HP LaserJet 3390

Data: 2010-07-01 18:04:12
Autor: nom
HP LaserJet 3390

Użytkownik "Miecio" <miecio@wp.pl> napisał w wiadomości news:i0etnv$n1q$1mx1.internetia.pl...

Czy HP LaserJet 3390 to dobry wybór? Potrzebuję laserowe urządzenie wielofunkcyjne do 2000zł. (mono)

Poszukaj canona z serii MF, mam 3 sztuki w pracy, z faksem, siecią, dupleksem, wchodza tam standardowe tonery od HP LJ1010 (po małej modyfikacji, czyli usunięciu plastikowych uszek blokujących :-) ).
Ja mam na biurku MF4660PL, przebieg 65 tys. stron, regenerowany toner za 80zł wystarcza na 3,5 tys, cena troche ponad 1000zł z podajnikiem ADF (fajna sprawa, ale nie dupleks ADF).
Tansza jest tylko Kyocera, modelu nie pamietam, tam toner na 7 tys. stron kosztuje 99zł, a bęben jest na 150 tys. stron.

HP LaserJet 3390