HP DeskJet D1660 po wydrukowaniu pliku PDF przestała drukować

Data: 2018-04-07 21:09:44
Autor: The Ghost
HP DeskJet D1660 po wydrukowaniu pliku PDF przestała drukować
Witam!

Otóż problem jest następujący:

Drukarka HP DeskJet D1660 działała sobie na komputerze z Win XP wpiętym do sieci i czasem zdarzało się, że korzystał z niej przez sieć inny. Ogólnie poza tym, że kartridże dość drogie i była dość hałaśliwa nie było z nią w sumie problemu.

Raz zdarzyło się, że chciałem wydrukować plik PDF (w załączniku). Plik wydrukował się tak jak na załączonym obrazku (jakieś dziwne linie na dole przy polu podpis). Po jego wydrukowaniu drukarka przestała drukować. Cały czas po włączeniu miga lampka zasilania i nic się nie dzieje. Można ją włączyć/wyłączyć. Wózek po otwarciu klapy normalnie wysuwa kartridże. Zmiana kartridży nie pomaga. Przed zdarzeniem drukowała normalnie (nie było żadnych oznak np. kończącego się tuszu).

Dzień później podłączyłem ją znów do sieci (do prądu). Wyjąłem z tyłu wtyk USB, wyłączyłem i włączyłem i... znów zaczęła normalnie drukować. Wydrukowałem plik *.DOC - bez zarzutu. Potem z ciekawości znów ów feralny PDF... i znów to samo. Co gorsza sterownik drukarki działa, ale w programie do obsługi HP nie widać nic poza czarnym ekranem

Obecnie drukarka zachowuje się tak:
https://www.youtube.com/watch?v=b1ama-2tvt0

Styki na kartridżach wydają się być ok. Podłączenie drukarki też (czyszczenie prowadnicy papieru uruchamia się normalnie. Czyżby uwalony któryś kartridż? Wymiana na inny też nie pomaga. Czy plik PDF może uszkodzić drukarkę?

Czy ktoś wie, o co może chodzić? Tak jak wspomniałem nawet za bardzo nie mam możliwości sprawdzić z komputera co jej dolega, bo sterownik jest tak badziewny, że po uruchomieniu Centrum Obsługi HP nie wyświetla się nic poza czarnym okienkiem. Będę niezmiernie wdzięczny za pomoc

Pozdrawiam, M.

Data: 2018-04-07 22:47:25
Autor: JaNus
W dniu 2018-04-07 o 21:09, The Ghost pisze:
Czy plik PDF może uszkodzić drukarkę?

Pamięć już nie ta, ale coś mi się smętnie kojarzy, że ktoś-gdzieś-kiedyś
jakaś dyskusja o podobnym problemie była. Jakiś zestaw znaków
sterujących wyp***lał firmware w maszynie. Chałupnicze metody
rewitalizacji nic nie dawały, trzeba było wgrywać do drukarki soft od nowa.

Niestety, żadnymi słowami kluczowymi wujka Googla nie nakarmię, bo już
mi wszystkie uleciały z pamięci. Ale podobne problemy, prócz drukarek,
dotykają podobno też i innych urządzeń: wystarczy im zapodać jakiś
magiczny pasztet z kilku raptem znaków, i... padlina!

Data: 2018-04-08 01:25:53
Autor: Animka
[...]

Odinstaluj tę drukarkę oraz jej program i ponownie zainstaluj stosując się do poleceń przy instalacji.
Nie wiem czy masz program instalacyjny ze strony HP stosowny do tej drukarki.
Instaluj najpierw z zastosowaniem kabla USB.
Sprawdź w preferencjach jak sobie ustawiłeś drukowanie, papier itp.

https://support.hp.com/pl-pl/product/hp-deskjet-d1600-printer-series/3811065/model/3811074/drivers

--
animka

Data: 2018-04-08 02:27:12
Autor: Animka
W dniu 2018-04-08 o 01:25, Animka pisze:
[...]

https://allegro.pl/kategoria/zamienniki-do-hp-147690?string=Tusz%20zamiennik%20do%20HP%20DeskJet%20D1660&order=m&bmatch=ss-base-relevance-floki-5-nga-hcp-wp-ele-1-1-0328

Kadridże możesz sobie sam napełniać strzykawką. Do każdego koloru oddzielna strzykawka z igłą. Na Allegro kupisz buteleczki z tuszem.

--
animka

Data: 2018-04-08 11:41:47
Autor: Sebastian Biały
On 4/8/2018 1:25 AM, Animka wrote:
[...]

Zrobiłabyś karierę w dziale kontaktu z klientem dowolnej firmy. Masz wszystko co niezbędne i poszukiwane u kandydatów.

