HOP SZTOS TUSKA

Data: 2014-03-21 17:41:53
Autor: MarkWoydak
HOP SZTOS TUSKA
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:lghg62$l59$1mx1.internetia.pl...
Ohyda politycznej prostytucji-korupcji, w PO, zatacza coraz większe kręgi. Substytutem faszystowsko-komunistycznej demokracji są "demokratyczne" standardy obowiązujące w PO i PiS.

Czym trzeba sie nawalić by pieprzyć takie brednie? Ile ci za to płacą?

MW

Data: 2014-03-21 18:15:21
Autor: boukun
HOP SZTOS TUSKA
Użytkownik "MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości news:lghren$bh$13news.albasani.net...
[...]

Szkoda na takich ludzi jak ty czasu.

boukun

Data: 2014-03-22 07:22:45
Autor: MarkWoydak
HOP SZTOS TUSKA

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:lght05$fu$1mx1.internetia.pl...
[...]

Jak widzisz tylko jan ci jeszcze odpowiadam, pozostali zlewają cię więc doceń to, że chce mi się z tobą gadać dziadek!

MW

Data: 2014-03-22 16:16:31
Autor: boukun
HOP SZTOS TUSKA
Użytkownik "MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości news:lgjbda$n00$3news.albasani.net...

[...]

Nie jest to prawdą, to raz, a dwa, że ty tylko spamujesz każdą moją wypowiedź...
Inteligentni ludzie czytają mądre teksty w i w ciszy wyciągają własne wnioski i analizy...

boukun

Data: 2014-03-22 05:48:51
Autor: stevep
HOP SZTOS TUSKA

[...]