HP LaserJet 6P, awaria (ratunku)

Data: 2012-06-17 16:51:12
Autor: Pawel O'Pajak
HP LaserJet 6P, awaria (ratunku)

Powitanko,

 Podejrzewam że
może toner z regenerowanych tonerów tkwi gdzieś na rolkach
transportujących papier. Na schemacie widać że tych rolek w 6P jest
"od groma" więc żeby to sprawdzić, trzeba chyba rozebrać całą
drukarkę.

Skoro wszystko inne sprawdziles, to pozostaje tylko taka mozliwosc. Pusc pare wydrukow pustej kartki. Jesli syf bedzie sie zmniejszal z kolejnymi, to masz odpowiedz. Jest szansa, ze taka metoda uda sie oczyscic wnetrze bez rozbierania, jak to sie stalo z moja 2100.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

HP LaserJet 6P, awaria (ratunku)