Data: 2018-04-08 15:29:12
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
HP DeskJet D1660 po wydrukowaniu pliku PDF przestała drukować
"The Ghost" wrote:

Drukarka HP DeskJet D1660

Taka żywana na Allegro za 27 złotych.

Nowa najtańsza Canona za 75 złotych w Carrefourze...

--
Eneuel

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2018-04-08 19:33:31
Autor: ToMasz
"The Ghost" wrote:

Drukarka HP DeskJet D1660

Taka żywana na Allegro za 27 złotych.

Nowa najtańsza Canona za 75 złotych w Carrefourze...

ważne ile taka czy inna drukarka w momencie zakupu tuszu
ToMasz

Data: 2018-04-08 19:49:03
Autor: Sebastian Biały
On 4/8/2018 7:33 PM, ToMasz wrote:
Drukarka HP DeskJet D1660
Taka żywana na Allegro za 27 złotych.
Nowa najtańsza Canona za 75 złotych w Carrefourze...
ważne ile taka czy inna drukarka w momencie zakupu tuszu

Nie lepiej kupić używany i naprawde stary [1] laser? Kosztuje grosze a wydruki kosztuja ułamki gorszy. Kolorowe też bywają za grosze.

[1] W starych maszynach napełnienie toneru < 30zł przy ręcznej robocie a w jednej z drukarek nie uzupełniałem toneru od 10 lat drukując kilka kartek co tydzień.

Data: 2018-04-08 20:18:37
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
HP DeskJet D1660 po wydrukowaniu pliku PDF przestaxYJhIGRydWtvd2HEhw=
ToMasz wrote in message:

ważne ile taka czy inna drukarka w momencie zakupu tuszu

Nowa Canona ma małe, startowe pojemniki. Bez obu naraz pojemników nie skanuje,  i nie drukuje nawet na
czarno.

Miałem podobną HP, która zachowywała się także dziwnie przy
 wydruku pewnego pliku (akurat związanego z jpk-vat) i zastąpiłem
 tę drukarkę drukarką Canona...

Ale ja straszliwie przepłaciłem-- dałem w Auchan stówę... [chlip,
 chlip...]

(z tą HP miałem także inne problemy)

-=-

Przytrafiła się mi wczoraj straszliwa rzecz  -- straciłem niemal wszystkie pieniądze na koncie
 telefonicznym! Jeden Grosz pozostał... Z tego
wszystkiego przyszłość widzę w pomarańczowych kolorach -- 100 zł i iles gigabajtów...

Dlaczego o tym piszę? -- bo forsę
straciłem nie dlatego, że ja zadzwoniłem,
ale dlatego że zadzwoniła przeglądarka...

Na dodatek coś zablokowało mi
mikrofon...

Po tym wszystkim zacząłem odbierać uprawnienia niektórym aplikacjom ...

-=-

Mój telefon został czymś zainfekowany włącza się samoistnie BT...

Pomaga włĄczenie BT...

--
Eneuel

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2018-04-10 01:19:47
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
HP DeskJet D1660 po wydrukowaniu pliku PDF przestała drukować

"Eneuel Leszek Ciszewski" padmdu$f4o$1@node2.news.atman.pl

Miałem podobną HP, która zachowywała się także dziwnie przy

HP DJ D1460 -- mam nadal; dostałem za freeko i trochę na niej drukowałem:

 - próba drukowania pewnego (stale tego samego) PDF
   blokuje drukarkę (na nic próby kasowania kolejki
   czy wyłączanie drukarki -- już nie pamiętam, jak
   sobie z tym poradziłem, ale sposób znalazłem)

 - pierwsza strona tego samego PDF ciemna, ładna,
   wyraźna, kolejna już blada, jakby brakowało
   atramentu (początkowo myślałem, że różnie
   ustawiam -- raz drukuję oszczędnie, raz nie,
   raz standardowo, innym razem roboczo... lub
   po prostu kończy się atrament, ale problem
   leży w innym miejscu...)

 - kolorowy tusz nie jest mile widziany (pomaga
   wyjęcie kartridża lub zaklejenie styków, bo
   drukarka potrafi drukować, mając tylko tusz
   czarny; Canon bez kolorowego nie chce ani
   drukować, ani nawet skanować i podaje
   kod błędu inny niż w manualach)

wydruku pewnego pliku (akurat związanego z jpk-vat)

Chyba bardzo długiego w poziomie.

i zastąpiłem tę drukarkę drukarką Canona...

Co mnie cieszy, bo Canon nie sprawia problemów,
ale smuci zarazem, bo przepłaciłem -- dałem za
drukarkę niemal stówę, a (jak już pisałem)
Carrefour sprzedawał za 75.

