HOMOSEKSUALIZM - zaburzenie, anomalia rozwojowa, nabyta dewiacja psychiczna.

Data: 2013-01-27 22:55:34
Autor: Marek Czaplicki
Antenka pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela 27 styczeń 2013 22:28:

HOMOSEKSUALIZM - zaburzenie, anomalia rozwojowa, nabyta dewiacja
psychiczna.

http://pl.gloria.tv/?media=391125

Antenka

A co ten słownik gada o zaprzeczeniu własnej seksualności dla profitów typu władza, pieniądze, przywileje. Jest chyba takie pojęcie? :)

Data: 2013-01-27 22:15:50
Autor: glob
On 27 Sty, 22:55, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

A co ten słownik gada o zaprzeczeniu własnej seksualności dla profitów typu
władza, pieniądze, przywileje. Jest chyba takie pojęcie? :)

Najnowsze badania psychologiczne potwierdzają korelacje między
homofobią a pedofilią .
 Czyli ci co najwięcej wyją przeciw homo wpadają na zboczenia
pedofilne.
 Natura się mści, kto żyje wbrew naturze ten choruje.
Tak więc sprzeciw do homo, które jest częścią natury/bo natura sama
likwiduje błędy/ jest występowaniem przeciw naturze, dlatego najpierw
pacjent dostaje nerwicowej homofobii, a następnie zaburzony zostaje
umysł emocjonalno-seksualny i masz pedofila czyli KLER, ciężkiego
zboczeńca.

 Co jest jeszcze bardziej zabawne, to im bardziej homków się
prześladuje, tym więcej ich się rodzi/ to też zbadali/.
 Bez homków hetero zginie bo natura do utrzymania gatunku potrzebuje
różnorodności gatunkowej, dlatego im więcej -precz homo- tym więcej
homków, a jak jeszcze mu nie dość, to mu natura pomiesza zmysły.

Data: 2013-01-28 08:40:22
Autor: Marek Czaplicki
glob pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 28 styczeń 2013 07:15:

 Co jest jeszcze bardziej zabawne, to im bardziej homków się
prześladuje, tym więcej ich się rodzi/ to też zbadali/.

Z tym można by polemizować. Im bardziej się homków prześladuje tym jest ich więcej? To może być wynikiem tego, że "prześladowanie ostre" zakłada, że będzie kogo prześladować. Więc społeczność nastawiona wrogo do homoseksualistów, tworzy przywódców którzy mianem homków określają kogo popadnie, kto im się nie podoba, może  z innych względów i masz "zwiększenie" się ilości homoseksualistów. To podobnie jak z Semitami. W Polsce jakoś nie występują masowo, ale antysemityzm u niektórych przedstawicieli polonica sapiens, że ho hoo.... . I wtedy według wspomnianego gatunku masowość występowania "wrogów", zatrważająca. :)

Data: 2013-01-28 07:04:32
Autor: glob
On 28 Sty, 08:40, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

przedstawicieli polonica sapiens, że ho hoo.... . I wtedy według
wspomnianego gatunku masowość występowania "wrogów", zatrważająca. :)

Nie, robili badania/opis z płeć mózgu/ że gdy niemcy podczas wojny
eksterminowali homków w obozach koncentracyjnych, natychmiast rodziło
się ich więcej. Po wojnie narodziło się najwięcej, jakby natura sama
regulowała równowagę w gatunku.
 Robiona też eksperymenty na myszach i wysoki poziom hormonu stresu u
samic, powodował że samice w dużej ilości rodziły myszy homo.
 To się zgadza z tym że homo w historii przyczyniali się do
rozładowywania napięć między plemionami, pełnili role pokojowych
strażników stada.
Jak wzrasta ksenofobia, nienawiść, agresja, natura pilnuje abyśmy
siebie nawzajem nie wytłukli do nogi, więc tworzy wentyl
bezpieczeństwa.

