HP LaserJet 5000 powolne ładowanie wydruków

Data: 2009-11-22 09:22:15
Autor: Jacek Kalinski
HP LaserJet 5000 powolne ładowanie wydruków
W artykule <4b081922$1@news.home.net.pl>, Lagod napisał(a):

Zakupiłem drogą kupna drukarkę laserową A3 HP 5000. Mono.
Niektóre wydruki ładują się bardzo powoli. Szczególnie niektóre pdf'y, zdjęcia jpg, wydruki z autocada, exel...
doc'e drukują się momentalnie.

Jak duże są doce a jak duże są pozostałe pliki?
Jeśli drukujesz pusty arkusz excela, to też to długo trwa?

Drukarka ma jetdirecta i podłączona jest przez sieć.
Ma 20MB pamięci. Czy dołożenie jeszcze np 32MB może coś poprawić?

Oj, nie wiem ile osób z drukarki korzysta (i jak jest obciążona),
ale proponuję rozszerzyć do minimum 64MB.

Jacek

Data: 2009-11-22 22:43:12
Autor: ąćęłńóśżź
HP LaserJet 5000 powolne ładowanie wydruków
Z ciekawości:  przesyłasz dane do drukarki w trybie rastrowym czy w trybie wektorowym?
A czcionki jak?
JaC

-- -- -

Niektóre wydruki ładują się bardzo powoli.
Szczególnie niektóre pdf'y, zdjęcia jpg, wydruki z autocada, excel.
doc'e drukują się momentalnie.

Data: 2009-11-23 12:28:46
Autor: Lagod
HP LaserJet 5000 powolne ładowanie wydruk ów
Z ciekawości:  przesyłasz dane do drukarki w trybie rastrowym czy w trybie wektorowym?

Nie wiem jak wysłać pdfa w trybie wektorowym i nie wiem jak przestawić w autocadzie pomiędzy tymi.
Czy koledze się nie pomyliło z ploterami pisakowymi?

A czcionki jak?

Co czcionki jak? Czcionki dobrze. Szczególnie te w jpgach.

Przepraszam za powyższe zaczepne odpowiedzi, ale w ogóle nie rozumiem Twoich pytań pomocniczych.

--
____________________________________________________________MAT_______

Data: 2009-11-23 13:46:01
Autor: ąćęłńóśżź
HP LaserJet 5000 powolne ładowanie wydruków
A to widać.
Zajrzyj do opcji drukarki HP i do opcji drukowanai wirtualnego do pdf.
JaC

-- -- -

w ogóle nie rozumiem Twoich pytań pomocniczych.

Data: 2009-11-24 09:52:39
Autor: Lagod
ąćęłńóśżź pisze:
A to widać.
Zajrzyj do opcji drukarki HP i do opcji drukowanai wirtualnego do pdf.

Zajrzałem.

--
____________________________________________________________MAT_______

Data: 2009-11-23 12:25:25
Autor: Lagod
HP LaserJet 5000 powolne ładowanie wydruk ów
Jak duże są doce a jak duże są pozostałe pliki?
Jeśli drukujesz pusty arkusz excela, to też to długo trwa?

Jeśli chodzi Ci o wielkość pliku to w wordzie jest ona bez znaczenia. Zawsze błyskiem.
Natomiast w pdfie to zależy nie od jego wielkości, tylko z czego jest złożony. Jedną 400KB stronę wydrukuje od razu a inną tej samej wielkości będzie mielił parę minut.

[...]

Na razie tylko ja, prawie w ogóle nie jest obciążona póki co.

--

Data: 2009-11-23 12:40:10
Autor: Lagod
HP LaserJet 5000 powolne ładowanie wydruk ów
Jak duże są doce a jak duże są pozostałe pliki?
Jeśli drukujesz pusty arkusz excela, to też to długo trwa?

Poprawka. Z exela szybko drukuje. Te tabelki co mi tak mieliło to były z pdfa (zrobionego zresztą z exela)

--

HP LaserJet 5000 powolne ładowanie wydruków