Data: 2012-06-25 05:17:27 | |
Autor: doktorski | |
HONDA CBR 954 HTEV Eliminator | |
W dniu poniedziałek, 25 czerwca 2012 11:19:43 UTC+2 użytkownik maciek.....@gmail.com napisał:
WitamMoze najpierw napisz co chcesz osiagnac i jaka aktualnie masz sytuacje. Silnik zaworu jest czy nie ma? Zawor chcesz wywalic czy zostawic? Ogolnie w Hondzie nie da sie odlaczyc silnika od wiazki bez swiecenia sie kontrolki FI. Jesli chcesz wywalic zawor to tylko zawor. I linki. Silnik zostaje na motocyklu i jest podlaczony do wiazki. pzdr, dr 14/525/400 |
|
Data: 2012-06-25 07:30:44 | |
Autor: maciek.oleksiak | |
HONDA CBR 954 HTEV Eliminator | |
Ja juz swoj zawor wybebeszylem. Tzn odlaczylem linki, zabezpieczylem je a obudowe zaworu zaslepilem.
Czyli jest to teraz pusta komora. Wszystko jest OK ale mam nowy wydech i chce zamapowac PCIII a nie chce tego robic z taka partyzantka w srodku ukladu. Dlatego chce kupic lub dorobic element ktorym zastapie caly HTEV i dzieki temu spaliny beda prowadzone oddzielnie z kazdego cylindra az do tlumika. Wypruty HTEV na pewno nie pozwala na odpowiednie odprowadzenie gazow plus robi troche wibracji a ja chcialbym zeby to bylo porzadnie, tym bardziej ze mam zamiar dac sprzet na dyno a jak juz mam placic za mape to chce zeby bylo idealnie. Mam nadzieje ze cos podpowiecie. |
|