HP 6730b, wifi + bt razem

Data: 2010-04-29 23:49:33
Autor: Przemek
HP 6730b, wifi + bt razem
Zaraz mnie szlag trafi z tym chromolonym urzadzeniem.
Ma to to dotykowy pasek do sterowania, miedzy innymi do wlaczania BT i WiFi.
Problem w tym, ze jak wlacza WiFi to wylacza BT i odwrotnie. Instalacja Wireless Assistanta pomogla tyle, ze widze, ze jak wlaczam WiFi to disabluje BT i odwrotnie.
Wylaczanie jednego w BIOS, wylaczanie z panela drugiego, a potem próba wlaczenia obu przyciskiem nie pomogla. Isnalacja najnowszych sterowników do tego cholernego panela tez nie.
Czy ma ktos pomysl jak zmusic oba urzadzenia do pracy na raz?
Tu gdzie teraz jestem mam siec po WiFi i mysz na BT, uzywanie obu rzeczy widac to zbytek :/
Przem

Data: 2010-04-30 15:31:24
Autor: Robson
HP 6730b, wifi + bt razem
Tu gdzie teraz jestem mam siec po WiFi i mysz na BT, uzywanie obu rzeczy
widac to zbytek :/
Przem

A ja moge tylko wlaczyc i wylaczyc wifi i bt razem, nie mozna korzystac tylko z jednego a drugie wylaczyc ;)

HP 6730b, wifi + bt razem