HONDA CBX 1100

Data: 2011-01-11 09:25:18
Autor: lucek
HONDA CBX 1100
Czy ktoś może mi powiedzieć ile taki motocykl jest wart bo ma już 27
lat HONDA CBX 1100
6 cylindrów.

Data: 2011-01-11 18:45:43
Autor: Norbi
HONDA CBX 1100
W dniu 2011-01-11 18:25, lucek pisze:
Czy ktoś może mi powiedzieć ile taki motocykl jest wart bo ma już 27
lat HONDA CBX 1100
6 cylindrów.

Chcesz sprzedac czy kupic ?

Norbi
BLACK XX'03

Data: 2011-01-11 09:49:43
Autor: lucek
HONDA CBX 1100
On 11 Sty, 18:45, Norbi <norbi...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-01-11 18:25, lucek pisze:

> Czy kto mo e mi powiedzie ile taki motocykl jest wart bo ma ju 27
> lat HONDA CBX 1100
> 6 cylindr w.

Chcesz sprzedac czy kupic ?

Norbi
BLACK XX'03

sprzedać chce. model cb1

Data: 2011-01-11 19:07:47
Autor: zefir
HONDA CBX 1100
W dniu 11.01.2011 18:25, lucek pisze:
Czy ktoś może mi powiedzieć ile taki motocykl jest wart bo ma już 27
lat HONDA CBX 1100
6 cylindrów.

pierszy!

dam dyche.

--
pzdr.
zefir

Data: 2011-01-11 19:23:47
Autor: Kuczu
HONDA CBX 1100
W dniu 2011-01-11 18:25, lucek pisze:
Czy ktoś może mi powiedzieć ile taki motocykl jest wart bo ma już 27
lat HONDA CBX 1100
6 cylindrĂłw.

A nie CBX 1000 ? Zreszta rocznik 84 to juz pozny jest wiec i cena nizsza. Dam dyche + 1 pln.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2011-01-11 23:55:14
Autor: erg
HONDA CBX 1100

Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomości news:igi77j$hu8$1news.onet.pl...
[...]

Mialem kiedys takie moto, ale moj byl na pewno CBX1000 (wersja z owiewka 0 chyba to sie nazywalo FII ? ).
Juz wtedy byl mocno wymeczonym sprzetem, ale to kultowe moto. I ten dzwiek: 6 w rzedzie...

erg

Data: 2011-01-12 22:29:33
Autor: Tytus
HONDA CBX 1100
Siemka

***"erg"
 I ten dzwiek: 6 w rzedzie...

No jak w VW LT albo w VolVo...

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2011-01-12 23:25:50
Autor: Arni
HONDA CBX 1100
Tytus pisze:
Siemka

***"erg"
I ten dzwiek: 6 w rzedzie...

No jak w VW LT albo w VolVo...

a to diesel był? Paczpan człowiek cale zycie sie uczy

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2011-01-14 11:15:39
Autor: erg
HONDA CBX 1100

Użytkownik "Arni" <arni@no.spam.pl> napisał w wiadomości news:igl9m0$eu4$1inews.gazeta.pl...
Tytus pisze:
Siemka

***"erg"
I ten dzwiek: 6 w rzedzie...

No jak w VW LT albo w VolVo...

a to diesel był? Paczpan człowiek cale zycie sie uczy

diesel. z kratkom.
erg

Data: 2011-01-12 00:43:43
Autor: Jarosław \"Yaroosh\" Łysiak
HONDA CBX 1100
W dniu 11.01.2011 19:23, Kuczu pisze:
[...]

A co tam, zaszaleję - dam 2 stówki, i flaszkę postawię.

--
Yaroosh
'85 CBX 650 E

Data: 2011-01-18 00:02:17
Autor: Tomek Wozniakowski
HONDA CBX 1100
   Czesc :)

W dniu 2011-01-11 19:23, Kuczu pisze:
[...]

No, jak 6 garow, to zdecydowanie 1000. Jak ladne, to ladne cacko :)

--
   Pozdrawiam :)
     Tomek

Data: 2011-01-12 08:42:55
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
HONDA CBX 1100
lucek napisał(a):
6 cylindrów.

Nikt tego nie kupi bo zaden serwis nie ma do tego wakuometrow.
Oddaj na zlom.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2011-01-12 10:26:38
Autor: de Fresz
HONDA CBX 1100
On 2011-01-12 08:42:55 +0100, Kamil Nowak 'Amil' <tu_nick@riders.pl> said:

Nikt tego nie kupi bo zaden serwis nie ma do tego wakuometrow.

A przecież nie da się zrobić synchro na raty.

Oddaj na zlom.

Tylko najpierw podaj adres złomowiska.

de Fresz

Data: 2011-01-18 09:25:49
Autor: Magic
HONDA CBX 1100
W dniu 2011-01-11 18:25, lucek pisze:
Czy ktoś może mi powiedzieć ile taki motocykl jest wart bo ma już 27
lat HONDA CBX 1100
6 cylindrĂłw.

To zależy w jakim stanie. Poszperaj ne eBayu, interesowałem się tym swego czasu i najładniejsze sensowne (czyt. niezmęczone, ale nie kolekcjonerskie) egzemplarze chodziły po ok $5k.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.

HONDA CBX 1100