HP 210 MINI aktywacja GPS

Data: 2010-11-09 13:55:32
Autor: news..pl
HP 210 MINI aktywacja GPS
Witam
Najpierw go nie było :) potem doczytałem że ma być i zaktualizowalem HP connection manager i GPS się pojawił, po wyłączeniu komputera i restarcie zniknął.
Zaktualizowalem sterowniki Gobi 2000 i znowu się pojawił w managerze, ale niestety dla odmiany nie był widoczny w programach.
Grzebałem w rejestrach i pojawiał się i znikał a teraz klapa, programy go nie znajdują choć jako urządzenie figuruje i podobno działa poprawnie.
Windows 7 w wersji starter, jeśli komuś się udało byłbym wdzięczny za rady.
Piotr

HP 210 MINI aktywacja GPS