalny ? Jaki gen go powoduje i jak± naturaln± metod± jest rozpowszechniany ?

p.

Data: 2013-01-29 15:57:49
Autor: glob
On 29 Sty, 13:13, <kulturalnydyskut...@wp.pl> wrote:
>Najnowsze badania psychologiczne potwierdzaj± korelacje między
>homofobi± a pedofili± .

zrodla

> [...]

fobię przed lataniem czy nie ?

Homoseksualizm jest naturalny ? Jaki gen go powoduje i jak± naturaln± metod±

To sobie wpisz młotku homofobia, co to jest w google i do czego
prowadzi-ja dodam , że obecnie psychiatria zmienia status homofobi na
chorobę psychiczn±, ze względu że prowadzi do ludobójstwa.

Data: 2013-01-28 15:29:48
Autor: Klin
W dniu 2013-01-27 22:28, Antenka pisze:
HOMOSEKSUALIZM - zaburzenie, anomalia rozwojowa, nabyta dewiacja
psychiczna.

http://pl.gloria.tv/?media=391125

Antenka

   Trudno coĹ› tym gĹ‚Ä…bom bÄ™dzie Ci tu wytĹ‚umaczyć, bo to prawie wszystko
   homiki, tacy gĹ‚Ăłwnie majÄ… mnĂłstwo czasu by obsiąść grupy podobne
   tej - nie majÄ… przecieĹĽ rodzin o ktĂłre musieliby zadbać - wiÄ™c siÄ™
   wyĹĽywajÄ… w necie szukajÄ…c podobnych sobie dewiantĂłw.

Data: 2013-01-28 16:23:39
Autor: Dirko
Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:51068b5f$0$1232$65785112news.neostrada.pl...
[...]

    Lecz ludzi dobrej woli jest wiÄ™cej...

Data: 2013-01-28 18:04:22
Autor: Trybun
HOMOSEKSUALIZM - zaburzenie, anomalia rozwojowa, nabyta dewiacja psychiczna.
W dniu 2013-01-28 16:23, Dirko pisze:
Trudno coś tym głąbom będzie Ci tu wytłumaczyć, bo to prawie wszystko
[...]

" i mocno wierzę że ten świat...." Niestety ten świat wydaje się być opanowany przez osobniki którym bardzo ciężko przychodzi dać innym żyć po swojemu. Przyznam że nie lubię Michnika, jednak gdybym miał wybierać między nim a kimś kto podaje się za prawdziwego Polaka i Patriotę, a jednocześnie nie pozwala innym, którzy nie robią nikomu nic złego na życie po swojemu, to decyzja o oddaniu głosu byłaby oczywista.

Data: 2013-01-28 19:02:39
Autor: Klin
W dniu 2013-01-28 18:04, Trybun pisze:

[...]

   Czyli nie zniechÄ™cajmy zĹ‚odziei, pijakĂłw, narkomanĂłw do ich
   stylu ĹĽycia bo to narzuca im jakiĹ› model zachowaĹ„ a my
   propagujmy wszystkie odmiennoĹ›ci w imiÄ™ liberalizmu - tylko
   kaĹĽdemu antyliberaĹ‚owi naleĹĽy siÄ™ w czapÄ™? Trzeba posiadać
   hierarchiÄ™ wartoĹ›ci i w jej imieniu walczyć z pozornymi
   powinieneĹ› to zrozumieć - dziÄ™ki niemu nie moĹĽemy siÄ™
   wydostać z bagna w jakim siÄ™ znaleĹşliĹ›my. Popatrz co
   siÄ™ dzieje ze Ĺ›wiatem, gdzie kaĹĽdy chce speĹ‚niać swoje
   zachcianki nie zauwaĹĽasz, ĹĽe nie brakuje wolnoĹ›ci a raczej
   dyscypliny i podporzÄ…dkowania prawu moralnemu przypomnij
   sobie Kanta.