Data: 2013-01-28 15:52:30
Autor: andal
On Mon, 28 Jan 2013 07:04:32 -0800, glob wrote:

[...]
 Robiona teĹź eksperymenty na myszach i wysoki poziom hormonu stresu u
samic, powodował że samice w dużej ilości rodziły myszy homo.
 To się zgadza z tym Ĺźe homo w historii przyczyniali się do
rozładowywania napięć między plemionami, pełnili role pokojowych
straĹźnikĂłw stada.
Jak wzrasta ksenofobia, nienawiść, agresja, natura pilnuje abyśmy siebie
nawzajem nie wytłukli do nogi, więc tworzy wentyl bezpieczeństwa.

podaj autorow i tytuly tych prac naukowych

Data: 2013-01-28 08:52:53
Autor: glob
On 28 Sty, 16:52, andal <an...@andal.fake.com> wrote:
> [...]
> nawzajem nie wytłukli do nogi, więc tworzy wentyl bezpieczeństwa.

podaj autorow i tytuly tych prac naukowych

Masz podane książka "Płeć mózgu"

Data: 2013-01-28 17:11:03
Autor: andal
On Mon, 28 Jan 2013 08:52:53 -0800, glob wrote:

podaj autorow i tytuly tych prac naukowych

Masz podane książka "Płeć mózgu"

pytanie bylo o prace naukowe a nie ksiazke gdzie sie na nie powoluja

masz te ksiazke ? wypisz te prace naukowe

jestem ciekaw opinii naukowcow a nie autorow jakies ksiazki popularno-
naukowej bo ci naukowcami byc nie musza, im wiecej sensancji tym lepsza kasa ?

Data: 2013-01-28 09:23:14
Autor: glob
On 28 Sty, 18:11, andal <an...@andal.fake.com> wrote:

> [...]

jestem ciekaw opinii naukowcow a nie autorow jakies ksiazki popularno-
naukowej bo ci naukowcami byc nie musza, im wiecej sensancji tym lepsza

Ta książka debilu zawiera wszechstronne badania naukowe na ten temat.

Data: 2013-01-28 10:06:17
Autor: glob
On 28 Sty, 18:23, glob <robert.pawlows...@gmail.com> wrote:

> [...]

> kasa ?

Ta książka debilu zawiera wszechstronne badania naukowe na ten temat.

Wiadomo, że wysoki poziom stresu u matki obniża poziom hormonu
męskiego w jej macicy. Eksperymenty wykazały, że jeśli ciężarne samice
szczura poddaje się poważnemu stresowi, ich potomstwo płci męskiej
odczuwa pociąg do innych samców__że w gruncie rzeczy takie szczury są
homoseksualistami, najwidoczniej w rezultacie stresu, któremu poddane
zostały ich matki. Ta wiadomość zaintrygowała Dornera. Nie mógł on, co
zrozumiełe, zapełnić laboratorium kobietami ciężarnymi i poddawać ich
silnemu stresowi, ale mógł przeanalizować wyniki z laboratorium
historii. Przyjrzał się okresowi drugiej wojny światowej, kiedy to jak
można przyjąć mieszkańcy jego kraju żyli w trudniejszych niż zwykle
warunkach. Dorner stwierdził, że pośród około ośmiuset przebadanych
homoseksualnych mężczyzn znacząco więcej urodziło się w pełnym napięć
okresie wojny i w trudnych pierwszych powojennych latach niż w latach
przedwojennych i późniejszym okresie powojennym. Najwyższa liczba
urodzeń odpowiadała ostatnim miesiącom wojny. Dwie trzecie spośród
tych ośmiuset homoseksualnych mężczyzn i ich matek opowiadało o
przeżyciu przez matkę silnego lub umiarkowanego stresu w okresie ciąży
w efekcie takich czynników, jak utrata bliskiej osoby, bombardowanie,
gwałt, poważny niepokój. Z drugiej zaś strony matka żadnego z
heteroseksualnych mężczyzn stanowiących próbkę kontrolną nie padła w
okresie ciąży ofiarą silnego stresu, a tylko 10% podlegało stresowi
umiarkowanemu. Nasze nowe rozumienie biologii płci rodzi istotne
pytanie o nasz stosunek do homoseksualistów i do ich leczenia. Skoro u
źródła tego zjawiska leży biologia czy też natura to jak można
potępiać homoseksualizm jako bardziej " nienaturalny " niż, powiedzmy
leworęczność? Czy kliniczne korygowanie tego zespołu objawów jest aż
tak odległe od groteskowych nadużyć lekarzy w Trzeciej Rzeszy, które
zdeprecjonowały medycynę w pogoni za czystością rasową prowokując
jednocześnie, jak na ironię, w czasie wojny te właśnie warunki, które
sprzyjają powstawaniu homoseksualizmu? W końcu zasadniczy problem,
przed którym stoją homoseksualiści, nie przez nich został stworzony,
tylko przez nas heteroseksualistów. Wyrasta on z naszej nietolerancji
wobec niezgodności ich tożsamości płuciowej i zachowań seksualnych z
tym, co my deklarujemy jako normalne (ale nawet ta nietolerancja może
mieć swoje źródła w biologii jako element zachowań agresywnych wobec
outsiderów ) Z pewnością nadeszła pora na zawieszenie broni w walce
pomiędzy tymi, którzy dążą do wyjaśnienia biologicznego zachowań
ludzkich, a tymi, którzy poszukują dla nich wyjaśnień
psychologicznych. Warunki takiego traktatu zaproponowane zostały
dziesiątki lat temu, kiedy pewien psycholog napisał do swoich kolegów,
że powinni " mieć to na uwadze, iż przyjdzie taki dzień, kiedy
wszystkie nasze prowizoryczne sformułowania trzeba będzie oprzeć na
podstawie organicznej(...). Zapewne okaże się wówczas, że to specjalne
substancje i procesy chemiczne mają wpływ na seksualność(...).
Psychologiem tym był Zygmunt Freud. A " taki dzień " z pewnością już
zaświtał. Cytat z książki Płeć Mózgu.

