HP LaserJet 3390

Data: 2010-06-30 10:00:54
Autor: Miecio
HP LaserJet 3390
Mam dosyć Samsungów, Brotherów (i ich bliźniaków). Wieczne problemy, non stop w serwisie, oryginalne tonery drukują ładnie przez 60% swojej :pojemności"

Czy HP LaserJet 3390 to dobry wybór? Potrzebuję laserowe urządzenie wielofunkcyjne do 2000zł. (mono)

Data: 2010-06-30 13:36:34
Autor: Mrzafka
HP LaserJet 3390
Użytkownik "Miecio" <miecio@wp.pl> napisał w wiadomości news:i0etnv$n1q$1mx1.internetia.pl...
[...]

Do firmy zakupiliśmy ten model w październiku 2007 i działa bez zarzutu.
We wrześniu 2009 chcieliśmy kupić następną, jednak już ich nie było.
Wybrałem zbliżony model M2727, jednak po 10 miesiącach zaczęła szwankować.
3390 jest używana w księgowości, gdzie się dużo drukuje, często skanuje
i czasami faksuje. Przez prawie 3 lata jedynie wymiana tonerów.
Polecam.
--
Mrzafka
mrzafka@deszcz.com.pl

Data: 2010-06-30 21:28:46
Autor: Jacek Kalinski
HP LaserJet 3390
W artykule <4c2b2c42$0$19181$65785112@news.neostrada.pl>, Mrzafka napisa³(a):

Czy HP LaserJet 3390 to dobry wybór? Potrzebujê laserowe urz±dzenie wielofunkcyjne do 2000z³. (mono)

Bardzo dobry.
Kupiona jako¶ na prze³omie 2006/2007 roku, ostatnio raz na jaki¶ czas
zaczynaj± siê problemy z rolkami - nie zawsze chce wci±gaæ papier.
Ale na razie jest to stosunkowo rzadko i na razie rolek nie wymieniali¶my.
jeszcze kilka tysiêcy stron i rolki bêd± do wymiany.
Obecny przebieg: 51000 stron.

Wybra³em zbli¿ony model M2727, jednak po 10 miesi±cach zaczê³a szwankowaæ.

A co dok³adnie zaczê³o siê dziaæ?
Ten model te¿ mamy (przebieg 65500) i odpukaæ zero problemów.

Jacek

Data: 2010-07-01 07:50:44
Autor: Mrzafka
HP LaserJet 3390
U¿ytkownik "Jacek Kalinski" <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:slrni2ndoe.r7f.jacek_kalnntp.dyski.one.pl...
[...]

Problem z drukowaniem (pod³±czona przez LAN).
Wydruk wypuszczany na ró¿nych komputerach, a drukarka milczy.
Z racji, ¿e by³a na gwaracji, nieodp³atnie wymieniona zosta³a
elektronika na now±.

--
Mrzafka
mrzafka@deszcz.com.pl

Data: 2010-07-01 18:04:12
Autor: nom
HP LaserJet 3390

Użytkownik "Miecio" <miecio@wp.pl> napisał w wiadomości news:i0etnv$n1q$1mx1.internetia.pl...

Czy HP LaserJet 3390 to dobry wybór? Potrzebuję laserowe urządzenie wielofunkcyjne do 2000zł. (mono)

Poszukaj canona z serii MF, mam 3 sztuki w pracy, z faksem, siecią, dupleksem, wchodza tam standardowe tonery od HP LJ1010 (po małej modyfikacji, czyli usunięciu plastikowych uszek blokujących :-) ).
Ja mam na biurku MF4660PL, przebieg 65 tys. stron, regenerowany toner za 80zł wystarcza na 3,5 tys, cena troche ponad 1000zł z podajnikiem ADF (fajna sprawa, ale nie dupleks ADF).
Tansza jest tylko Kyocera, modelu nie pamietam, tam toner na 7 tys. stron kosztuje 99zł, a bęben jest na 150 tys. stron.

HP LaserJet 3390