  "SÄ… dwie rzeczy, ktĂłre napeĹ‚niajÄ… duszÄ™ podziwem i czciÄ…,
   niebo gwiaĹşdziste nade mnÄ…, prawo moralne we mnie".

Data: 2013-01-29 12:35:16
Autor: Trybun
W dniu 2013-01-28 19:02, Klin > pisze:
[...]

Jasne że nie, nie masz żadnego prawa do narzucania siłą innym swojej woli. I to tylko dlatego że Ty sądzisz że Twój sposób wegetacji jest jedynym słusznym. Oczywiście nie mam tu na myśli złodzieja, którego to świadomie bądź nie wrzuciłeś do jednego worka z smakoszem alkoholu, czy z takim lubiącym od czasu do czasu odlecieć od rzeczywistości jaką mu zgotowali tacy jak Ty..

Co tu nazywać bagnem, co tu jest jakąś wartością w sytuacji gdy życie ludzkie trwa tak krótko? Czy utrapienia i ciągłe podporządkowywanie się nakazom które wymyślają urodzeni masochiści i ich bardziej i mniej udani naśladowcy. Czy szczęście kazdego nie jest przeżycie swojego życia w sposób jaki mu to najbardziej odpowiada? Oczywiście to szczęście nie możne być kosztem innych. A więc żadnego złodziejstwa, żadnego pasożytnictwa itd. Naprawdę tak wam trudno żyć z świadomością że nikt przez was i wasze idiotyczne zasady nie płacze.

I co niby p. Kant tym przekazał? Tzn. czy rozumiesz to? Jest to pragnienie życia po swojemu,..

Data: 2013-01-29 13:36:17
Autor: Klin
W dniu 2013-01-29 12:35, Trybun pisze:
[...]

woli. I to tylko dlatego ĹĽe Ty sÄ…dzisz ĹĽe TwĂłj sposĂłb wegetacji jest
[...]

sposĂłb jaki mu to najbardziej odpowiada?

   Ĺ»ycie trwa wiecznie a szczęścia nie osiÄ…ga siÄ™ zaspokajajÄ…c zachcianki
   - hedonizm nie jest wĹ‚aĹ›ciwÄ… postawÄ… godnÄ… prawdziwego czĹ‚owieka dÄ…ĹĽÄ…cego
   do najwyĹĽszego celu jakim jest poznanie Boga - chyba, ĹĽe celem ma
   być kupa gnoju co po nas zostanie wtedy moĹĽe miaĹ‚byĹ› racjÄ™.

Data: 2013-01-29 15:57:19
Autor: Trybun
W dniu 2013-01-29 13:36, Klin > pisze:

[...]

Ale my mówimy o jego trwaniu w cielesnej powłoce. No cóż, i to może być powodem szczęścia, to poznawanie Boga, jednak natura (Bóg) nie tworzy samych mistyków, są jeszcze tacy co do szczęścia potrzebują czegoś dla ciała. W sumie to może oni maja rację.. Ech te starożytne religie - tam i korzystający z uciech ciała mieli swojego Bachusa.

Data: 2013-01-29 19:02:20
Autor: Klin
W dniu 2013-01-29 15:57, Trybun pisze:
[...]

   SĹ‚aboĹ›ci moĹĽna do pewnego stopnia tolerować lecz trzeba siÄ™ nauczyć
   je pokonywać zbytek tolerancji jest tu przeszkodÄ… bo nie uĹ‚atwia
   marszu na przĂłd czoĹ‚Ăłwce ludzkoĹ›ci, ktĂłra musi ciÄ…gle zwaĹĽać na
   to czy ktoĹ› nie zostaje w tyle - do Boga moĹĽna dojść tylko razem,
   Ci co siÄ™ "plÄ…czÄ… pod nogami" utrudniajÄ… tÄ™ drogÄ™ dlatego grzech
   nie jest nigdy sprawÄ… tylko prywatnÄ….

Data: 2013-01-30 11:57:05
Autor: Trybun
W dniu 2013-01-29 19:02, Klin > pisze:
[...]

