HP LaserJet 6P

Data: 2012-11-04 18:30:42
Autor: ...:::WISKOLER:::...
HP LaserJet 6P
Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą
ppraworzadnosc@gmail.com naskrobał(a):

Macie jakiś pomysł? Trudno przecież mieć dwie albo więcej drukarek. Albo nigdy nie wiedzieć, czy drukarka polubi czy nie polubi jakiś toner.

A ja bym rozebrał zespół lasera i miękkim pędzelkiem wyczyścił wszystkie
lustra w niej, kiedyś miałem z tymi drukarkami dość dużo do czynienia i to
byała zawsze główna przyczyna bladych wydruków w losowej kolejności :)
--
....:::WISKOLER:::...

W trakcie pisania tekstu nie
ucierpiały żadne zwierzęta,
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -z piszącym włącznie :)

HP LaserJet 6P