Ale ja straszliwie przepłaciłem-- dałem w Auchan stówę...
[chlip, chlip...]

(z tą HP miałem także inne problemy)

Cała masę problemów, ale podziwiam tę drukarkę -- ponoć
wydrukowała ponad 22 (dwadzieścia dwa) tysiące stron!

-=-

Canonem nie drukowałem zbyt wiele -- około 50 stron czarnego druku.
Nie wiem, na ile starczy atrament startowy, ale kilkanaście lat temu
na dolewkach wydrukowałem (oczywiście inną drukarką) co najmniej (tyle
naliczyłem) 8 (osiem) tysięcy stron.

W necie są filmy pokazujące przeróbkę CPMG2550S
w drukarkę z ciągłym zasilaniem atramentowym. ;)

Mnie nie zależy na masowym drukowaniu, ale na tanim. :)
Ryzę (w Auchan kupioną za dychę) zamierzam zużyć w rok,
lub nawet w półtora roku...

Skanuje dobrze, drukuje dobrze, kopiowania
bez podłączania do komputera nie sprawdzałem...

-=-

Mój telefon został czymś zainfekowany włącza się samoistnie BT...

Pomaga włĄczenie BT...

Chyba różnie z tą pomocą bywa...
BT żre deficytowy prąd!

Potrafi uruchomić się, gdy ekran jest
wyłączony, aby wYłączyć się, gdy ekran włĄczę.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.    http://eneuel.w.duna.pl    .-.     )\._.,-- ....,'``.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

Data: 2018-04-12 15:47:20
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

[...]

Przeniosłem na razie inny numer, ale do Play -- 200 PLN, 60 dni,
 chyba 20 GB i na pewno bardzo miła obsługa w dwóch (w Białej i
 Jurowieckiej) salonach... [Imo to dobra zmiana]

W jednym Orange (w Białej) było OK, w innym Orange (w Alphie) było
  makabrycznie...

Ten numer z jednym groszem przyniosę innym razem...

Tak oto zamiast 2 numery w jednym salonie -- 1w dwóch salonach...

 -=-

Mój telefon został czymś zainfekowany > włącza się samoistnie BT...

Chyba i nad tym zapanowałem.

--
Eneuel

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2018-04-14 01:09:00
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
HP DeskJet D1660 po wydrukowaniu pliku PDF przestaxYJhIGRydWtvd2HEhw==

"Eneuel Leszek Ciszewski" pano1b$nh3$1@node2.news.atman.pl

Przeniosłem na razie inny numer, ale do Play -- 200 PLN, 60 dni,
chyba 20 GB i na pewno bardzo miła obsługa w dwóch (w Białej
i Jurowieckiej) salonach...

[Imo to dobra zmiana]

Numer przenosił się etapami...

 - najpierw (na długo przed północą)
   zniknął z Klubu w VM
 - następnie (około północy)
   SIMka VM wyrejestrowała się
 - wreszcie (około 2 nad ranem)
   zaskoczyła SIMka Play
   [aby mnie zbudzić radośnie ;)
   o 6 nad ranem -- myślałem, że
   oszaleję, bo do tej pory boli
   mnie głowa po pracowitym czwartku,
   choć przespałem od powrotu około 26 godzin]

W jednym Orange (w Białej) było OK,
w innym Orange (w Alphie) było makabrycznie...

Alpha... Pytam o promocję -- Pomarańczowy twierdzi,
że promocja skończona... Kiedy? -- pytam.
- Chyba na początku miesiąca.
- Kwietnia?
- Jakoś tak.

Obok Orange jest T-Mobile -- nawet nie chcę pytać. :)

Idę do parku... Z nudów zaglądam do Maxa, a tam wszystkie
drogi prowadzą do Orange... Wracam, ale w Alphie za freeko
tylko 2 godziny parkowania/garażowania, więc czasu mało...
Pokazuję Pomarańczowemu Pomarańczową stronę i pytam go, czy
w pół godziny przeniesie dwa numery. Odpowiada twierdząco.

Po ponad 20 minutach poddaje się...
[mam dodać, że wypytuje mnie podchwytliwie ;) i łapie mnie na
powtarzaniu tego, co wcześniej mu powiedziałem? -- wnioskując
zapewne, że jestem istotą żyjącą w rzeczywistym świecie...
szkoda czasu na ,,pełne'' opisy... -- MAKABRA]

Jadę do Białej... Tam już nie pytam o promocję, ale
bardzo sympatyczna Pomarańczowa (miast wypytywać mnie
o wszystko) sama zauważa, że jeśli mi przeniesie numer
w salonie, nie otrzymam bonusa, dlatego mi proponuje
przeniesienie via net...