Powiedz mi Klin, gdy któryś z tych którym odmawiasz swojej tolerancji weżmie na Tobie w taki czy inny sposób odwet.. Co wtedy świat usłyszy - "Mordują!! Gwałt w biały dzień! Jestem prześladowany!!"? Czy po prostu przyjmiesz to z pokorą i zrozumieniem?
I wybacz określenie, ale jak widzę tą nietolerancję ludzi powołujących się na Boga, to odnoszę wrażenie że oni nie czczą Boga który jest miłością, zrozumieniem i wybaczeniem, a oddają cześć samemu diabłu.

Data: 2013-01-30 13:03:07
Autor: Klin
HOMOSEKSUALIZM - zaburzenie, anomalia rozwojowa, nabyta dewiacja psychiczna.
W dniu 2013-01-30 11:57, Trybun pisze:

Powiedz mi Klin, gdy ktĂłryĹ› z tych ktĂłrym odmawiasz swojej tolerancji
weżmie na Tobie w taki czy inny sposób odwet.. Co wtedy świat usłyszy -
"Mordują!! Gwałt w biały dzień! Jestem prześladowany!!"? Czy po prostu
przyjmiesz to z pokorÄ… i zrozumieniem?
I wybacz określenie, ale jak widzę tą nietolerancję ludzi powołujących
siÄ™ na Boga, to odnoszÄ™ wraĹĽenie ĹĽe oni nie czczÄ… Boga ktĂłry jest
miłością, zrozumieniem i wybaczeniem, a oddają cześć samemu diabłu.

    Czyli zachÄ™casz nie tylko do Ĺ‚amania BoĹĽych przykazaĹ„ ale chcesz
    mieć do tego prawo groĹĽÄ…c odwetem "przeĹ›ladowanych" grzesznikĂłw
    i zamiast skruchy, ktĂłrej naleĹĽaĹ‚oby oczekiwać - peĹ‚en pychy bunt.
    PokrÄ™tna ta Twoja filozofia ĹĽyciowa. Nie znasz waĹĽniejszych
    rzeczy niĹĽ tolerancja? - z ktĂłrej robisz tu sobie boĹĽka.

Data: 2013-01-31 10:54:47
Autor: Trybun
W dniu 2013-01-30 13:03, Klin > pisze:
[...]

Nie, w żadnym wypadku nie zachęcam nikogo do łamania przykazań zawartych w Dekalogu. Którego przestrzeganie pozwala nazywać stosujących się do nich porządnymi ludźmi, którzy to bez strachu mogą stanąć przed Stwórcą w poczuciu braku grzechu. Nie odnosi się to niestety do tych którzy nie tylko odnoszą się do swoich bliźnich z pogardą, ale także ich prześladują, mimo że to są dzieci tego samego Boga. A to tylko z tego powody że Bóg z takiego czy innego powodu postanowił ich stworzyć trochę innymi.

Pytałem się Ciebie osobiście o to jak zareagujesz gdy któryś z tych prześladowanych przez Ciebie weźmie na Tobie odwet? Przyjmiesz to ze zrozumieniem i nie podniesiesz, Ty i Twoi pobratymcy w nietolerancji odmienności, larum o krzywdzie jaka was spotyka?

Moja filozofia ĹĽyciowa jest prosta - ĹĽyj, daj ĹĽyć i umrzeć innym.  - W sposĂłb ĹĽeby nikt przez ciebie nie pĹ‚akaĹ‚.

Data: 2013-02-01 13:31:24
Autor: Klin
W dniu 2013-01-31 10:54, Trybun pisze:

[...]

   Pytanie podobne do tego co zrobisz, gdy przestÄ™pca na ktĂłrego
   doniesiesz lub mu bÄ™dziesz przeszkadzać w jego procederze
   ogĂłlnie akceptowane przykazania moralne, gdyby CiÄ™ tutaj
   tolerasto raziĹ‚o sĹ‚owo przestÄ™pca.