Data: 2013-01-28 18:22:56
Autor: andal
On Mon, 28 Jan 2013 10:06:17 -0800, glob wrote:

Psychologiem tym był Zygmunt Freud. A " taki dzień " z pewnością już
zaświtał. Cytat z książki Płeć Mózgu.

wsadz se w buty tego parcha razem z jego kolegami

Data: 2013-01-28 12:41:09
Autor: glob
On 28 Sty, 19:22, andal <an...@andal.fake.com> wrote:
On Mon, 28 Jan 2013 10:06:17 -0800, glob wrote:
> Psychologiem tym był Zygmunt Freud. A " taki dzień " z pewnością już
> zaświtał. Cytat z książki Płeć Mózgu.

wsadz se w buty tego parcha razem z jego kolegami

A może takim jak ty trzeba pysk ostro przeorać żeby zrozumieli że
Polska to nie buraczany chlew .? Bo buraczki coś z tymi wykrzywionanym
ryjami nienawiścią aż proszą się o bata na pysk.

Data: 2013-01-28 20:53:48
Autor: andal
On Mon, 28 Jan 2013 12:41:09 -0800, glob wrote:

> [...]

to nie buraczany chlew .? Bo buraczki coś z tymi wykrzywionanym ryjami
nienawiścią aż proszą się o bata na pysk.

skocz mi hujku obsrany

Data: 2013-01-28 13:14:42
Autor: glob
On 28 Sty, 21:53, andal <an...@andal.fake.com> wrote:

> [...]
> to nie buraczany chlew .? Bo buraczki coś z tymi wykrzywionanym ryjami
> nienawiścią aż proszą się o bata na pysk.

Skoczymy, bo zaburzone buractwo rozpierdalania w PL się doczeka. Nie
będzie Polska wychodkiem europy bo jakiś śwniopas drze się z
nienawiści.

Data: 2013-01-29 12:33:28
Autor: Trybun
W dniu 2013-01-28 19:22, andal pisze:
On Mon, 28 Jan 2013 10:06:17 -0800, glob wrote:

Psychologiem tym był Zygmunt Freud. A " taki dzień " z pewnością już
zaświtał. Cytat z książki Płeć Mózgu.

wsadz se w buty tego parcha razem z jego kolegami

No no, piękny argument na konkrety. Czy w ogóle masz jakieś swoje argumenty poza zwykłym chciejstwem?

Data: 2013-01-28 18:20:06
Autor: andal
On Mon, 28 Jan 2013 09:23:14 -0800, glob wrote:

> [...]

kasa ?

Ta książka debilu zawiera wszechstronne badania naukowe na ten temat.

nie klam, naucz sie czytac ze zrozumieniem i porzuc ssanie kutasa bo ci sperma szkodzi

http://www.empik.com/plec-mozgu-anne-moir-david-jessel,2292923,ksiazka-p

Autorzy tej głośnej w świecie anglosaskim książki, powołując się na wyniki najnowszych badań, dochodzą do wniosku, że różnice między kobietą a mężczyzną w postrzeganiu świata, w ekspresji uczuć, w uzdolnieniach i umiejętnościach wynikają przede wszystkim z biologii mózgu. Hormony płciowe wywierają wpływ na kształtowanie mózgu w rozwoju płodowym i to właśnie (a nie uwarunkowania historyczne i społeczne) jest powodem podstawowych różnic między ludźmi. Książka, miejscami kontrowersyjna i sensacyjna, prowokuje i skłania do refleksji nad wciąż żywym problemem płci.