Ale w Białej obok Pomarańczy jest Fioletowy...
Pytam Fioletowego o ewentualny bonus i otrzymuję
informację, że owszem, ale nie 100, lecz 200
i nie na miesiąc, ale na dwa... Pytam, czy mi
przeniesie dwa numery -- nie, bo nie ma SIMek...

Proponuje mi przeniesienie w innym Fioletowym
salonie lub w poniedziałek...

Jeszcze rzut oka do Plusa -- kolejka zniechęca...

Jadę do Jurowieckiej... Tam bardzo sympatyczna
Fioletowa przenosi mi numer, ale jestem już
bardzo zmęczony...

Nudy, nudy, nudy -- czytam na grupie o gadziej promocji...
Jedna strona podaje 18 jako kres gadziej pracy, inna
strona -- 17... Normalnego numeru telefonicznego do
Gada nie widzę, a 801 mnie nie interesuje... Sprawdzam
w necie, że Agora nie daje gadziej reklamy -- szkoda
by było ominąć wisienki Agory...

Długo (jestem piekielnie zmęczony -- wszelkie procesy
myślowe pożerają masę czasu) rozmyślam i podejmuję :)
decyzję -- jadę do Gada w Pałacu... Mam mało czasu do
gAdziny 17... Chcę, jak zazwyczaj, zaparkować na lewo,
choć akurat dziś na prawo jest miejsce -- na parkingu
hotelowym... Niestety popełniam błąd -- na lewo nie ma
wolnego miejsca, a poszukiwania dookoła zajmują zbyt
wiele cennego czasu, dlatego wycofuję się (niemal
ocierając się o samochody zaparkowane na osiedlowym
parkingu, gdzie nie wolno mi wjeżdżać) i obieram qrs
,,do domq'', oglądając otwarte drzwi, za którymi gadają
zielone zimnokrwiste...

Ten numer z jednym groszem przyniosę innym razem...

[szkoda mi tego grosza...]

Data: 2018-04-10 01:42:49
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
HP DeskJet D1660 po wydrukowaniu pliku PDF przestała drukować

"ToMasz" padjpb$5vg$1@dont-email.me

Nowa najtańsza Canona za 75 złotych w Carrefourze...

ważne ile taka czy inna drukarka w momencie zakupu tuszu

Do masowego drukowania kupiłbym Epsona (ogólnie od 5 do 8 stów)
ze stałym zasilaniem, zaś do sporadycznego drukowania IMO taki
Canon jest dobrym rozwiązaniem. IMO nawet nie trzeba dziurawić
pojemnika z czarnym tuszem, aby go uzupełnić.

W galeriach są ,,drukarki do wynajęcia'' -- nie próbowałem...
Kiedyś drukowałem tam, gdzie kserowałem... (35 groszy za stronę)

W wypadku takich drukarek:

    https://www.centrumdruku.com.pl/epson/l310.cd?utm_source=gmc&creative=166429057643&gclid=Cj0KCQjwnqzWBRC_ARIsABSMVTMnFfrH4tdR7B2igNfK2VhzXreU1Te8JdBxZErWV6xG_0-TRJ4xSpkaAqjuEALw_wcB

to chyba tusz nie jes zbyt drogi. ;)

  W zestawie zapas tuszu na dwa lata1: 12 000 stron
  w trybie monochromatycznym i 6500 stron w trybie kolorowym

Gwarancja na 12 miesięcy lub 30 tysięcy stron.
(więc chyba nie na 2 lata)

Cena? -- 450 złotych.
Obecnie drukarki są raczej ;) tanie.

Ale i długopisy po 18 groszy nie są słabe. :)
I ołówki automatyczne po 50 groszy...
Kiedyś takie kupowałem po 35 czy 38 groszy -- mam
jeden (resztę rozdałem) do dzisiaj mimo kilku lat używania. :)

Teraz nawet domy można budować tanio -- kilka tysięcy USD za surowy dom...
Dom z drukarki -- rzecz jasna. ;)

  http://archiwum.radiozet.pl/Technologia-i-motoryzacja/Dom-z-drukarki-3D-w-24-godziny-za-40-000-zl-stworzyla-firma-Apis-Cor-00037080

Data: 2018-04-21 04:31:32
Autor: Kamil
Użytkownik "ToMasz" napisał:

ważne ile taka czy inna drukarka w momencie zakupu tuszu

3 ml.

Pzdr

HP DeskJet D1660 po wydrukowaniu pliku PDF przestała drukować