Moja filozofia ĹĽyciowa jest prosta - ĹĽyj, daj ĹĽyć i umrzeć innym.  - W
sposób żeby nikt przez ciebie nie płakał.

   tych ktĂłrym na wszystko w imiÄ™ tolerancji siÄ™ pozwalaĹ‚o bÄ™dzie
   bÄ™dzie trudne, nieudane i bÄ™dÄ… pĹ‚akać przez takie rĂłbta co chceta
   co wtedy powiesz wychowawco od siedmiu boleĹ›ci.
   Znam homika, ktĂłry siÄ™ juĹĽ zestarzaĹ‚ a ĹĽyjÄ…c teraz samotnie ciÄ…gle
   myĹ›li o samobĂłjstwie pytaĹ‚em go o powĂłd tĹ‚umaczy siÄ™ depresjÄ…
   a przyczyna - Ĺ‚atwo siÄ™ domyĹ›leć.

Data: 2013-02-02 10:28:23
Autor: Trybun
W dniu 2013-02-01 13:31, Klin > pisze:
[...]

O czym Ty w ogóle piszesz?, o jakich przestępstwach, jaki procederach?, to przecież zupełnie nie na temat. Do niczego nie zachęcam,. Pytałem tylko w uproszczeniu co by było gdyby wyszło takie prawo która zaczęłoby dyskryminować heteroseksualistów, względem mniejszości seksualnych.?

[...]

Nic dziwnego, skoro jaśnie pan Klin decydent o być albo nie być innych postanowił że raczej śmierć niż małżeństwo dla homka to co mu się dziwisz? To m.in tacy jak Ty i Twoje jakieś bzdurne poczucie praworządności sprawiają że ludzie są nieszczęśliwi. Czy Ty naprawdę staniesz bez strachu przed obliczem Św. Piotra, mimo tego egoizmu i prześladowania bliźnich?
Mówisz że rozmawiałeś z tym homikiem, i to nawet na dość osobiste tematy, ale czy powiedziałeś mu że jesteś jednym z tych którzy w takich jak on widzą swojego osobistego wroga?

Data: 2013-02-05 18:13:02
Autor: Klin
W dniu 2013-02-02 10:28, Trybun pisze:

Nic dziwnego, skoro jaśnie pan Klin decydent o być albo nie być innych
postanowił że raczej śmierć niż małżeństwo dla homka to co mu się
dziwisz? To m.in tacy jak Ty i Twoje jakieĹ› bzdurne poczucie
praworządności sprawiają że ludzie są nieszczęśliwi. Czy Ty naprawdę
staniesz bez strachu przed obliczem Ĺšw. Piotra, mimo tego egoizmu i
prześladowania bliźnich?
Mówisz że rozmawiałeś z tym homikiem, i to nawet na dość osobiste
tematy, ale czy powiedziałeś mu że jesteś jednym z tych którzy w takich
jak on widzÄ… swojego osobistego wroga?

  Twoje empatia, gdy chodzi o zboczeĹ„cĂłw różnej maĹ›ci jest niewiarygodnie
  wyczulona stÄ…d moje podejrzenia i co do Twojej orientacji. :-)

Data: 2013-02-05 10:06:47
Autor: glob
HOMOSEKSUALIZM - zaburzenie, anomalia rozwojowa, nabyta dewiacja psychiczna.
On 5 Lut, 18:13, Klin <""klin
\"@wp.pl,                                                                                                                                                                                                                         ,">
wrote:
W dniu 2013-02-02 10:28, Trybun pisze:

> Nic dziwnego, skoro ja¶nie pan Klin decydent o być albo nie być innych
> postanowił że raczej ¶mierć niż małżeństwo dla homka to co mu się
> dziwisz? To m.in tacy jak Ty i Twoje jakie¶ bzdurne poczucie
> praworz±dno¶ci sprawiaj± że ludzie s± nieszczę¶liwi. Czy Ty naprawdę
> staniesz bez strachu przed obliczem ¦w. Piotra, mimo tego egoizmu i
> prze¶ladowania bliĽnich?
> Mówisz że rozmawiałe¶ z tym homikiem, i to nawet na do¶ć osobiste
> tematy, ale czy powiedziałe¶ mu że jeste¶ jednym z tych którzy w takich
> [...]

