HP LaserJet 6P, awaria (ratunku)

Data: 2012-06-17 20:42:23
Autor: Irokez
HP LaserJet 6P, awaria (ratunku)
Użytkownik "Jacek Soplica" <soplica1944@gmail.com> napisał w wiadomości news:31548493-d51f-4214-9780-5a085d3f6c34w24g2000vby.googlegroups.com...
Witam,
Od lat używam drukarek LaserJet 6P. Wreszcie dopadła mnie większa
awaria :-((
Nie ma problemu z podawaniem papieru i przesuwem w drukarce. Na
wydrukach robią się pasy 0.5 - 1 cm przez całą kartkę. Najpierw 1
wąski, teraz już 3. Jakby regenerowany toner był na zużyciu.

Pasy czarne czy pasy jasne niedodrukowane jakby mało tonera było?

Przyjrzyj się stykom na płycie głównej (sprężynki) i elektrodom łączącym się ze stykami wkładu. Może być problem ze stykiem elektrody ładującej a może być problem z rozładowaniem bębna. I wokół tego bym się na razie skupił.

Też mam 6P, są "niedozajechania" ale niestety już staruszki i strasznie woolne przy drukowaniu PDF.

--
Irokez

Data: 2012-06-18 14:55:11
Autor:
Irokez <no.email@wp.pl> napisał(a):
Też mam 6P, są "niedozajechania" ale niestety już staruszki i strasznie woolne przy drukowaniu PDF.

i na to jest prosta rada: Virtual PC 2007, instalujesz win98, "instalujesz" HP
LJ6P, instalujesz Adobe Readera 4.0 i się mocno zdziwisz, jak potrafi te PDF-y
na tej drukarce szybko drukować. Nawet w trybie "grafika-wektorowo". Po prostu
HP skopało totalnie sterowniki dla tych drukarek do XP a Adobe swoje dołożyło.

powodzenia przy próbach

Stefan Jaziński

Data: 2012-06-19 10:32:07
Autor: jg
HP LaserJet 6P, awaria (ratunku)
Dnia Mon, 18 Jun 2012 14:55:11 +0000 (UTC),
stefan.jazinski@gazeta.SKASUJ-TO.pl napisał(a):

instalujesz Adobe Readera 4.0

a to jeszcze jakies pfdy sie w tej wersji otwieraja?

--
jg

Data: 2012-06-19 18:22:25
Autor:
jg <jg@fake.pl> napisał(a):
Dnia Mon, 18 Jun 2012 14:55:11 +0000 (UTC),
stefan.jazinski@gazeta.SKASUJ-TO.pl napisał(a):

> instalujesz Adobe Readera 4.0

a to jeszcze jakies pfdy sie w tej wersji otwieraja?

Albo masz nowy komp, nowy system, nową drukarkę i wszystko działa jak należy,
albo masz starą drukarkę... i jeżeli PDF-a dostajesz takiego, co to go AR4.0
nie otworzy, to "jednym klawiszem" przerabiasz go na "PDF1.2" i drukujesz
przez AR4.0. A tak na marginesie: wszystkie PDF-y generowane przez wykładowców
i ćwiczeniowców z MIMUW otwierają się w AR4.0 jak i np. PDF-y rysunków
złożeniowych z SolidWorks-a. Ale np. PDF z D.U. z Sejmu ni hu, hu, a to tylko
zeskanowane obrazki i brak dobrej woli wydawców.

--

HP LaserJet 6P, awaria (ratunku)