Data: 2013-01-29 10:03:44
Autor: Antenka
On 28 Sty, 17:52, glob <robert.pawlows...@gmail.com> wrote:

> podaj autorow i tytuly tych prac naukowych

Masz podane książka "Płeć mózgu"

A co to za bazgroły? Napisane pod dyktando lobby homoseksualnego heee?
Nie ma poparcia w żadnych racjonalnych, naukowych badaniach teza,
jakoby homosiostwo było zboczeniem
wrodzonym. Innymi słowy,  nie mam żadnych racjonalnych dowodów, by z
tym dziwactwem miały coś wspolnego geny.
Przyczyna j.w., czyli "Homoseksualizm to zaburzenie, anomalia
rozwojowa, nabyta dewiacja psychiczna".
I to jest jedyne, ostateczne i prawdziwe wyjaśnienie tej dewiacji.

Antenka

Data: 2013-01-29 16:02:16
Autor: glob
On 29 Sty, 19:03, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

> [...]

rozwojowa, nabyta dewiacja psychiczna".
I to jest jedyne, ostateczne i prawdziwe wyjaśnienie tej dewiacji.

Oprócz homofobi widać że cierpisz jeszcze na skrajny debilizm, bo
wystarczy w wiki zajrzeć,  że nauka wykłucza homo jako zboczenie, a
homofobów się leczy i to każdy psycholog i psychiatra w polsce czy na
zachodzie.

Data: 2013-01-29 09:53:12
Autor: Antenka
On 28 Sty, 16:04, glob <robert.pawlows...@gmail.com> wrote:

> [...]

Jak wzrasta ksenofobia, nienawiść, agresja, natura pilnuje abyśmy
siebie nawzajem nie wytłukli do nogi, więc tworzy wentyl

Może ciebie poddać badaniom?

Antenka

Data: 2013-01-29 15:58:56
Autor: glob
On 29 Sty, 18:53, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

> [...]
> Jak wzrasta ksenofobia, nienawiść, agresja, natura pilnuje abyśmy
> siebie nawzajem nie wytłukli do nogi, więc tworzy wentyl

Leczą homofobów .

Data: 2013-01-28 13:15:13
Autor: Andy Niwinski

"Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:ke5a1e$1mh$1node1.news.atman.pl...
[...]

Dżisas, chłopie, z ciężkim przykładem Obojnactus Antenismus dyskutujesz?

Data: 2013-01-29 09:51:52
Autor: Antenka
On 28 Sty, 07:15, glob <robert.pawlows...@gmail.com> wrote:

> [...]

różnorodności gatunkowej, dlatego im więcej -precz homo- tym więcej
homków, a jak jeszcze mu nie dość, to mu natura pomiesza zmysły.

Masz pierdzielca.

Antenka

Data: 2013-01-29 13:13:14
Autor:
HOMOSEKSUALIZM - zaburzenie, anomalia rozwojowa, nabyta dewiacja psychiczna.

Najnowsze badania psychologiczne potwierdzają korelacje między
homofobią a pedofilią .

zrodla

[...]

Jakie badania mówią o tym, że wśród księży częściej występuje pedofilia niż wśród nieksięży ? Poza tym nie da się tu dowieźć związku przyczynowo skutkowego. Jeśli nawet w klerze jest wielu pedofili to nie wiadomo by było czy to bycie księdzem by powodowało jak twierdzisz homofobię czy to, że w tym gronie jest możliwość realizacji swojej dewiacji powoduje nadliczbowość dewiantów w tym gronie. Poza tym co to jest homofobia ? To jakaś wymyślona choroba - w rzeczywistości jej nie ma. To taki młotek na myślących inaczej. Ja się boję latać, ale lubię samoloty, podziwiam je, fascynują mnie. To mam fobię przed lataniem czy nie ?

Homoseksualizm jest naturalny ? Jaki gen go powoduje i jaką naturalną metodą jest rozpowszechniany ?

p.

Data: 2013-01-29 15:57:49
Autor: glob
On 29 Sty, 13:13, <kulturalnydyskut...@wp.pl> wrote:
>Najnowsze badania psychologiczne potwierdzają korelacje między
>homofobią a pedofilią .

zrodla

> [...]

fobię przed lataniem czy nie ?

Homoseksualizm jest naturalny ? Jaki gen go powoduje i jaką naturalną metodą

To sobie wpisz młotku homofobia, co to jest w google i do czego
prowadzi-ja dodam , że obecnie psychiatria zmienia status homofobi na
chorobę psychiczną, ze względu że prowadzi do ludobójstwa.

HOMOSEKSUALIZM - zaburzenie, anomalia rozwojowa, nabyta dewiacja psychiczna.