  Twoje empatia, gdy chodzi o zboczeńców różnej ma¶ci jest niewiarygodnie
  wyczulona st±d moje podejrzenia i co do Twojej orientacji. :-)

A może szantaż dyskutanta, czyli przestań mówić prawdę bo nazwę ciebie
pedałem, ja chce aby wszyscy byli zaburzeni na psychice, bo będ±c
zaburzony sam czuje że mnie niezaakceptuj± .

Data: 2013-02-05 19:34:27
Autor: Klin
W dniu 2013-02-05 19:06, glob pisze:
[...]

pedałem, ja chce aby wszyscy byli zaburzeni na psychice, bo będąc
zaburzony sam czuje ĹĽe mnie niezaakceptujÄ… .

   Coraz bardziej wsiÄ…ka nam nasz Trybun jeĹ›li aĹĽ "gĹ‚Ä…b" mobilizuje
   siÄ™ ze wsparciem. :-)

Data: 2013-02-05 16:52:29
Autor: glob
HOMOSEKSUALIZM - zaburzenie, anomalia rozwojowa, nabyta dewiacja psychiczna.
On 5 Lut, 19:34, Klin <""klin
\"@wp.pl,                                                                                                                                                                                                                         ,">
wrote:

> A może szantaż dyskutanta, czyli przestań mówić prawdę bo nazwę ciebie
> pedałem, ja chce aby wszyscy byli zaburzeni na psychice, bo będ±c
> zaburzony sam czuje że mnie niezaakceptuj± .

   Coraz bardziej wsi±ka nam nasz Trybun je¶li aż "gł±b" mobilizuje
   się ze wsparciem. :-)

Stwierdzam fakt,  podziękuj ko¶ciółkowi za nerwice, bo homofobia to
nerwica, idĽ i wycałuj biskupów za ten dar w dupy.

Data: 2013-01-29 13:28:09
Autor:
[...]

liberalizm nie polega na propagowaniu czegoĹ› lecz na nie zabranianiu innym by propagowali to co im siÄ™ podoba.

 tylko
 kaĹĽdemu antyliberaĹ‚owi naleĹĽy siÄ™ w czapÄ™?

liberalizm dopuszcza twierdzenie negujÄ…ce liberalizm :)

Trzeba posiadać
hierarchię wartości i w jej imieniu walczyć z pozornymi
wartościami.

a jak ktoś nie podziela Twoich przekonań to od razu "należy się w czapę?" ?

Liberalizm jest  pozornÄ… wartoĹ›ciÄ… w koĹ„cu
 powinieneĹ› to zrozumieć - dziÄ™ki niemu nie moĹĽemy siÄ™
 wydostać z bagna w jakim siÄ™ znaleĹşliĹ›my.

dlaczego pozornÄ… ?

[...]

Liberalizm nie zabrania Ci wyznawać zasad Kanta

p.

Data: 2013-01-29 10:06:12
Autor: Antenka
On 28 Sty, 18:04, Trybun <CheIlih@.yachuoo.com> wrote:
W dniu 2013-01-28 16:23, Dirko pisze:

> Trudno co¶ tym gł±bom będzie Ci tu wytłumaczyć, bo to prawie wszystko

>    Lecz ludzi dobrej woli jest więcej...

" i mocno wierzę że ten ¶wiat...." Niestety ten ¶wiat wydaje się być
opanowany przez osobniki którym bardzo ciężko przychodzi dać innym żyć
po swojemu. Przyznam że nie lubię Michnika, jednak gdybym miał wybierać
między nim a kim¶ kto podaje się za prawdziwego Polaka i Patriotę, a
jednocze¶nie nie pozwala innym, którzy nie robi± nikomu nic złego na
życie po swojemu, to decyzja o oddaniu głosu byłaby oczywista.

