HP Compaq dc7900 Small Form Factor i pełnowymiarowa grafika

Data: 2015-09-25 18:45:49
Autor: PeJot
HP Compaq dc7900 Small Form Factor i pełnowymiarowa grafika
Czołem. Co sądzicie o takim pomyśle, by do obudowy SFF ( jak w topiku ), obecnie z przeszczepionym Core 2 Quad Q8200 upchać pełnowymiarową grafikę PCI-E ?  Karty Low Profile są stosunkowo drogie, np. nowy Radeon HD5450 kosztuje ponad stówę. Kartę trzeba by zamocować poziomo nad płytą główną, i podłączyć do slotu przy użyciu PCI-E Risera. Byle by 240 watowy zasilacz uciągnął. PCI-E w wersji 1.1, więc nie oczekuję cudów, ale czegoś mocniejszego od wbudowanej Intel Graphics Media Accelerator 4500.

BTW: specyfikacja tego PC przewiduje m.in. kartę NVIDIA Quadro NVS 290 256MB i tego jest trochę na Alledrogo w cenie do 50 złotych. Warto toto kupić do obróbki prostej grafiki ?

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

HP Compaq dc7900 Small Form Factor i pełnowymiarowa grafika