HP DeskJet 2130 Kupić? Nie kupić?

Data: 2017-05-02 13:41:52
Autor: Chris
HP DeskJet 2130 Kupić? Nie kupić?
W dniu 30.04.2017 o 12:43, z pisze:
W zasadzie potrzebuję prosty tani skaner ale kilka wydruków kolorowych

A może Canon ?
Przykład:
http://allegro.pl/drukarka-skaner-kopiarka-canon-mg3250-fv-i5246111168.html

Drukuję sporadycznie, tusze starcz± mi na jaki¶ rok/dwa, tusze zintegrowane z głowic± (czarny + kolor) zaleta taka że nawet jak by zaschły to wystarczy przetrzeć głowicę choć od jaki¶ 10 lat używania Canona nie zdarzyło mi się to nigdy.
Na plus WiFi więc możesz postawić w dowolnym miejscu a nie tylko obok kompa.

--
www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl
SprawdĽ VIN, wyposażenie, przebieg, historię pojazdu.

HP DeskJet 2130 Kupić? Nie kupić?