Cooooooooooooooo????!!!   :-E

Antenka

Data: 2013-01-30 11:56:17
Autor: Trybun
W dniu 2013-01-29 19:06, Antenka pisze:
[...]

No cóż, M. podpadł mi opisami wojny w Jugosławii, przekłamuj±c fakty i tym że wyraĽnie był stron± a nie rzetelnym dziennikarzem. Jednak w porównaniu z tymi co to pozuj± na Patriotów, a w rzeczywisto¶ci kieruje nimi tylko egoizm i nietolerancja - facet wydaje się być wręcz aniołem. :-)

Pozdrawiam;-)

Data: 2013-01-28 21:43:11
Autor: Grzegorz Z.
HOMOSEKSUALIZM - zaburzenie, anomalia rozwojowa, nabyta dewiacja psychiczna.
Antenka

Co dzisiaj upichciła¶ sobie pysznego na obiadek?

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-01-28 22:31:02
Autor: mkarwan
HOMOSEKSUALIZM - zaburzenie, anomalia rozwojowa, nabyta dewiacja psychiczna.
Użytkownik "Grzegorz Z." <torri@higginson.org> napisał w wiadomo¶ci news:ke6nsu$jiv$1dont-email.me...

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywaj±cego się za anonymizerem

"Masz cos nie tak z tym lbem!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/ec882cfb6109439a?hl=pl

"Za kazdy taki post powinno ci sie wyrywac pare tysiecy wlosów i wybijac
jeden zab."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6f969fb2ae0ae03d?hl=pl

"Zajebiemy dzisiaj mkarwana"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3abdd1aa0c174ac3?hl=pl

"Co za skurwysyn"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/6eed6f87eb6c04a0?hl=pl

"stado moherskiego bydla wychodzacego z kosciola"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/342e7d3b837d07b3?hl=pl

"Watykanskie totemy won z Polski!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a472c27183b8834e?hl=pl

"Mój oficer prowadzacy równiez tak uwaza"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f99857d114119f2a?hl=pl

"i huj :)"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6064ad8733dd4618?hl=pl

"O kurwa!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/13170d7cc479cda3?hl=pl

"Rozjebalo mnie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0da237172c7c09a5?hl=pl

"O zesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Co ty kurwa "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a7305c3c70f25a21?hl=pl
"Jebany"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/ec14c8342075f1fb?hl=pl
"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl
"ale wez nie pierdol"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/e664a994ded103f6?hl=pl

"Gówno prawda"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/523a66587e2da510?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Alez ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl
"najebany jak swinia"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/1c1566508a8e386c?hl=pl

"Grzesia sobie zamów na telefon."
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b4e4b38e4442ae39?hl=pl

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"Tak, ja i mój partner."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a50eb25dd7f6ac48?hl=pl

"Oj boli dzisiaj dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl
"Mam kurwa w dupie"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/67d54e75ea2c4d92?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta i na ten wasz kosciól"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"Serdecznie zydów nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Zydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Nie lubie dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

"KURWA NIE MAM NIESTETY"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/fe62c85440eafc86?hl=pl

"No bo to kurwa smieszne jest! "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c8a26f239ba3a8b5?hl=pl

"i co mi kurwa zrobisz"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/5b13a9c0633f8804?hl=pl
" kurwa jego mac"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7e073b9eaf1ab30c?hl=pl
"To kurwa co"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a22abf0463bf28a6?hl=pl
"A zebys kurwa"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f21d11f26a95e84c?hl=pl

"Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0604810f57bf3c1a?hl=pl

"huj i dupa. Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/aab27b11aa3a4651?hl=pl

"A teraz wykurwiaj w podskokach"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/4d3fe7f2c006b740?hl=pl

