HONDA CBR 600f3- problem z dowodem

Data: 2015-01-12 07:37:20
Autor: merfCBR
HONDA CBR 600f3- problem z dowodem
Witam !
W sierpniu minionego roku zakupiłem uszkodzon± Honde Cbr 600 f3.Jest to moja pierwsza przygoda z motorem o tej pojemno¶ci.Motor miał wypadek w kwietniu 2014 roku i od tego momentu aż do dnia dzisiejszego nie przejechał ani kilometra, baa ani razu nie był odpalany.Do samego remontu będe miał osobne pytania,natomiast mam kilka innych,odnosz±cych się raczej do samych papierów.W momencie wypadku zabrany został dowód rejestracyjny pojazdu.Zapewne leży teraz w wydziale komunikacji, w którym maszyna była rejestrowana.Nie mam natomiast papieru wydanego przez policję,który upoważnia do odbioru dowodu.Wstyd się przyznawać ale najprawdopodobniej gdzie¶ go zgubiłem:)Mam umowę kupna-sprzedaży,kartę pojazdu oraz jeszcze przez miesi±c ważne OC.
Czy w takim razie muszę płacić OC skoro policja dokonała konfiskaty?Jakie powinienem podj±ć ruchy w kierunku odzyskania dowodu rejestracyjnego?  Proszę o pomoc w mojej pokręconej sprawie.Pozdrawiam :)

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2015-01-12 08:50:43
Autor: Kuczu
W dniu 2015-01-12 o 08:37, merfCBR pisze:

Czy w takim razie muszę płacić OC skoro policja dokonała
konfiskaty?

Oczywiscie ze musisz. Musi byc ciaglosc OC, inaczej zaplacisz Funduszowi Gwarancyjnego dosyc wysoka kare.

Jakie powinienem podjąć ruchy w kierunku odzyskania dowodu
rejestracyjnego?

Zadnych. Dostaniesz nowy dowod w momencie przerejestrowywania. WK bedzie jednak chcial aktualne badania techniczne.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C

Data: 2015-01-12 11:14:03
Autor: merfCBR
HONDA CBR 600f3- problem z dowodem
To znaczy że sam urz±d nie nalicza żadnych odsetek,z racji przechowywania tego dokumentu? --
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2015-01-12 11:15:27
Autor: MrG
Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:

>Jakie powinienem podjąć ruchy w kierunku odzyskania dowodu rejestracyjnego?

Zadnych. Dostaniesz nowy dowod w momencie przerejestrowywania. WK bedzie
jednak chcial aktualne badania techniczne.

WK nie chce starego dow rejestracyjnego przy rejestracji pojazdu z drugiej
ręki? Bo juz nie pamietam.

Z reszta po zatrzymaniu dow Rej jest odsyłany do właściwego wk.

--
NC700XD

Data: 2015-01-12 11:45:27
Autor: merfCBR
HONDA CBR 600f3- problem z dowodem
Stary dowód został skonfiskowany przez policje, w chwili wypadku w kwietniu 2014.Ja dostałem papier (od poprzedniego wła¶ciciela)na mocy którego mógłbym go odebrać, jednak gdzie¶ mi zagin±ł :(

Jakie kroki mam podj±ć by odzyskać ten dowód bez tego papieru?Wiem że dowód jest potrzebny PZU by móc przedłóżyć OC, ponieważ za miesi±c mi się kończy termin, a nie chce wyłapać kary..

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2015-01-12 13:13:17
Autor: Kuczu
W dniu 2015-01-12 o 12:45, merfCBR pisze:
Stary dowód został skonfiskowany przez policje, w chwili wypadku w
kwietniu 2014.Ja dostałem papier (od poprzedniego właściciela)na mocy
którego mógłbym go odebrać, jednak gdzieś mi zaginął :(

Nie odzyskasz dowodu zabranego po wypadku bez aktualnego badania technicznego.

Jakie kroki mam podjąć by odzyskać ten dowód bez tego papieru?Wiem że
dowód jest potrzebny PZU by móc przedłóżyć OC, ponieważ za miesiąc mi
się kończy termin, a nie chce wyłapać kary..

Dostaniesz polise na podstawie umowy K-S i ksiazki pojazdu.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
HParley Davidson FXR-C

Data: 2015-01-13 22:54:20
Autor: AZ
On 2015-01-12, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:
[...]

No na szczescie nie jest to 3200 jak w przypadku samochodow. Dla motocykli
jest to 580 PLN za brak OC powyzej dwoch tygodni. W ogole ten UFG to fajna
sprawa - przyslali pisemko ze wg. ich bazy danych nie mialem OC i prosza o przeslanie/przefaksowanie polis pokrywajacych caly 2013 rok, na pytanie
o podstawe prawna kazaca mi latac po ubezpieczealniach za potwierdzeniami
mania OC pani odpowiedziala, ze nie ma takowej i latac nie musze. Po prostu
wystawia kare.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2015-01-15 16:39:43
Autor: merfCBR
HONDA CBR 600f3- problem z dowodem
Okej, czy w takim razie mogę dostać karę za brak rejestracji motocykla ?Kupiłem go w sierpniu 2014. Dowód od prawie pół roku leży w wydziale komunikacji,  a ja nie mam ¶wistka ani przegl±du moto, by go odebrać. .? Od czego powinienem zacz±ć by zarejestrować motor na mnie ?

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2015-01-15 16:50:42
Autor: masti
merfCBR wrote:

[...]

od zawiezienia, bo formalnie pojechać nie możesz, moto na przegl±d
techniczny. potem z kwitkiem do WK i już

--
BMW R1100GS '94
mst <at> gazeta <.> pl

HONDA CBR 600f3- problem z dowodem