Data: 2013-01-29 01:46:45
Autor: the_foe
HOMOSEKSUALIZM - zaburzenie, anomalia rozwojowa, nabyta dewiacja psychiczna.
W dniu 2013-01-27 22:28, Antenka pisze:
HOMOSEKSUALIZM - zaburzenie, anomalia rozwojowa, nabyta dewiacja
psychiczna.

nauka mówi co innego; wszyscy rodzimy sie biseksualni. Pewne zaburzenia hormonalne moga nas zdeterminowac ale to rzadkosc (np. butch) prawie wszyscy rodzimy sie wolni od uprzedzen, dopiero wraz z rozwojem fizycznym i emocjonalnym nabywamy pewnych wzorców. Mozemy odrzucic pewne opcje pod naciskiem spolecznym. W starozytnej Grecji 100% mezczyzn uprawialo seks z mezczyznami. Bo taki byl czynnik kultury, przymus spoleczny by młodzieniec miał szlachetnego "mentora", a dla dojrzalych mezczyzn byl to sposob okazania swojej pozycji spolecznej.

--
the_foe

Data: 2013-01-29 01:14:25
Autor: andal
On Tue, 29 Jan 2013 01:46:45 +0100, the_foe wrote:

[...]

nie prawda, za cos takiego zwykle obowiazywala oplata, wiekszosc pospolstwa nie mogla sobie na to pozwolic

kultura ta byla bardzo 'wybiorcza' i glownie obejmowala wyzsze, czytaj:zboczone, stany

Data: 2013-01-28 22:09:42
Autor: glob
On 29 Sty, 02:14, andal <an...@andal.fake.com> wrote:
> [...]

pospolstwa nie mogla sobie na to pozwolic

kultura ta byla bardzo 'wybiorcza' i glownie obejmowala wyzsze,

Grecy mieli niezafałszowane podej¶cie do bytu, a elity mniej ciemne
były zawsze , więc i bardziej liberalne.
 Tak jest do tej pory, prostak jest wynaturzony i mylił się Marks że
przez kapitalizm, bo oleju do głowy w najlepszym systemie nie
nalejesz. Dlatego elity pałowały i lały w ryja niedorozwinięte padoły
społeczne, co powodowało że kwik nienawi¶ci wynaturzonej, z ciemnego
łba, nie zalewał społeczeństwa, jak to mamy teraz.

Data: 2013-01-29 09:40:03
Autor: pulsar
W dniu 2013-01-29 07:09, glob pisze:

[...]

¦więte słowa glob, ¶więte słowa! Doskonale
to uj±łe¶... !!!

Data: 2013-01-29 01:33:00
Autor: glob
On 29 Sty, 09:40, pulsar <pulsar...@galaktyka.pl> wrote:
> [...]

> łba, nie zalewał społeczeństwa, jak to mamy teraz.

¦więte słowa glob, ¶więte słowa! Doskonale

Przecież sami wyj± o monarchię, bo tak kler im do pustych łbów
nawkładał, czyli lud ma pana i ten pan robi z ludem co mu się podoba/
tak z pychy klerowi bije, że ¶ni± iż ksi±żęta s± i jacy by byli
zadowaleni mieć lud na tacy, pod ich wolę poddany/. Demokracja która
ich prawa chroni się nie podoba, chc± bata, pana, któremu pod dyktando
będ± naskakiwali, media tylko rydzyka puszczać i msze-nienawi¶ci w TV.
Typowa mentalno¶ć niewolnika, który wyje bo pana i bata mu zabrakło.. A
w grecji kto wolno¶ci wytrzymać nie potrafił, to się w niewole
sprzedawał i trzeba im znaleĽć jaki¶ kraj z niewolnictwem i niech się
sprzedaj±, a nie z całej Polski tu niewolnik chce narzucić swoj±
mentalno¶ć, wylizywania dupy dzieciojeb±.

HOMOSEKSUALIZM - zaburzenie, anomalia rozwojowa, nabyta dewiacja psychiczna.